Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joita sukkahousut ahdistaa, oletko lihava?

Vierailija
16.04.2021 |

Vai atooppinen iho? Vai mikä syy?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mainostan noita Kunert Chinchillaneita. Miellyttävin materiaali mihin olen törmännyt, ei ahdista eikä hiosta eikä synny edes valtavia silmäpakoja.

Vierailija
22/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen lihava, mutta ei kyllä ahdista mitenkään. Ja käytän siis päivittäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te, oletko lihava"?

Olen kyllä lihava, mutta olen lapsesta asti vihannut sukkahousuja ja lihoin vasta 35-vuotiaana.

Vierailija
24/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, BMI 19 ja urheilullinen vartalo. Inhoan sukkahousuja, koska ne ei hengitä, ne kutittaa ja on vaan mielestäni ällöttävät :D hameita ja mekkoja käytän lähinnä silloin, kun ulkona tarkenee niillä ja ilman sukkahousuja!

Joskus jos esim syksyllä tai talvella pukeudun johonkin juhlamekkoon, käytän stay up- sukkia. Ne on ihan ookoo. Eli voisi sanoa, että sukkahousuissa ärsyttää se, kun ne litistää pepun ja kiristää vyötäröltä....

N32

Vierailija
25/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen mainostan noita Kunert Chinchillaneita. Miellyttävin materiaali mihin olen törmännyt, ei ahdista eikä hiosta eikä synny edes valtavia silmäpakoja.

Ja varmasti myytkin niitä kun mainospuhetta pukkaa?

Vierailija
26/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpaakaan. En vain tykkää vaatteesta joka hajoaa pienestäkin kosketuksesta, valuu, puristaa ja kutittaa. Siksi olenkin ilman oli tilanne mikä tahansa. Nytkin hame päällä ja paljaat sääret :)

Vierailija
27/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja varmasti myytkin niitä kun mainospuhetta pukkaa?

Juu en myy, mutta just tilasin muutamat niin siitä tuli mieleen. Ainoa sukkismalli, josta aidosti tykkään. Ovat loistavat.

Vierailija
28/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuosia vanhoja Calvin Kleinin sukkiksia ja leggareita. Ovat siis kestäneet hyvin, mutta vastaavasti ovat hyvin tiivistä kudosta, reiden yläosasta vyötärölle ilmeisesti "muotoilevia" eli puristavia. En tiennyt tätä ostaessa. Olen hoikka/lihaksikas, enkä tarvi mitään spandexeja!

Olen kumminkin käyttänyt näitä aika paljon ns. edustusvaatteina, sillä eivät tosiaan valu ja kierry yhtään. Tavalliset ohuet sukkikset ja neuloslegginsit ovat sen sijaan huomaamattomia päällä. Suosin kumminkin leggarit+sukat yhdistelmiä, kun keinokuitu ei tunnu varpaissa hyvältä. Usein kotiin tullessa riipaisen vielä sukat pois, ja tassuttelen paljain jaloin.

29/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornion Norlyn sukkahousutehdas teki oikeita sukkahousuja.Minkä takia lopettivat?

Nykyään ei löydä mistään hyvin istuvia sukkahousuja. 

Minun tapauksessa ei ole kiinni ylipainosta . Vaikea kun haluaa käyttää hametta .....Ei sitä avosäärin viitsi juhliin mennä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi