Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipaino naisella on sama kuin rahattomuus miehellä= turn off?

Vierailija
16.04.2021 |

Olin aiemmin alipainoinen, sitten lihoin ylipainoiseksi. Nyt olen laihduttanut ja huomannut miten ihmiset suhtautuu eri tavalla minuun. Miehet katsoo niin eri tavalla. Mielestäni nainen ei ole kaunis liian laihana.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten mielessä ylipainoinen nainen Hesburgerissa on säälittävää; taas se lappaa itensä turvoksiin roskaruuasta. Kun taas hoikka nainen Hesburgerissa herättää täysin eri mielikuvan. Molemmat naiset saattavat olla vain hakemassa lapselleen hampurilaisen eivätkä aio itse syödä mitään. Mielikuvat taas aiheuttaa ihmisissä ihan eri reaktion.

Tämä on totta. Hoikka nainen hesessä saa sikaan mielikuvan että hän on rento eikä nipota, ehkä nopeasti hakemassa pientä syömistä vaan? Lihavasta taas.. no että lihava taas on syömässä mitä aina.

Vierailija
22/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miten miehet suhtautuvat kun nainen on lihava ja hyvä tuloinen (eli rikas).

Saatetaan käyttää taloudellisesti hyväksi? Esim. avopari Larm. Mies ei olisi vilkaissutkaan, jos Jutalla ei olisi rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten mielessä ylipainoinen nainen Hesburgerissa on säälittävää; taas se lappaa itensä turvoksiin roskaruuasta. Kun taas hoikka nainen Hesburgerissa herättää täysin eri mielikuvan. Molemmat naiset saattavat olla vain hakemassa lapselleen hampurilaisen eivätkä aio itse syödä mitään. Mielikuvat taas aiheuttaa ihmisissä ihan eri reaktion.

Tämä on totta. Hoikka nainen hesessä saa sikaan mielikuvan että hän on rento eikä nipota, ehkä nopeasti hakemassa pientä syömistä vaan? Lihavasta taas.. no että lihava taas on syömässä mitä aina.

Onko sillä jotain väliä? Sillä hoikalla on varaa syödä se heseateria, koska on pitänyt huolen siitä, että syö kohtuudella. Lihava taas on lihava, koska ei ole syönyt kohtuudella ja kaikki ylimääräiset kalorit on liikaa!

Vierailija
24/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä jotain väliä? Sillä hoikalla on varaa syödä se heseateria, koska on pitänyt huolen siitä, että syö kohtuudella. Lihava taas on lihava, koska ei ole syönyt kohtuudella ja kaikki ylimääräiset kalorit on liikaa!

Eikai sillä väliä ole mutta noinhan se menee. Mielikuvat on erit vain koon perusteella.

Vierailija
25/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielestäni nainen ei ole kaunis liian laihana."

Eikö tämä ole itsestäänselvää? Naisilla tuntuu olevan joku ihme harhaluulo, että miehet kuolaa jotain luusäkkejä. Niitä sellasia vessassa oksentelevia supermalleja, jotka kompastelee catwalkeilla hassuissa asuissa. Ei, kyllä se normaalipaino on paras. Ei liian laiha,ei liian lihava, normaali. Tämä "miehet tykkää laihoista" on joku naisten itsensä keksimä päähänpinttymä.

Vierailija
26/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miten miehet suhtautuvat kun nainen on lihava ja hyvä tuloinen (eli rikas).

Ei minua kyllä lihava viehätä yhtään enempää rikkaampanakaan. Eikä kiinnosta mikään taloudellinen hyväksikäyttö.

Vierailija
27/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylipainoiset ystäväni ovat pysyvissä parisuhteissa. Minä hoikka taas en. Joten aika yksinkertaistettu väite.

Vierailija
28/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole itsestäänselvää? Naisilla tuntuu olevan joku ihme harhaluulo, että miehet kuolaa jotain luusäkkejä. Niitä sellasia vessassa oksentelevia supermalleja, jotka kompastelee catwalkeilla hassuissa asuissa. Ei, kyllä se normaalipaino on paras. Ei liian laiha,ei liian lihava, normaali. Tämä "miehet tykkää laihoista" on joku naisten itsensä keksimä päähänpinttymä.

toinen syy on se, että naiset alkaa pitää normaalipainon standardina bmi 24.9 ja kaikki sen alle on laihoja.

Vierailija
29/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toinen syy on se, että naiset alkaa pitää normaalipainon standardina bmi 24.9 ja kaikki sen alle on laihoja.

Niin, toki se on kivempaa olla vähän tuhdimmassa kunnossa, kun onhan se helpompi mättää menemään kaikenlaista senkummempia painoasioita ajattelematta. Kiukuttelemalla ja hoikempia luurangoiksi nimittelemällä sitten lähdetään maailmaa muuttamaan itselleen mieleisekseen, missä saa olla oma ihana pullukkansa.

Vierailija
30/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ylipainoiset ystäväni ovat pysyvissä parisuhteissa. Minä hoikka taas en. Joten aika yksinkertaistettu väite.

Olivatko ylipainoisia myös parisuhteen alussa, vai kävikö tyypilliset parisuhdelihoamiset?

Vierailija
31/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti eräs yhdysvaltalaismedian otsikko: "Plus size women are not attracted to overweight men". Maailma ja sukupuolittunut todellisuus missä elämme. :D

Vierailija
32/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatko ylipainoisia myös parisuhteen alussa, vai kävikö tyypilliset parisuhdelihoamiset?

Ihan ovat olleet ylipainoisia kouluajoista alkaen. 

Voin myös omasta puolestani sanoa, että minulle hoikkana ja itseni elättävänä naisena miehessä on tärkeämpää miellyttävä ulkonäkö kuin miehen rahatilanne. Tärkeintä sen sijaan on yhteiset arvot ja elämänkatsomus. 

Vierailija
33/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli, että laihduttamiseni jälkeen olen huomannut miten valtava muutos ihmisten suhtautumisessa minuun. Lähinnä miehillä. Minussa ei ole mikään muu muuttunut kuin paino. Ap

Itsellä lähti tukka syöpähoitojen johdosta. Hämmästyin miten ilkeiksi ja halveksiviksi monet ihmiset, niin miehet ja naisetkin, muuttuivat. Itse kai tunnen myötätuntoa syöpää sairastavia kohtaan. Oli aika järkytys.

Vierailija
34/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enemmän turn off on lihava mies.

Olen aina ollut hoikka, mutta ei nuo miehet livenä perässä juokse. Tai no, en kyllä kiinnitä huomiota kuka mua kyylää tai ei. Ja se että on hoikka, ei tarkoita muodotonta. Mulla on bmi 18,5, eli lähes alipaino. Rinnat on kuitenkin 60H ja vyötärö on 30cm kapeampi kuin lantio. Eli en kyllä mikään suora tikku ole. Pieniluinen vaan olen, pituutta kuitenkin 162cm. Mun vartaloa on kehuttu täydelliseksi, mutta ei tosiaan perään kuolata, kuin netissä.

Vierailija
35/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ylipaino on sama kuin miehen ylipaino...

Ei tuota voi verrata mihinkään muuhun.

Hoikalle miehelle hoikka nainen. Lihavalle lihava.

Kertoisitko, mihin tuo sääntösi perustuu. Eikö ihan jokainen ihminen, ainakin meillä Suomessa, ole täysin vapaa itse joko kiinnostumaan jostakin ihmisestä tai olemaan kiinnostumatta.

Minä olen ollut sekä hoikka että lihava. Ei miesmakuni silti miksikään ole muuttunut, se on ollut aina samanlainen. Ja vaikka olisin ollut yli satakiloinen, en olisi kiinnostunut muunlaisista miehistä kuin niistä, joita aiemminkin olen pitänyt puoleensavetävinä (raamikas, normaalipainoinen tai hieman tanakka, leveät hartiat ja kapea lantio).

Niillä miehillä puolestaan on ollut aina, ihan aina, itsellään sama valinnanvapaus sen suhteen, millaisista naisista kiinnostuvat.

Ei voi toiselta vaatia enempää kuin mitä itse on. Jos sinua lihavan ällöttää koskea lihavaan eikä lihavat kiinnosta niin ymmärrät, että olet ihan yhtä ällöttävä sille toiselle eikä hänen tarvitse sinua hyväksyä. Jos joku omaa jonkin fetishin lihaviin tai sille on ulkonäkö täysin sama, niin sellainen tietysti voi hyväksyä toisen laiskan ulkomuodon.

Vierailija
36/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvältä se tuntuu pyöreä pan na , ja on vaan pehmeämpi ja

jopa tiukempi sieltä.

Vierailija
37/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut valtaosan elämästäni ylipainoinen (sairaanloisen ylipainoinen) ja nyt muutaman vuoden aikana olen laihtunut kymmeniä kiloja. Oli jotenkin hämmentävää ja surullista huomata, miten näkymättömästä tuli näkyvä. Jotenkin pistää vihaksi, miten saan nyt ihan eri tavalla huomiota kuin ennen....vaikka olen ihan sama ihminen kuin ennen. Minulle on ihan turha kenenkään tulla sanomaan, että ulkonäöllä ei ole väliä missään asiassa, vain sisin ratkaiseen. 100%:sti paskapuhetta.

SAIRAANLOISEN???

Nyt oikeesti, jumalauta!

Vierailija
38/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen rakkaus on kääntäen verrannollinen naisen painoon. Sen huomaa, kun menee vaikka yökerhoon naisporukan kanssa. Eniten huomiota saa laihin, vaikka olisi muuten millainen tylsä hevosnaama. 

No ei kyllä omalla kokemuksella. Itsellä on pari kaveria, jotka ovat minua pyöreämpiä mutta saavat silti huomiota. Toinen kavereistani on lyhyt ja söpö. Miehiä on jonoksi asti lisäkiloista huolimatta.

Vierailija
39/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä nykyisin kumpuaa tämä laihojen pilkkaus? Jos joku on laiha niin kuvitellaan hänen hysteerisenä laskevan kaloreita ja kyttäävän painoaan. Normaalipainon käsitys on nykyisin aikamoinen haitari ja moni lihava kuvittelee olevansa normaalipainoinen ja moni nuori varsinkin pukeutuu sitten sen mukaan. Makkarat pursuaa mikä mistäkin kun on liian pienet vaatteet ja rinnat pitää olla niin esillä kuin olla voi. Jotkut jopa väittävät olevansa vain suuri rintaisia eivätkä lihavia. Väärän kokoiset vaatteet ovat rumia kaikilla eikä ylipaino ole hyvä asia lainkaan. Enkä tarkoita että niitä kaloreita pitäisi pakkomielteisesti laskea ja lenkillä juosta mutta edes jotain itsekuria pitää olla ettei syömällä ja ainaisella laiskottelulla pilaa omaa terveyttään. Sitten uskotellaan itselle ja muille jotain ihan muuta vaikka totuuden näkee kaikki.

Vierailija
40/67 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kyllä sen tuolla ulkona liikkuessa näkee ihan omilla silmillään. Mulla on yksi ERITTÄIN hoikka kaveri, painaa reilusti alle 50 kg. Jos minä BMI 22 liikun yksikseni, en saa yhtään katseita, en vaikka olisi punainen kesämekko tms. päällä. Jos olen tuon kaverini seurassa, tajuan että käytännössä kaikki katsovat häntä ja hyvin suuri osa miehistä katsoo sillä silmällä.

Häntä tullaan myös iskemään viikottain, vaikkapa kahvilassa, bussissa tai työpaikalla. Jos lähdemme baariin, häntä isketään ensin joukkoliikenteessä, sitten jonossa, sitten baaritiskillä, sitten pöydässä... Tajuatte jo.

Hän on perusilmeeltään nyrpeä eikä etsi miesseuraa, eli mikään hymyilevä ilme tai katsekontakti ei tätä selitä. Viimeksi ennen koronaa kun olimme ulkona, hän meni pöydän perimmäiseen nurkkaan. Illan aikana kaksi miestä tuli tekemään itseään tykö, ignooraten meidät kolme muuta (normaalipainoista, yhtä nättiä) täysin. Siis tulivat keskeyttämään keskustelumme houkutellakseen tätä laihaa ystävääni pois naisseurastaan, vaikka minkäänlaista signaalia ystäväni ei heille anna.

Olen tätä seurannut useamman vuoden kun liikumme yhdessä, eli ei ole kuvitelmaa tai hänen omaa liioitteluaan. Ja miksi siis? Hän on äärimmäisen laiha. That's it. Hänen rinnallaan minua normaalipainoista pidetään pullukkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi