Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai jesus kun näyttelijä Pekka Laiho oli komea leffassa Kun Hunttalan Matti Suomen osti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ollut komea todellakin! Ilkka Villi hieman samaa sarjaa. Ja entäs Pekan charmi ja supliikki? Moni on hyvännäköinen, mutta se jokin puuttuu. On ollut Pekalla naisiakin kyllä. Lapset ei kai oikein ole perineet tuota viehätystä. Se Salkkareissakin näytellyt Marius oli aika pökkelö. Komea hänkin omalla laillaan, mutta äitinsä näköä enemmän.

Vierailija
2/5 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yff, älkää nyt viitsikö. Pekka Laiho on vain Pekka Laiho. Hyvä näyttelijä tietenkin. Olen lukenut hänen kirjansa. Se oli ihan mielenkiintoinen. Mutta älkää viitsikö kaikista etsiä jotain komistuksia tai sydäntenmurskaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yff, älkää nyt viitsikö. Pekka Laiho on vain Pekka Laiho. Hyvä näyttelijä tietenkin. Olen lukenut hänen kirjansa. Se oli ihan mielenkiintoinen. Mutta älkää viitsikö kaikista etsiä jotain komistuksia tai sydäntenmurskaajia.

Mutta onhan se nyt suomen mittapuussa. Luulin aina että Esko Salminen on komein tuon ikäpolven miesnäyttelijöistä mutta kyllä Laiho päihittää sen. Ap

Vierailija
4/5 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin silloin 10 vuotias ja aivan ihastunut Pekka Laihoon. Käytiin kavereiden kanssa leffakin kattomassa ja ne oli aivan ihmeissään, että miksi me käytiin tuommoinen "aikuisten leffa" katsomassa.

Mä en koskaan kertonut niille, että Pekka Laiho oli komeinta ikinä silloin.  Se hymy. <3

Vierailija
5/5 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näitä Pekka Laihoja on vain 1/1000, eikä joka oksalla. Tauno Suuri oli oman aikansa hurmuri. Moni on komea, mutta ei symppis!

Mutta makuja on monia, voihan sitä ihastua vaikka Janne Katajaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi