Mies, mitä ajattelet kun tuijotat auton ikkunasta lenkillä olevaa naista?
Otsikossa kysymys. Itselläni tapahtuu tätä koko ajan. Olen lenkillä ja jos käännän päätäni katsomaan takaapäin saapuvaa ohi ajavaa autoa, niin huomaan mieskuskin olleen pää täysin kääntyneenä minua kohti, mutta kääntävän sen sitten nopeasti pois.
Kommentit (97)
Varmaan, että " Mihinkähän tollakin on kiire?"
M45 kirjoitti:
Varmaan, että " Mihinkähän tollakin on kiire?"
:D Mielenkiintoista! Ap
Jos olet nuori niin ajattelen että hyvä että pidät itsestäsi huolta, mutta miksi? Muiden vai itsesi takia?
Jos olet vanhempi niin ajattelen, että hieno, todella hienoa, että pidät itsesi kunnossa.
Ensimmäisenä tulee mieleen ettei olisi pahitteeksi lähteä itsekkin lenkille edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että oletko joku tuttu.
Okei! Tämä varmaan ainakin pienillä paikkakunnilla voisi olla järkeenkäypä selitys :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulee mieleen ettei olisi pahitteeksi lähteä itsekkin lenkille edes joskus.
:D Ymmärrän! Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nuori niin ajattelen että hyvä että pidät itsestäsi huolta, mutta miksi? Muiden vai itsesi takia?
Jos olet vanhempi niin ajattelen, että hieno, todella hienoa, että pidät itsesi kunnossa.
Itsekin ajattelen kyllä tuota, että hyvä kun ihmiset liikkuvat, jos nään muita lenkkeilijöitä :) Ap
"Ryntääköhän toi alle seuraavan suojatien kohdalla ympärilleen katsomatta?"
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että miten ihmeessä olen joutunut auton kanssa lenkkipolulle.
Vierailija kirjoitti:
"Ryntääköhän toi alle seuraavan suojatien kohdalla ympärilleen katsomatta?"
:D Itse en kuulu näihin! Mielestäni jalankulkijoiden ja pyöräilijöiden on syytä varoa autoja, koska heille siinä törmäyksessä huonosti käy eikä autoilijalle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan se varmaan aika koomista, jos näkee auton ikkunasta lenkillä olevan naisen. Voishan se siitä ovestakin kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilen usein kävelytiellä, jonka vieressä on oja/nurmialue, jonka vieressä on autotie. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan se varmaan aika koomista, jos näkee auton ikkunasta lenkillä olevan naisen. Voishan se siitä ovestakin kulkea.
Nyt tipuin kärryiltä, mistä ovesta pitäisi mennä ja mihin. Ap
Ei oo autoo enkä tuijota. Mutta, jos nään jonkun lenkillä, nii mietin aika usein, et nesteyttävätkö ittesä vedellä vai mehulla. Ite juon Mehukatin sekamehuu aina lenkin jälkeen. :)
Joopa joo. Miehet ihastelee sun perää mutta pelästyy, kun näkee kasvosi.
Vierailija kirjoitti:
Mietin miltä trikoopakarat näyttäisivät kun kaluni työntyy hitaasti niiden välistä peppuun.
Tai että jos nyt päättäisin ottaa tuon naisen väkisin, niin hän ei voisi estää asiaa mitenkään.
Okei..... Tämä joku sun fantasia? Ap
Pitäisikö itsekin käydä lenkillä, kun ratti painaa läskimahaa.
Taas joku ilkeämielinen joka haluaa pahoittaa kehopositiivisen mielen.