Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Jennifer Lopezia ja Sara Sieppiäkin petetään, mitä toivoa muilla naisilla on?

Vierailija
17.04.2021 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bfd0496a-0fd1-4c07-b140-426a56…

Äijä on pettänyt J Lota jonkun tusinablondin kanssa. Ilmeisesti miehet eivät tajua mitä menettävät, ennen kuin liian myöhäistä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaakin alkaa ottamaan elämänkumppaniksi toisia naisia. Dildoja sitten vaan komero täyteen. Kukaan ei tarvi miestä oikeesti tuhoomaan elämäänsä.

Vierailija
2/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja äijiä. On täällä maailmassa monia hienojakin miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei lie ok, mutta kaikki asiat eivät pyöri myöskään ulkonäön ympärillä, l. nätiksi tuunattu ulkonäkö ei esimerkiksi korjaa puutteita persoonallisuudessa tai käytöksessä.

Vierailija
4/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on olemassa naista, jonka mies ei olisi häntä pettänyt edes ajatuksen tasolla.

Vierailija
5/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät millaisia nuo naiset ovat oikeasti?

24/7 kiukuttelua, pihtaamista, tuntevat oman arvonsa niin että vaativat 24/7 huomiota mieheltä ja mies ei saa takaisin mitään.

Ulkonäkö ei kerro mitään jos seksi onkin paskaa, lahnataan, miehen pitää hoitaa orkut sadalla eri tekniikalla saamatta kuitenkaan itse mitään? Maailma on täynnä näitä minäminäminä naisia.

Vierailija
6/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaa aikuisiksi!

Vierailija
7/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä ap ymmärrät ettei se pettäminen oo kiinni ulkonäöstä tai tmv. Normaali ihminen ei petä. Tiiän parikin miestä jotka nai vaikka rumaa pubiruusua kun tilaisuus tulee vaikka kotona on ihana perhe.

Vierailija
8/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kauniit naiset ovat tosi estollisia. Ajattelevat seksin aikana, miltä näyttävät missäkin asennossa eivätkä pysty antautumaan seksin ja tilanteen vietäviksi. Ei sellaisia jaksa kauaa panna.

Vierailija
9/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosi toisenlaisia miehiä. Opin vasta seksiaaliterapeutin luona olevani suoranainen magneetti vääränlaisille miehille. Vasta terapian jälkeen uskallan jälleen alkaa tapailemaan miehiä, jos kuitenkin satun vielä kohtaamaan herra väärän annan olla ja pysyn yksin.

Vierailija
10/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa naiset pitämään yhtä tässä asiassa - kieltäytykää suhteesta varattuun mieheen - näin loppuvat myös pettämiset.

Miehen pettäminen ei ole mitään muuta kuin "lihan heikkoutta".

Vierailija
11/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja molemmilla isot tissit. T. Katkera aa-kuppinen lauta joka tosin ei ole koskaan suhteeseen edes päässyt

Vierailija
12/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Mistä tiedät millaisia nuo naiset ovat oikeasti?

24/7 kiukuttelua, pihtaamista, tuntevat oman arvonsa niin että vaativat 24/7 huomiota mieheltä ja mies ei saa takaisin mitään.

Ulkonäkö ei kerro mitään jos seksi onkin paskaa, lahnataan, miehen pitää hoitaa orkut sadalla eri tekniikalla saamatta kuitenkaan itse mitään? Maailma on täynnä näitä minäminäminä naisia.

Sekö sitten oikeuttaa pettämisen? Ei, vaan silloin pitää erota.

Vierailija
13/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähny baareissa nii paljo miehiä jotka iskee vaikka onki varattuja. Aika usein tulee viimeistään ilmi sitten muuta tietä tieto. Muutenki miehet on semmosia että ne vaan ulkonäön perässä juoksee. Ja jos ottaa rumemman naisen nii takuulla vaa siksi että sais seksiä, ei mitää tekemistä rakkauden kanssa. Vain nainen osaa rakastaa. Ja vahvin rakkaus on äidin rakkaus myös eläimillä. Miehet on vaa luotu siittämään, muuhun heitä ei lopulta tarvita. Joka tarvitsee, on heikko nainen.

Vierailija
14/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti kauniit naiset ovat tosi estollisia. Ajattelevat seksin aikana, miltä näyttävät missäkin asennossa eivätkä pysty antautumaan seksin ja tilanteen vietäviksi. Ei sellaisia jaksa kauaa panna.

No miksi sitten on tälläisen kanssa seurustelusuhteessakaan, jos on niin ikävä?

Vierailija
15/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Eva Longoria.

Vierailija
16/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinhän tuo on ja ei mitenkään näiden naisten syytä.

Jlon kohdalla vaan herää kysymys, kun hänen suhteensa eivät millään kestä, niin liekö vähän vääränlaisia miehiä katselee. Ottaisi Sean Combsin / Puff Daddyn / P Diddyn takasin jos se ei kerran enää ole Cassien kanssa, Diddyhan vaikutti lämmöllä Jlota muistelevan aina.

Vierailija
17/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on petetystä kiinni vain sikäli, että on valinnut kumppanin joka petti. Jossain tapauksissa voi olla alitajuista taipumusta suosia ihmisiä jotka kohtelevat huonosti, mutta lopultakin pettäminen on pettäjästä kiinni. Kummankaan miesvalintoja katsellessa on pakko sanoa, että ihan superyllätyksenä en pitäisi.

Oon ihan tavallisen nätti vaan, mutta ei mulla ole huolta etyä kumppani pettäisi. Oon aina pitänyt tiettyä selkärankaisuutta kaiken suhteen miehessä tärkeimpänä kriteerinä, joten vaikken itse olisi maailmaan viehättävin, ei haittaa kumppanilleni uskon olevan viehättävä ja tiedän kumppanini kertovan ajoissa jos näin ei olisi. Ei toisen käytöstä voi kontrolloida omilla ominaisuuksillaan.

Ja ajatuksen tasolla ei voi pettää. Totta kai voi haluta muitakin, ei ole pakko silti toteuttaa.

Vierailija
18/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.

Vierailija
19/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää aina.

Tämä väite on yhtä tosi, kuin ap:n väittämä.

Vierailija
20/38 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Johnny Deppiäkin hakataan, niin mitä toivoa muilla miehillä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän