PRINSSI PHILIPIN HAUTAJAISET-seuranta ja keskusteluketju.
Tänään siis alkaen 16.25 suorana tv 1.
Aiotko seurata?
Saadaanko pystyyn ketju vanhaan malliin, palstan monarkistit?
Toivon, että maailman huomio varataan Philipille, ei vihaisille veljeksille.
Täällä voidaan puida toki kaikkea.
Kommentit (2838)
Kommentaattori ei ilmeisesti tiedä oikeaa syytä sille, miksi osallistujilla ei ole armeijan univormuja päällä. Miten voi olla noin pihalla kun ihan Iltalehdessäkin siitä Elisabethin asettamasta univormukiellosta on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Charlesia itkettää?
No omaa isäänsä hän on hautaamassa. Itseäni ihmetyttää se, että muakin itkettää vaikka en todellakaan ole millään muotoa edes seurannut tämän kuningashuoneen elämää.. Toki esim ne Dianan hautajaiset tuli aikanaan katsottua mutta ei silloin kyllä itkettänyt yhtään.
Voi, kun kuningatar näyttää niin pieneltä, hauraalta ja heiveröiseltä. Mua alkoi itkettämään.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Elisabeth vaikuttaa hauraalta ja laihtuneelta
Katsoin samaa, näytti niin kovin pieneltä kirkkoon mennessään.
Mikä virka noilla kamalilla korkeilla mustilla karvahatuilla oikein on. Miksi noin hirveän tyylin on annettu säilyä.
Montako karhua noita hattuja varten on turhaan tapettu, jostain luin että karhunkarvaa olisi. Ja missä, Kanadassako? Ei Englannissa karhuja ole.
Katsokaa nyt noita tötsiä. Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Havumäki ei tainnut tunnistaa Beatricea ja Eugenieta miehineen.
Huomasin saman. Todella surkeaa toimintaa Yleltä!!
Camilla raukka pelästyi kirkonkelloa.
Vierailija kirjoitti:
Charles on surun murtama, samoin Anne
No miksei olisi, jos isä kuollut
Vierailija kirjoitti:
Yle pilaa koko hautajaisten seuraamisen. Surusaattoa selostetaan kuin linnanjuhlia tai missikisoja. Olisivat hiljaa ja antaisivat ihmisten myötäelää surua ja osoittaa kunnioitusta. Ihme kun eivät kertoneet vielä kuinka monta hevosvoimaa landroverissa on tai minkä väriset arkku on sisältä. Jessus soikoon. Onneksi voi laittaa äänet pois.
Iltalehtien sivuillakin voi onneksi seurata ilman hölötystä. Tilanteen juhlavuus välittyy huomattavasti paremmin.
Ensimmäisen kerran kuningatar näyttää ikäiseltään. Todella hauras.
Tää arkunkanto mua jännittää jostain syystä. Pelkään kai että tiputtavat
Oli kaunista, kun arkku ohitti hautajaisvieraat ja Kate, Camilla, Sophie ja muut painoivat päänsä kunnioituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavadti nuo ylen toimittajat eivät ole äänessä koko ajan.
Luoja varjele. Itse seuraan BBC:ltä ja siellä osataan kunnioitus. Todella hiljaista nyt itse seremonian aikana, kuten pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Yle pilaa koko hautajaisten seuraamisen. Surusaattoa selostetaan kuin linnanjuhlia tai missikisoja. Olisivat hiljaa ja antaisivat ihmisten myötäelää surua ja osoittaa kunnioitusta. Ihme kun eivät kertoneet vielä kuinka monta hevosvoimaa landroverissa on tai minkä väriset arkku on sisältä. Jessus soikoon. Onneksi voi laittaa äänet pois.
Niinpä. Ja selostusta ei saa edes pois, kokeilin jo.
Eikö noitten pitänyt jutella ennen hautajaisia, ei niiden aikana. 🤬
Kate itkee 😢