EPÄTYYPILLINEN ULKONÄKÖ, DNA-TULOKSET
Osaako kukaan tulkita tätä Myheritage-tulosta
95,8pros suomalainen *venäjä (Leningrad), Viro, Etelä-Pohjanmaa ja Keski-pohjanmaa
1% inuiitti
0,9pros kiinalainen ja vietnamilainen
Ja tämä erikoisin
2,3% kreikkalainen ja etelä-italialainen
Isäni on tumma ja kiharapäinen. Omista hiuksista aina kiusattu ja katsellut aina muita suomalaisia että miksen näytä samalta. Voiko tosiaan tuo 2,3 prossaa selittää. Ja mistä on edes kyse, mistä laumasta? Onko isässä sitä enemmän sitten. Äitini on hyvin suomalaisen näköinen, itse näytän isältäni.
Kommentit (60)
Joku 2% on pelkkää taustakohinaa eikä kerro mitään. Mulla on 15% Brittein saarilta luulen, että sillä on jo jotain merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ajattelet kun nyt esim. sinun dna-näytettäsi voidaan käyttää kokonaisten ihmisryhmien tuhoamiseen?
Eikö muka löydy yksinkertaisempia keinoja ihmisryhmien tuhoamiseen? Dna-kikkailu kuulostaa joltain Dr.Evil -tyyppiseltä juonittelulta.
Tuo on kaikkein yksinkertaisin ja nopein keino ihan oikeasti.
Esim. variantit ovat huijausta. Kun ihmisiä alkaa kuolla rokotteisiin, se kuitataan uusilla varianteilla. Tavis uskoo heti tuon tarinan.
Ihmiset pelotellaan ja yksinketaiset vaativat itselleen apua-rokotteen-joka itse asiassa on biologinen ase. Vaikka kuinka jankutat tätä, tavis ei suostu uskomaan. Peli on jo menetetty hänen osaltaan. Näillä pyritäänkin tuhoamaan nk. tyhmät. Lisäksi vanhat, heikot ja sairaat. Nämä lähtevät ensiksi.
Vain idi ootti voi uskoa, että rokote otetaan käyttöön vuodessa johonkin sairauteen. Moderna oli jo valmiiksi tehty yhden viikonlopun aikana ennen mitään ns. koronaa.
Ranskassa ainakin 60 prossaa on jo kieltäytynyt rokotteesta. Minulle ei tule yllätyksenä, koska pidän esim. ranskalaisia, saksalaisia ja hollantilaisia Euroopan älykkäimpinä kansoina.
Suomalaisten älystä ei nyt enää ole kovin hyvää sanottavaa .Ainakaan tällä hetkellä. Olen todella pettynyt suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se aasialainen perimä säily tuhansia vuosia? Jos sitä on ihmisessä 2%, se tarkoittaa sitä että sitä on toisessa vanhemmassa 4%. Hänen vanhemmassaan 8. Jne, kunnes päästään siihen että isoisoiso, tai isoisoisoisovanhemman isä/äiti on ollut 100% aasialainen. Eli ajallisesti korkeintaan 100-120 vuoden takaa. Olenko täysin väärässä?
Ihmisen DNA ulottuu Maasta Kuuhun ja takaisin.
Jos sulla on ollut terpeeksi älykkäitä esivanhempia, ehkä geenit ovat voineet hypätä sinuun tai sitten ei. Tai jotain siltä väliltä. Ihmisen perimä on mosaiikki ja sitä ei IKINÄ pidä mennä sorkkimaan. Ja sitä dna:ta ei pidä mennä luovuttamaan kenellekään näiden rikollisten takia.
Miten suomalaiset sitten saavat tietoa geeniensä alkuperästä ja miksi on joku piirre. Koska siitä EI ole ollut tietoa, paitsi viime vuosina jotain, saati yksilökohtaista. Jostain on pakko ottaa siitä selvää.
Kaikkea ei pidäkään saada selville. Ihmiselämä on pyhä.
Vierailija kirjoitti:
Dna-muuntelu kuulostaa ihan järkevältä. Pystyisikö ihmisen geenivirheen korjaamaan, kuten kromosomivirheen?
Jotenkin en usko.
Mutta jos joku haluaa tutkia asiaa, siihen on haalittava vapaaehtoiset ja kerrottava tarkkaan, mihin ihminen on osallistumassa. Voi kuvitella minkä paperipinkan jokainen koekaniini saa ensin luettavakseen.
Tiedän jo miten itselleni kävisi kun on seurannut miten monille israelilaisille on käynyt. Minulla on myös sama veriryhmä. Huonosti kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset ovat tulleet Aasiasta. Laaja poikkitieteellinen tutkimus on osoittanut sen.
Kuinka ihmeessä te ikinä uskallatte luovuttaa omaa DNA:ta käyttöön? Niiden tietojen avulla voidaan esim. kehittää biologisia aseita ihmiskuntaa vastaan.
En uskaltaisi ikinä. Mutta sukulainenpa teki testit ja laittoi tuonne sivustolle minut ilman lupaa. Pitäisi ehkä tehdä rikosilmoitus?
Kysy voiko poistaa sinun tuloksesi. Omansa hän voi pitää, sitä ei voi vaatia poistamaan.
Minä en kysyisi. Olen niin foliohattu noiden firmojen suhteen, etten olisi heihin mihinkään yhteydessä. Haluatko itse antaa heille sähköpostiosoitteesi ja kertoa "Olen se-ja-se henkilö, voisitteko poistaa minut tiedoistanne?" Sitten he vastaavat "kyllä", mutta ainoa mitä tekevät on täydentävät meiliosoitteesi rekisteriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin Etelä-Pohjanmaalla on jonkun verran tummatukkaista ja tummaihoista väestöä. Sehän voisi tuon eteläeurooppalaisen osuuden aloittajan dna-tuloksissa selittää, kun näkyy pohjalaisia juuria olevan.
Pohjanmaalle on tullut 1500 luvulla mm. sotilaita Ruotsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset ovat tulleet Aasiasta. Laaja poikkitieteellinen tutkimus on osoittanut sen.
Kuinka ihmeessä te ikinä uskallatte luovuttaa omaa DNA:ta käyttöön? Niiden tietojen avulla voidaan esim. kehittää biologisia aseita ihmiskuntaa vastaan.
En uskaltaisi ikinä. Mutta sukulainenpa teki testit ja laittoi tuonne sivustolle minut ilman lupaa. Pitäisi ehkä tehdä rikosilmoitus?
Kysy voiko poistaa sinun tuloksesi. Omansa hän voi pitää, sitä ei voi vaatia poistamaan.
Minä en kysyisi. Olen niin foliohattu noiden firmojen suhteen, etten olisi heihin mihinkään yhteydessä. Haluatko itse antaa heille sähköpostiosoitteesi ja kertoa "Olen se-ja-se henkilö, voisitteko poistaa minut tiedoistanne?" Sitten he vastaavat "kyllä", mutta ainoa mitä tekevät on täydentävät meiliosoitteesi rekisteriinsä.
Väärä keino. Mene poliisiasemalle. Tuo on rikollista ja oikea taho on poliisi.
Taviksen ajatuksenjuoksu:
Viis tieteestä. Oikea tiede okikin satua. Ai että mä olen fiksu kun tuon oivalsin.
Mä pärjään tällä argumentilla ja olen viisaampi kuin tutkijat koska niillä on foliohattu.
Sitten tavis menee ilolla ottamaan rokotteen joka on biologinen ase. Jos ei henki lähde eka piikistä, otetaan toinen. Jos ei vielä tehoa, otetaan kolmas.
Bisnesihmiset, eugenikot, poliitikot ym. rikolliset nihilistit nauravat.
Eräs tutkija on jo ilmoittanut, että 70 prossaa amerikkalaisista tulee kuolemaan näihin rokotteisiin.
Ja kuinkahan paljon onkaan jo ihmisten dna-näytteitä kerätty rikollisiin tarkoituksiin mm. näiden myheritage ym. varjolla. Peiteoperaatio. Harhautus.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo miten itselleni kävisi kun on seurannut miten monille israelilaisille on käynyt. Minulla on myös sama veriryhmä. Huonosti kävisi.
Jos siis teettäisit arvion DNA-näytteestäsi, vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin Etelä-Pohjanmaalla on jonkun verran tummatukkaista ja tummaihoista väestöä. Sehän voisi tuon eteläeurooppalaisen osuuden aloittajan dna-tuloksissa selittää, kun näkyy pohjalaisia juuria olevan.
Ja isonvihan aikaisten venäläisten valloittajien jälkeläisiä on pohjanmaalla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se aasialainen perimä säily tuhansia vuosia? Jos sitä on ihmisessä 2%, se tarkoittaa sitä että sitä on toisessa vanhemmassa 4%. Hänen vanhemmassaan 8. Jne, kunnes päästään siihen että isoisoiso, tai isoisoisoisovanhemman isä/äiti on ollut 100% aasialainen. Eli ajallisesti korkeintaan 100-120 vuoden takaa. Olenko täysin väärässä?
Aasialainen silmäpoimu on monilla suomalaisilla, korkeat poskipäät jne.
En ole kyllä kovin monta tällaista nähnyt, ainakaan suomalaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotilaita on tullut muuallekin Suomeen Ruotsin vallan aikana, esim. moni savolainen on ruotsalaisen sotilaan jälkeläinen.
Vinoista silmistä puheen ollen, Ruotsissa on aika paljon vinosilmäisiä ihmisiä, siis ihan ruotsalaisia etnisyydeltään. Tulee mieleen esim. korutaiteilija Efva Attling ja moni muukin julkisuuden henkilö.
Joskus sitä yritettiin selittää sillä, että sen aiheuttaisi suomalainen geeniperimä jota on sekoittunut ruotsalaisiin mm. metsäsuomalaisten kautta.
Selitys ei päde, koska suomalaisilla ei ole sellaisia silmiä. Tämä ei ole suomalainen ilmiö.
Ei noilla isä- ja äitilinjoilla ole merkitystä etnisen perimän suhteen, kun sukujuuret haarautuvat sukupolvien taakse aina niihin muihinkin isovanhempiin ja heidän esivanhempiin. Siksi nämä ovat huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Vinoista silmistä puheen ollen, Ruotsissa on aika paljon vinosilmäisiä ihmisiä, siis ihan ruotsalaisia etnisyydeltään. Tulee mieleen esim. korutaiteilija Efva Attling ja moni muukin julkisuuden henkilö.
Joskus sitä yritettiin selittää sillä, että sen aiheuttaisi suomalainen geeniperimä jota on sekoittunut ruotsalaisiin mm. metsäsuomalaisten kautta.
Selitys ei päde, koska suomalaisilla ei ole sellaisia silmiä. Tämä ei ole suomalainen ilmiö.
Efva Attling on hyvin tyypillisen ruotsalaisen näköinen, jonka silmien vinous johtuu täyteaineista silmien alla ja poskissa.
Suomalaiset luonnostaan vinosilmäiset ovat aivan eri näköisiä ja kyse on juurikin suomalaisesta ilmiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Efva Attling on hyvin tyypillisen ruotsalaisen näköinen, jonka silmien vinous johtuu täyteaineista silmien alla ja poskissa.
Suomalaiset luonnostaan vinosilmäiset ovat aivan eri näköisiä ja kyse on juurikin suomalaisesta ilmiöstä.
Vinoja silmiä useimmiten Itä-Suomessa ja pohjoisessa, ei niinkään Länsi-Suomessa. Olen lukenut jonkun tutkimuksen, että itä- ja länsisuomalaiset eroaisivat paljonkin perimältään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Isälinja on akselilta Kiina-Mongolia. Jopa 5-10% perimästä on samaa kun Kiinassa ja Japanissa nykyään. Tämä aiheuttaa sen, että meillä on esim. Antti Tuiskun, Lauran Lepistön ja Ninja Sarasalon näköisiä ihmisiä.
+Mika Häkkinen, Pekka-Eric Auvinen, Tommi Evilä yms. onhan näitä. Ei mikään ihme, ettei Saksan H-mies aikoinaan pitänyt suomalaisia arjalaisina.
Dna-muuntelu kuulostaa ihan järkevältä. Pystyisikö ihmisen geenivirheen korjaamaan, kuten kromosomivirheen?