Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi outoa ajatella että monella ikäiselläni miehellä on jo lapsia ja perhettä

Vierailija
16.04.2021 |

Olen siis 33v. En voisi kuvitellakaan tuollaista elämää itselleni vielä. Ehkä sitten yli 4-kymppisenä?

Nautin sinkkuudesta. Ei lapsia tai naista, eli voi tehdä mitä haluaa. Keskityn kuntoiluun ja salilla käyntiin ja omiin harrastuksiin, mihin menee joka päivä useampi tunti. Tämän vuoden aikana koronasta huolimatta ollut sutinaa 2 eri naisen kanssa (päässyt sänkyyn). Ja nyt kolmas työn alla. Nyt perjantaina aijon kuunnella musiikkia,vetää kaljaa ja pelata koneella eikä kukaan valita.

Jotenkin tosi outoa, että moni ikäiseni mies elää jo sellaista tylsää perheenisän elämää! Nuoria miehiähän tässä vielä ollaan?

M33

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just luen kehityspsykologista kirjaa, jossa puhutaan juuri tästä, pähkinänkuoressa:  nuorehekot aikuiset käyttävät nykyisin ajattelussaan eniten autonomista moraalikoodistoa eikä yhteisöllistä moraaliajattelua.

Suomeksi: ette halua kasvaa aikuiseksi ja ottaa vastuuta perheestä, vaan haluatte hedonistisesti venyttää nuoruuttanne.

Siitä vain, mutta keskenkasvustahan tuollainen on, jos rehellisesti sanotaan.

N46

Onhan se aivan järkeenkäypää ettei ihmiset ehdoin tahdoin tahdo pilata hyvää elämäänsä lapsilla.

Lauseesi vahvisti, että nykyisin on paljon luonnollisista asioista, kuten vanhemmaksi tulosta vieraantuneita.

Se mitä ajattelee hyvöstä elämästä on yksilökohtaista, jollekin se on elämä ilman lapsia, jollekin se nimenomaan on elämää lasten kanssa. Ei ole olemassa yhtä ainoaa tapaa elää "hyvää elämää". Uskon että tajuat edes tämän =)

Vierailija
62/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se on miesten haluta viettää vapaata hedonistista elämää ja olla ottamatta vastuuta, kun ei tarvitse synnyttää, olla raskaana, imettää ja kärsiä raskauden tuomista vaivoista.

T. N25, lapseton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset pilaa elämän ja hyvät perjantai-illat, miksi luulet että haluaisit lapsia ikinä? Miksi se olisi sen kivempaa sitten vanhempanakaan?

Vierailija
64/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tosi outoa ajatella että 3 v nuoremmalla veljelläni on jo perhe ja itse en näin 32-vuotiaana ole edes seurustellut. Veljellä useampi seurustelusuhdekin takana. Itse en pääse edes treffeille :(

Onko sinulla vaikeuksia sosiaalisessa kanssakäymisessä? Jotain nepsyongelmaa?

Jos tuohon ikään mennessä ei ole seurustellut, niin melkeinpä se syy on siinä, ettei osaa olla ihmisten kanssa. Kaiken maailman rentuillekin riittää ottajia, jos osaavat vokotella naisia.

Vierailija
65/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo se on miesten haluta viettää vapaata hedonistista elämää ja olla ottamatta vastuuta, kun ei tarvitse synnyttää, olla raskaana, imettää ja kärsiä raskauden tuomista vaivoista.

T. N25, lapseton

Onneksi näin.

AP

Vierailija
66/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just luen kehityspsykologista kirjaa, jossa puhutaan juuri tästä, pähkinänkuoressa:  nuorehekot aikuiset käyttävät nykyisin ajattelussaan eniten autonomista moraalikoodistoa eikä yhteisöllistä moraaliajattelua.

Suomeksi: ette halua kasvaa aikuiseksi ja ottaa vastuuta perheestä, vaan haluatte hedonistisesti venyttää nuoruuttanne.

N46

Saan pi**ua kuitenkin()nuoriltakin naisilta 18-22v, niin mitä väliä?

AP

Vierailija
67/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassulta kuulostaa. Itse 38v nainen ja mulla on lapsia ja mies. Sen lisäksi on harrrastuksia ja voin nauttia myös alkoholista ja elämästä yleensäkin. Seksiäkin saan ihan monta kertaa viikossa.

En siis sano, että asenteesi on väärä, mutta on myös mahdollista saada vähän kaikkea..

Vierailija
68/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it!

Tyhmä olet, jos vielä tuon iän jälkeen lapsia teet. Varsinkin jos 40nä aloitat, niin kypsyt totaalisesti kakara-arkeen. Ei sinussa isä-ainesta ole, että anna mennä samalla tyylillä!

Ajattele!

50nä olet jo aivan raakki, ei paljon kiinnosta juniorin kevätjuhlat siinä vaiheessa.

Galjaa vaan koneeseen, juna meni jo!

Vierailija
69/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa samalta ankealta mieheltä jonne tekee usein tänne samantyyppisiä katkeria aloituksia, haukkuu lapsia rumilla nimillä jne.

Vierailija
70/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46

Miksi ihmeessä pitäisi "ottaa vastuuta perheestä" jos en perhettä halua? Ihan aikuinen olen silti ja naimisissakin ollut jo toistakymmentä vuotta.

M43

Vierailija
71/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Päässyt sänkyyn" :D

Tuossa ilmaisussa on jotain tosi säälittävää.

Tämä. Nykyään on joka paikka helppoja väärällään, sen kuin valitset pyllistelijöiden rivistä nylkytysjärjestyksen.

Vierailija
72/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi outoa että aikuinen mies viettää perjantai-iltaa juomalla kaljaa ja pelaamalla. Juuri tuon takia yritän pitää lapseni erossa liiasta pelaamisesta; nykyajan ”miehet” eivät edes ymmärrä miten säälittävää elämää viettävät.

Mitä ihmettä "normaalit" aikuiset miehet sitten tekevät perjantai-iltaisin? Mielelläni rentoudun työviikon päätteeksi.

- ei ap

No mun mies kävi just lenkillä ja sen jälkeen paljussa kuopuksen kanssa. Mä lähden just hakemaan perheelle perjantai-pizzat ja keskimmäiset treeneistä. Syödään ne pizzat ja katotaan varmaan joku leffa yhdessä.

Mä kävin lenkillä ja kaupassa, tein kotona äärimmäisen hyviä burgereita ja lohkoperunoita, lasissa punaviiniä ja kohta alan katsoa leffaa. Miksi elämäsi on minun tai pelaajan elämää parempaa? Ihan samaa kuoleman odottamista tämä on, lapsilla tai ilman.

Vierailija
73/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Päässyt sänkyyn" :D

Tuossa ilmaisussa on jotain tosi säälittävää.

Tämä. Nykyään on joka paikka helppoja väärällään, sen kuin valitset pyllistelijöiden rivistä nylkytysjärjestyksen.

Emättimistä on tullut epätoivoisia.

Vierailija
74/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite diggaan ku oon alle nelikymppinen ja toinen pojista jo teini. Jaksaa puuhata yhdessä ja touhuta.

Plus jo pojil omat menonsa ni jää välillä aikaa ihan itellekin.

Vierailija
75/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tosi outoa ajatella että 3 v nuoremmalla veljelläni on jo perhe ja itse en näin 32-vuotiaana ole edes seurustellut. Veljellä useampi seurustelusuhdekin takana. Itse en pääse edes treffeille :(

Onko sinulla vaikeuksia sosiaalisessa kanssakäymisessä? Jotain nepsyongelmaa?

Jos tuohon ikään mennessä ei ole seurustellut, niin melkeinpä se syy on siinä, ettei osaa olla ihmisten kanssa. Kaiken maailman rentuillekin riittää ottajia, jos osaavat vokotella naisia.

Ei voimaantunut nainen mitään "ottajaa" tarvitse!

Vierailija
76/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin 26v äidiksi.. Ehdin elää jo pitkään nuoruutta ennen sitä. Mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.. Reissaamista ympäri maailmaa, useita eri poikaystäviä, biletystä, kokeiluja.. Ehkä vähän tylsää pidemmän päälle. Reissattu on sen jälkeenkin yksin, miehen kanssa, perheenä sekä tehty paljon muutakin. Yhä edelleen saman miehen kanssa 14v tulee täyteen. Seksi on ihanaa ja muutenkin hauskaa yhdessä. Saan myös tehdä omia juttujani halutessani.

Vierailija
77/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46

En halua perhettä, siksi en voi siitä vastuutakaan ottaa. Tai sanotaanko niin että kun kasvoin aikuiseksi, otin vastuun itsestäni ja selvitin itselleni muiden mielipiteistä välittämättä mitä haluan elämältäni.

Vierailija
78/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulin 26v äidiksi.. Ehdin elää jo pitkään nuoruutta ennen sitä. Mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.. Reissaamista ympäri maailmaa, useita eri poikaystäviä, biletystä, kokeiluja.. Ehkä vähän tylsää pidemmän päälle. Reissattu on sen jälkeenkin yksin, miehen kanssa, perheenä sekä tehty paljon muutakin. Yhä edelleen saman miehen kanssa 14v tulee täyteen. Seksi on ihanaa ja muutenkin hauskaa yhdessä. Saan myös tehdä omia juttujani halutessani.

Entäs lapsien jälkeen? Tylsä elämä tiedossa vai?

Eivät monetkaan jatka vanhempien viihdyttämistä enää lapsuuden jälkeen.

Vierailija
79/80 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se elämä on epäreilua. Minulle ihmeteltiin tuon ikäisenä miten voin asua jo omillani eikä päästetty vielä edes henkkareilla baariin. 

Vierailija
80/80 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v on kyllä täydellisen sopiva ikä perheenisän elämään, yleensä ne lapset kannattaa tehdä nuorena niin jaksaa sitten harrastaa lasten kanssa ja on kuntoa vielä sittenkin kun ne lapset kasvaa ja aikaa jää taas omille hommille. Eikä perheenisän elämä ole tylsää, päinvastoin siinä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista! Mutta jos ei sitä halua niin se on ihan ok. Kannattaa vaan muistaa, että sitten nelikymppisenä voi olla jo liian myöhäistä, sitä sopivaa parisuhdetta ei välttämättä enää niin helposti löydy eikä niitä lapsiakaan välttämättä tule ihan tuosta vaan. Eli jos haluaa lapsia niin kyllä tuossa iässä kannattaa alkaa jo toimeen asian suhteen.