Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauhea keski iän kriisi

nainen 53 vee
16.04.2021 |

Kun luin palstalaisten kirjoitteluja tajusin
7 vuoden kuluttua olen vanha mummo, jonka läpi katsovat kaikki miehet.
Korona jyllää..muuten ottaisin #nuoruudestani" kaiken irti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 63, enkä koe olevani vanha mummo (mummi kylläkin). Ulkonäkö rapistuu vääjäämättä, mutta ulkoiseen olemukseen vaikuttaa kyllä henkinen asenne, positiivinen mieliala ja normaali (tai parempi) fyysinen kunto.

Onko sinun tuntemasi 60 v mummoja mielestäsi? Vertaa itseäsi heihin. Tai julkisuuden henkilöt yli kuuskymppisä: Sikke Sumari, Helena Petäistö, Helena Lindgren, pirjo nuotio ...

Vierailija
2/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen 63, enkä koe olevani vanha mummo (mummi kylläkin). Ulkonäkö rapistuu vääjäämättä, mutta ulkoiseen olemukseen vaikuttaa kyllä henkinen asenne, positiivinen mieliala ja normaali (tai parempi) fyysinen kunto.

Onko sinun tuntemasi 60 v mummoja mielestäsi? Vertaa itseäsi heihin. Tai julkisuuden henkilöt yli kuuskymppisä: Sikke Sumari, Helena Petäistö, Helena Lindgren, pirjo nuotio ...

No ehkä et koe olevasi mummo(ikäinen), mutta kuitenkin olet. Kaikki nuo esimerkki ovat vanhoja mummoja. Itse asiassa jo yli 50-vuotias nainen on jo esimummoikäinen. Hänhän voi oikeasti olla jo mummo jos lapset on saatu molemmissa ikäpolvissa nuorina.

t. setämies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko Mannola vaikuttaa nuorekkaalta 82 ja veti ainakin aiemmin spagaatin IL kuvissa. Sisäinen säteilee ulos.

Vierailija
4/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, minä olen jo 60, eikä miehet tosiaankaan katso läpi!

Koko määritelmä läpikatsomisesta on kieroutunut, ei täällä mitään yhtenäistä harmaata massaa olla - missään iässä. 

Ja jos se kriisi meinaa iskeä, iske takaisin = tee itsellesi jotain. 

Vierailija
5/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans! Ihan hirvee neljänkympin kriisi. Tuntuu että elämä on ohi ja loppuaika meneekin kuolemaa odotellessa. Lapset alkaa olla jo isoja, oon eronnut ja yksinäinen. Tuntuu että tuun hulluksi näiden ajatusten kaa

Vierailija
6/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli! Miesten huomio lakkaa useimmilla jo siinä +40v iässä.

Vierailija
7/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkko Mannola vaikuttaa nuorekkaalta 82 ja veti ainakin aiemmin spagaatin IL kuvissa. Sisäinen säteilee ulos.

Audrey Hepburn ja Elina Salo ikääntyivät myös kauniisti. Tyttömäinen iloinen pilke silmissä ei katso ikää ja säväyttää iästä riippumatta. Ranskassa ei ole mummoja vaan madameja, miksei meillä sitten matameja 😀

Vierailija
9/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota miesten huomion kaipuuta. Ei meillä Suomessa ylipäätään miehet flirttaile tai jos, niin usein he ovat juuri noita vanhempia herrasmiehiä. Ja ne taas, jotka ajattelevat akan olevan liian vanha, saavat puolestani ohittaakin minut kaukaa, mitä heissä menettäisin?

En kerrassaan mitään.

Vierailija
10/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään keski-iän kriisi ole, jos olet 53 ja mummouden lähestymistä kipuilet.

Keski-ikä alkaa määritelmällisesti 40-vuotiaana ja keski-iän kriisissä tuskaillaan sitä, että ei ole enää nuori aikuinen vaan keski-ikäinen.

Vierailija
11/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin, ei ap mitään keski-ikää kriiseile vaan mummoutumista.

Vierailija
12/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on helpotus kun kehtaan tämän ikäisenä osoittaa kiinnostukseni miehelle eikä haittaa, jos jutusta ei tulekaan kummempaa. Nuorena en kyennyt minkäänlaiseen aloitteellisuuteen saati teerenpeliin.

Olin solmussa seksuaalisesti. No, enää en ole ja se ei niin haittaa elääkö sitä yksin vai suhteessa, kun ei ole jäässä eroottisesti.

Harvassa ne ikääntyvät naiset jotka oikeasti voivottelisivat miehenpuutettaan viisi-seitsenkymppisinä.. ne joita seksi kiinnostaa, löytävät sitä kyllä. Ja moni elää aivan tyytyväisenä ilman.

Vierailija
13/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen on itseensä kiinni.

Esim esim ASSI Koivistosta on mummo kaukana❤️ Urheilullinen, ryhdikäs ja tyylikäs nainen👏👏

Vierailija
14/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät pelkästään miesten huomion takia? Ai kun onkin väsyttävää taas kerran.

Vierailija
15/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Sikke Sumarin heti, jos vain saisin. Söpö 72v. nainen😍

Vierailija
16/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntymisen hyvä puoli on se että on aivan sama katsovatko miehet kohti vai läpi 😂

Vierailija
17/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, 60 ole mikään mummo! Suomalaisen naisen elinajanodote on lähempänä 90v, joten kyllä ne suomimiehet jalkoihin jää. Tuo on niin menneen maailman juttuja, nykyihmiset eivät vanhene samoin kuin joskus 60-70-luvulla vielä ajateltiin.

Ulkonäkökin voi mennä vaikka jo 20v. esim. onnettomuudessa. Jos muisti ja keho pysyy suhteellisen kunnossa, anna palaa vaan, niinhän muun ikäisetkin tekee!

Vierailija
18/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, aivan sama äijien huomiolle. Saa olla rauhassa kaiken maailman nakkiveijareilta!

Vierailija
19/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luin palstalaisten kirjoittelua",

Ihan oikeesti hei. Tätäkö sun elämäsi on?

Vierailija
20/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huomio voi olla myös kiusallista ja ikä auttaa pääsemään siitä eroon heh

On kai elämässä muutakin sisältöä kuin miesten huomio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi