Miehellä (28 v.) ensimmäiset harmaat, apua!
Ei ole vielä itse huomannut. miten kannattaisi ottaa puheeksi? onko muilla kokemuksia nuorena harmaantuneista?
Kommentit (25)
"Sulla on harmaita hiuksia." käy hyvin. Ei ole iso juttu. Se kuuluu elämään.
Miksi pitäsi ottaa puheeksi. Sit kun on pälvikalju, voit sanoa että ajais loputkin pois.
Mitä väliä? Ja miksi sinun pitäisi ehdottomasti sanoa se hänelle, eikä odottaa että hän itse ne huomaa? Jos edes huomaa, voi olla asia hänelle ihan yhdentekevä niin ei edes ota sitä puheeksi.
Minulle ainakaan ole yhtikäs mitään väliä, minkä väriset hiukset miehelläni on tai vaikka olisi kokonaan kalju. Rakastan häntä ihan muiden syiden takia kuin karvojen värin...
Kattokaa naiset omaa persettänne. Valaat!
Parin vuoden päästä mies ei enää halua sinuakaan kun pillu kuiva kun sahara.
Oho. Ja toisille saman ikäisille nuorille vielä lässytetään kuin pienille lapsille.
Moni ihminen, sukupuolesta riippumatta, näyttää hyvälle harmaissa hiuksissaan. Kaljukin on ok.
Vierailija kirjoitti:
Parin vuoden päästä mies ei enää halua sinuakaan kun pillu kuiva kun sahara.
Eivät tuon ikäiset vielä parittele.
Kerro toki ja vieläpä tuolla kauhistelevalla sävyllä, jolla teit aloituksen. Saa mies huomata, millaisen oikeasti olet.
Naiset eivät ole pinnallisia jne.
Harmaat on ihanat. Harmaa on staili.
Kyllä mä jo huomasin. Hauskaa viihdettä katsella, kun yrität peittää kauhisteluasi siinä onnistumatta,
t. miehesi
Miksi asia jotenkin pitäisi ottaa puheeksi?
Onko harmaiden hiusten lisääntyminen oikeasti niin paha turn off?
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole pinnallisia jne.
Eivät olekaan mutta tytöt ovat ja sellaisesta on kyse ellei hitosti poikaa vanhempi.
Mitä sitten? Eipä ainakaan ole kalju.
Ja kyllä sekin vielä tulee. 5v. Odootappa vaa.