Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko saada purkautua...

Vierailija
15.08.2006 |

Mies lähti juuri töihin, huh, menihpä hyvin tämä aamu. 10-kuukautisella lapsella on ollut eilen ja tänään joku ihme kitinävaihe päällä ja me ollaan miehen kanssa molemmat tosi huonoja kestämään sellaista jatkuvaa itkua ja valitusta. roikkuu jalassa ja ulisee lähes koko ajan, kuitenkaan sylissäkään ei ole hyvä eikä missään. perustyytymätön vauva!! ja minä sitten huusin lapselle monta kertaa kun hermo meni aivan totaalisesti ja mies huusi myös, tietenkin lapsi huusi lisää ja lopulta me kaikki huusimme toisillemme naama punaisena.

kyllä kaduttaa ja hävettää. millaisen mallin mekin annamme lapsellemme.. en todellakaan tahtoisi antaa mitään huutamisen mallia, mutta kun hermo menee.... en voi sille mitään!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ääni ei tule tajuntaa niin raakana/kovana äänenä.

Hermot jaksavat näin paremmin eikä lapsi saa huonoa hoito/mallia.

Vierailija
2/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lapsiparkaa. Ite sorruin kerran samaan ja lapsi säikähti NIIN hirveästi etten enää ikinä huuda sille vaikka mikä tulisi. Muistan ikuisesti ne pienet säikähtäneet kasvot ja sydäntä särkevän itkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti. laita lapsi omaan sänkyyn, lelujensa kanssa ja mene suihkuun rauhottumaan.

pitäis itse pystyä olemaan tosi rauhallinen, jotta lapsikin rauhottuisi. se vaistoaa jos vanhemmat on hermostuneet.

Vierailija
4/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus vauvat koettelevat parisuhdettakin ihan tosissaan.

Vierailija
5/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tässä juuri rupeama takana tuollaista itkuvaihetta (lapsella todettiin vilja-allergia, joka huudatti, huudatti ja huudatti ennen kuin selvisi). Minä en ole huutanut lapselle, mutta välillä tuntuu, että koko muulle maailmalle kyllä. Eli saan kyllä oltua superrauhallinen lapsen/lasten kanssa, mutta sitten on jo pinna niin kireällä, että jos bussikuski vittuilee tai jokin asia ei suju, pato aukeaa.

Parhaiten auttaa säännöllinen liikunta ja päivittäin jokin ihan oma vaikka vaan vartin tauko (hankin cross-trainerin ja vedän 20 minuutin jumpan sillä, kun mies tulee kotiin).

Samaten jossakin näin neuvon, että lapsen voi panna sänkyynsä turvaan nukkumaan ja antaa vaikka itkeä hetki ja mennä itse pois ja vaikka vessaan kiroilemaan ja laskemaan kymmeneen ja hengittelemään.

Vierailija
6/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lapsenne tekee parhaillaan hampaita ja siksi kitisee? Oletteko koittaneet antaa särkylääkettä?

Jaksamista teille. Tiedän kyllä, että välillä jatkuva kitinä kiristää pinnaa, mutta muista että se on sun tehtävä olla aikuinen ja hillitä itsesi.

Vierailija
7/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa jo mahdollisesti liikkua ja pääsee kauas vanhemmista, mutta haluaa kuitenkin lähelle vanhempaa. Lapsi kaipaa tuonikäisenä turvaa. Anna kitistä, lapsesihan kehittyy! Pysy lapsen näköpiirissä sisällä, pidä välillä sylissä ja anna taas mennä. Voihan lapsella olla tietysti joku fyysinenkin vaiva. Pysy itse aikuisena, ei vauvalle huudeta!

Jos et itse jaksa, miehen tultua töistä lähde tuulettumaan. Sovitte miehen kanssa, että lapselle ei huudeta. Jaksat taas paremmin parin tunnin breikin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan