Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipaino naisella on sama kuin rahattomuus miehellä= turn off?

Vierailija
16.04.2021 |

Olin aiemmin alipainoinen, sitten lihoin ylipainoiseksi. Nyt olen laihduttanut ja huomannut miten ihmiset suhtautuu eri tavalla minuun. Miehet katsoo niin eri tavalla. Mielestäni nainen ei ole kaunis liian laihana.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen hyvin lihava mutta mieheni on hoikka, komea, fiksu ja erittäin hyvätuloinen. Olen toki itse kaikin puolin muuten kaunis ja hyvin naisellinen. Aina on ollut ottajia enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Kokonaisuus ratkaisee!

Vierailija
62/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä olen hyvin lihava mutta mieheni on hoikka, komea, fiksu ja erittäin hyvätuloinen. Olen toki itse kaikin puolin muuten kaunis ja hyvin naisellinen. Aina on ollut ottajia enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Kokonaisuus ratkaisee!

HYI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen pitkä, lihavat naiset hakevat minua naistenhaulla tanssiin. Naisen logiikkaa, vai mitä?

Vierailija
64/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen pitkä, lihavat naiset hakevat minua naistenhaulla tanssiin. Naisen logiikkaa, vai mitä?

Ehkä siellä ei ole muita joita voisi hakea?

Vierailija
65/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Aina oon ollut ylipainoinen ja aina on saanut miehiä hätistellä.

Vierailija
66/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan aina naisen ylipainosta kun ylipainoisia miehiäkin on?

Ja miehet valittavat, että naiset haluavat aina pitkän miehen.

Mielestäni kokonaisuus ratkaisee, kasvot, miten pukeutuu jne. Ei ylipainoiset naiset ole samanlaisia eikä lyhyet miehetkään.

Myös luonne ratkaisee.

Vierailija
67/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee. Jos on iloinen rempsakka luonne ja uskaltaa olla niin ei haittaa todellakaan päinvastoin.Jos taas tuskailee ja aina vaan pitäis pitäis niin eihän sellaista jaksa kukaan .

Täysin kiinni siitä miten itse asiaan suhtautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme