Te, joita sukkahousut ahdistaa, oletko lihava?
Kommentit (29)
Mä taas olen lihava, mutta ei kyllä ahdista mitenkään. Ja käytän siis päivittäin
"Te, oletko lihava"?
Olen kyllä lihava, mutta olen lapsesta asti vihannut sukkahousuja ja lihoin vasta 35-vuotiaana.
En ole lihava, BMI 19 ja urheilullinen vartalo. Inhoan sukkahousuja, koska ne ei hengitä, ne kutittaa ja on vaan mielestäni ällöttävät :D hameita ja mekkoja käytän lähinnä silloin, kun ulkona tarkenee niillä ja ilman sukkahousuja!
Joskus jos esim syksyllä tai talvella pukeudun johonkin juhlamekkoon, käytän stay up- sukkia. Ne on ihan ookoo. Eli voisi sanoa, että sukkahousuissa ärsyttää se, kun ne litistää pepun ja kiristää vyötäröltä....
N32
Vierailija kirjoitti:
Edelleen mainostan noita Kunert Chinchillaneita. Miellyttävin materiaali mihin olen törmännyt, ei ahdista eikä hiosta eikä synny edes valtavia silmäpakoja.
Ja varmasti myytkin niitä kun mainospuhetta pukkaa?
Ei ole kumpaakaan. En vain tykkää vaatteesta joka hajoaa pienestäkin kosketuksesta, valuu, puristaa ja kutittaa. Siksi olenkin ilman oli tilanne mikä tahansa. Nytkin hame päällä ja paljaat sääret :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen mainostan noita Kunert Chinchillaneita. Miellyttävin materiaali mihin olen törmännyt, ei ahdista eikä hiosta eikä synny edes valtavia silmäpakoja.
Ja varmasti myytkin niitä kun mainospuhetta pukkaa?
Juu en myy, mutta just tilasin muutamat niin siitä tuli mieleen. Ainoa sukkismalli, josta aidosti tykkään. Ovat loistavat.
Minulla on vuosia vanhoja Calvin Kleinin sukkiksia ja leggareita. Ovat siis kestäneet hyvin, mutta vastaavasti ovat hyvin tiivistä kudosta, reiden yläosasta vyötärölle ilmeisesti "muotoilevia" eli puristavia. En tiennyt tätä ostaessa. Olen hoikka/lihaksikas, enkä tarvi mitään spandexeja!
Olen kumminkin käyttänyt näitä aika paljon ns. edustusvaatteina, sillä eivät tosiaan valu ja kierry yhtään. Tavalliset ohuet sukkikset ja neuloslegginsit ovat sen sijaan huomaamattomia päällä. Suosin kumminkin leggarit+sukat yhdistelmiä, kun keinokuitu ei tunnu varpaissa hyvältä. Usein kotiin tullessa riipaisen vielä sukat pois, ja tassuttelen paljain jaloin.
Tornion Norlyn sukkahousutehdas teki oikeita sukkahousuja.Minkä takia lopettivat?
Nykyään ei löydä mistään hyvin istuvia sukkahousuja.
Minun tapauksessa ei ole kiinni ylipainosta . Vaikea kun haluaa käyttää hametta .....Ei sitä avosäärin viitsi juhliin mennä.