Mies, mitä ajattelet kun tuijotat auton ikkunasta lenkillä olevaa naista?
Otsikossa kysymys. Itselläni tapahtuu tätä koko ajan. Olen lenkillä ja jos käännän päätäni katsomaan takaapäin saapuvaa ohi ajavaa autoa, niin huomaan mieskuskin olleen pää täysin kääntyneenä minua kohti, mutta kääntävän sen sitten nopeasti pois.
Kommentit (97)
Mietin korreloiko kaunis keho taitavan fellaa-tiotekniikan kanssa.
Mikä sika minä olenkaan.
Yleensä mietin kuinka hitaasti naiset juoksevat ja kuinka huonokuntoisia ovat. Lisäksi yleensä näkyy selluliitit trikoista läpi, mikä ei kovin kaunista. Mietin myös, että tyyppi varmaan kuvittelee näyttävänsä paremmalta mitä todellisuudessa.
Omianipa mietiskelen. En sen kummempaa. Kuvittelitko, että ajattelin sinua, tai olemustasi? Väärä luulo! Toivottavasti kasvat ihmisenä ja huomaat, etteivät kaikkien ajatukset kohdistu sinuun.
Mä olen nainen ja yleensä katselen ihmisiä autosta käsin. En siis aja vaan matkustajana. Bussin ikkunastakin ihmisiä saattaa katsoa. Se, että ihmiset katsovat muita ihmisiä on normaalia. Kauhukseni olen kyllä huomannut, että maskien käyttö ja korona on saanut ihmisiä katselemaan enemmän asfalttia ja kengänkärkiä. Ihmiset alkavat kääntyä sisäänpäin:(
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja yleensä katselen ihmisiä autosta käsin. En siis aja vaan matkustajana. Bussin ikkunastakin ihmisiä saattaa katsoa. Se, että ihmiset katsovat muita ihmisiä on normaalia. Kauhukseni olen kyllä huomannut, että maskien käyttö ja korona on saanut ihmisiä katselemaan enemmän asfalttia ja kengänkärkiä. Ihmiset alkavat kääntyä sisäänpäin:(
Luonnollinen introverttiys palaa takaisin. Palaamme luonnolliseen olotilaamme.
Vierailija kirjoitti:
Omianipa mietiskelen. En sen kummempaa. Kuvittelitko, että ajattelin sinua, tai olemustasi? Väärä luulo! Toivottavasti kasvat ihmisenä ja huomaat, etteivät kaikkien ajatukset kohdistu sinuun.
Ärsyttääkö? =D
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia juoksen mieluimmin metsäpoluilla, ei ole ketään auton ikkunoista tuijottelemassa.
Mutta jos olisin nuori, kaunis ja hiton hyvässä kunnossa lenkkeilisin keskustassa edestakaisin terassien edessa. Siis jos.
Ilman rintaliivejä!
Eikös miehet nyt aina tuijottele vaikka ei edes lenkillä olisi. Ihmetteleekö ne kenties että naiset osaa kävelläkin?
Hei ap, lähetä kysymys Pitääkö olla huolissaan? -ohjelmaan. Tuli jotenkin niin ton ohjelman tyyliset vibat kun luin aloituksen. :D
Mietin, aikooko se nainen poukata suojatielle, jota olemme kumpikin lähestymässä ja joka minun pitäisi ylittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö? =D
Mikä ärsyttäisi?
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Miehet ihastelee sun perää mutta pelästyy, kun näkee kasvosi.
Mulle tuli myös mieleen se Esa Pakarinen juttu.
Katselen että onpas kehopositiivinen vetänyt turhan kireät ja paljastavat trikoot päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, lähetä kysymys Pitääkö olla huolissaan? -ohjelmaan. Tuli jotenkin niin ton ohjelman tyyliset vibat kun luin aloituksen. :D
Haha totta :D se on kyllä hauska ohjelma! PS. En jaksa enää vastata kaikkiin kommentteihin, kun tullut niin monia. Ja ollut tässä muutakin puuhaa, kuten sitä lenkkeilyä. Ap
Tässä viimeksi kiinniton huomioni varsìn ylipainoiseen nuoreen naiseen.
Ajatuksia:
-ihan hyvät muodot
-juokseepa sulavasti(juurikin tuollainen edellisen mainitsema vetävä askel), ei rytkyttäen, niin kuin olettaisi tuon kokoisesta.