Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkaappi täynnä, mutta teini valittaa ettei ole mitään syömistä

Vierailija
17.04.2021 |

Jääkaapista löytyy:

Maitoa
Munia
Jugurttia ( maustettua ja maustamatonta)
Juustoa paria laatua (siivutettua)
Leikkelettä paria laatua
Voita
Riisipiirakoita
Mehua paria laatua
Rahkaa
Majoneesia
Kastikkeita
Fetaa
Halloumia
Oliiveja
Hummusta
Vanukkaita
Omatekemiä lindströmin pihvejä
Lihatiskiltä ostettua grillattua possua
Raejuuatoa
Pinaattia
Salaattia
Kurkkua
Tomaattia
Avokaadoa
Paprikaa
Klementiimejä
Viinirypäleitä
Omenaa
Kiiviä
Sitruunaa
Mehukeittoa
Kurkkusalaattia

Lisäksi pöydältä löytyy banaaneja, kaapissa on mysliä, hapankorppuja, sämpylöitä, kahvia, teetä jne

Ilmeisesti mikropizza ja hodari olisi ”syötävää”.

Hevosen voi johdattaa lähteelle, mutta ei pakottaa juomaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole vegaani eikä mikään muukaan allergikko.

Vierailija
2/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö mitä puuttuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolkoon nälkään jos ei osaa noista mitään tehdä itse.

Vierailija
4/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa pitäisi olla nakkipaketti tai valmiiksipaloiteltua suolaista piirakkaa, niin sitten löytyisi syömistä.

Vierailija
5/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kasvatettu :Ddd 10 pistettä!

6/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna valittaa. Kolmantena päivänä teinisi syö vaikka penkkipuuroa hyvällä ruokahalulla. 

Vierailija
7/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkaapissa pitäisi olla nakkipaketti tai valmiiksipaloiteltua suolaista piirakkaa, niin sitten löytyisi syömistä.

Pitäisikö olla valmiiksi pureskeltunakin?

Vierailija
8/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä se on kun on yli 180 cm pitkä ja painaa ehkä 60 kiloa.

Jääkaappi ei ole ikinä tyhjä, vaan sieltä löytyy ihan perusruokaa ja tarvikkeita.

Mutta kun ei kelpaa. Mountain dew olisi kuulemma vähimmäisvaatimus.

Vierailija
9/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti kasvatettu :Ddd 10 pistettä!

Joo, on kyllä kasvanut. Pituutta.

Vierailija
10/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä se on kun on yli 180 cm pitkä ja painaa ehkä 60 kiloa.

Jääkaappi ei ole ikinä tyhjä, vaan sieltä löytyy ihan perusruokaa ja tarvikkeita.

Mutta kun ei kelpaa. Mountain dew olisi kuulemma vähimmäisvaatimus.

Jos teillä juodaan mehuja niin miksi et ostaisi nuorelle välillä limsaa? Sama se on millä ne hampaat tuhoaa. Kyllä hän varmasti jotain silti syö joka päivä? Eikö hän siis syö laitettua ruokaa yhdessä muun perheen kanssa? Ainahan sitä valittaa saa, mitäpä siitä. Teinit valittaa usein monista asioista, ei häiritse itseäni, ei mun tehtävä ole miellyttää jälkeläisiäni joka oikussaan.

Vierailija
11/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään kunnon syötävää.

Vierailija
12/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinihän voi mennä kauppaan ja ostaa viikko-/kuukausirahoillaan välipalahodarinsa. Oon samaa mieltä että teinit usein marisee asioista, ei se mitään haittaa. Omani joskus valittaa kun aurinko paistaa liian kirkkaasti. Ei se minua haittaa :D

Elämä on tuon ikäisenä hankalaa, jos teillä on ruokaa ja sitä saa vapaasti syödä ja useimpina päivinä on vielä aikuinen ruokailuseurana ja ehkä jopa kokkina, niin eihän tuossa nyt mitään hätää kai ole. Jos valitus ärsyttää niin aina voi toki sanoa että se ärsyttää, kuulostaa oudolta ongelmalta tavallaan tää. Halusitko vain luetella ruokavarastonne sisällön meille täällä ja päivitellä hoikkaa lastasi? Ihan normi kuikelo teini, syö kyllä tarpeeksi sillä mikään ravinto ei kasvata pelkästään pituutta.

Vierailija
13/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään kunnon syötävää.

Ei niin. Mikropizza, hodari ja mountain dew puuttuu.

Vierailija
14/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsiä ja sidukkaa

Vierailija
15/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinihän voi mennä kauppaan ja ostaa viikko-/kuukausirahoillaan välipalahodarinsa. Oon samaa mieltä että teinit usein marisee asioista, ei se mitään haittaa. Omani joskus valittaa kun aurinko paistaa liian kirkkaasti. Ei se minua haittaa :D

Elämä on tuon ikäisenä hankalaa, jos teillä on ruokaa ja sitä saa vapaasti syödä ja useimpina päivinä on vielä aikuinen ruokailuseurana ja ehkä jopa kokkina, niin eihän tuossa nyt mitään hätää kai ole. Jos valitus ärsyttää niin aina voi toki sanoa että se ärsyttää, kuulostaa oudolta ongelmalta tavallaan tää. Halusitko vain luetella ruokavarastonne sisällön meille täällä ja päivitellä hoikkaa lastasi? Ihan normi kuikelo teini, syö kyllä tarpeeksi sillä mikään ravinto ei kasvata pelkästään pituutta.

No jos olisin halunnut kertoa jääkaapin sisällön, olisin sen varmaan tehnyt, enkö?

Vierailija
16/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on vielä aktiivinen imemisrefleksi?

Vierailija
17/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
18/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua, meillä on ollut monta teiniä. Vuosien varrella on selvinnyt, että se "ei ole mitään syötävää" tarkoittaa, että ei ole mitään sellaista, minkä voisi ottaa sieltä jääkaapista ja syödä saman tien nälkäänsä. Pitäisi siis kenties tehdä jotain itse tai vaikka rakentaa voileipänsä ihan omin käsin. Se tosiaan, mikä puuttuu on joku lihapiirakka, valmis pizza tai muu sellainen. Meillä oli teinit jossain vaiheessa ihan että wau meillä on kerrankin jääkaapissa jotain. Olin tehnyt sinne ison määrän valmiiksi täytettyjä patonkeja, jotka saattoi vain ottaa kaapista. Kerroin sitten, että ei sinne jääkaappiin ole ilmestynyt mitään uutta, samat aineet siellä on kuin aina, laitoin vain valmiiksi. Ehkä voit yrittää ratkaista ongelman tekemällä jääkaappiin aina jotain ruokaa valmiiksi, mitä voi lämmittää myös välipalaksi. Meillä auttoi se, että siellä oli omatekoista pizzaa, piirakkaa, jotain spagehettia ja kastiketta valmiiksi samassa kattilassa tms. Kyllä sitä ruokahalua riittää vielä silloinkin, kun on ruoka-aika, vaikka välipalaksi söisi jotain ruokaakin.

Vierailija
19/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit❤️

Vierailija
20/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit❤️

Teinit 🤮