Te, joita sukkahousut ahdistaa, oletko lihava?
Kommentit (29)
Hoikka. En pidä keinokuiduista iholla, hikoan helposti.
Olen pitkä ja hoikka. Sukkahousut on joko liian lyhyet tai ne valuu tai molempia.
Olen ihan normaalipainoinen, mutta inhoan sukkahousuja. Kutittaa, valuu, johonkin tulee heti reikä.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Normaalipainoinen, mutta inhottaa kun ne kiertyy ja kutittaa ja on heti jossain reikä mikä sattuu.
Kokeile Kunert Chinchillaneita. Ovat vähän kalliimmat, mutta joka euron arvoiset.
Nonnii, pirkkaniksejä seuraavaksi.. pese perunat kesällä järvessä sukkahousujen sisällä huljutellen.
Pitkä ja hoikka, aistiyliherkkyyttä varmaan on. Sukkahousujen vyötärökaitale rullautuu ohueksi ja purevaksi, ja muutenkin tunnen ihonmyötäiset vaatteet koko ajan. Usein myös hiostavat
Hoikka, en vain pidä mistään kireistä vaatteista. Jos istuu sukkien kanssa, niin nehän painaa heti vatsaa. Jos eivät purista mistään, niin ovat liian löysät ja tippuvat päältä. Sama ongelma tuppaa olemaan muillakin kireämmillä housuilla, ärsyttävää
En ole. Eivät ne puristamisen takia ahdista, nehän venyvät ja niitä saa monen kokoisia. Minua vain inhottaa sen kankaan tunne iholla. Ihoni on kyllä kuiva ja herkkä kutiamaan. Tuntuvat myös ikäviltä esimerkiksi kengissä, kun eivät hengitä samalla tavalla kuin puuvillasukat ja jalat liukuvat kengän sisällä. Varsinkin korkokengillä on ärsyttävää, kun jalka valuu eikä pysy siinä, missä asennossa astuu.
En ole lihava. Minua ahdistavat ne saumat varpaissa.
no kun ne puristaa AINA siitä vyötäröltä, vaikka olisivat jo muualta isot. ja saumat varpaissa on karseat ja se haarakiila ei tunnu ikinä asettuvan oikein. Ihan sama minkä painoinen olen ollut (esim raskaana ollessa) olen vihannut sukkahousuja.
Olen normaalipainoinen. Mua ahdistaa, kun se sukkaosa aina jossain vaiheessa kiertyy. Lisäksi ne on liian ihonmyötäisiä. En tykkää myöskään sukista. Jos voin niin käytän talvisin housujen alla legginssejä ja pelkkiä villasukkia ja kesällä nylon legginssejä ja tosi ohuita villasukkia.
En ole vetänyt jalkaan sukkahousuja ainakaan 30 vuoteen, mutta silti muistan, miten kamalilta ne tuntuivat hoikan 180-senttisen pitkäkoiven yllä. Vaikka vyötäröä kiskoisi kuinka ylös, haaraosan ja itse haaran väliin jää kymmenen sentin ilmatila, joka sekä tuntuu että näkyy kävelemisessä. Sukkahousut ovat hyvin ohutta neulosta, joka tuntuu iholla kuin hiekkapaperilta. Vyötärönauha ei koskaan pysy mallissaan, vaan ensi istumalta kääriytyy itsensä ympärille. Kamala vaatekappale.
Vierailija kirjoitti:
En ole lihava. Minua ahdistavat ne saumat varpaissa.
Juu ja kun ei ole kunnollisia kantapäitä vaan pelkät suorat putket. En tiedä, onko jossain kalliimmissa sukkahousuissa kunnon kantapäät.
Kunhan löydätte oikean kokoiset ja malliset sukkahousut (tiedän, ei ole helppoa), em. ongelmat poistuvat. Oikean kokoisten sukkahousujen ei kuulu valua, ei tietenkään puristaa, ei kääriytyä, eikä jäädä mitään "ilmatiloja".
Kunhan löytää hyvät sukkahousut, niitä ei huomaakaan päällä. Ja kyllä, olen myös ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan löydätte oikean kokoiset ja malliset sukkahousut (tiedän, ei ole helppoa), em. ongelmat poistuvat. Oikean kokoisten sukkahousujen ei kuulu valua, ei tietenkään puristaa, ei kääriytyä, eikä jäädä mitään "ilmatiloja".
Kunhan löytää hyvät sukkahousut, niitä ei huomaakaan päällä. Ja kyllä, olen myös ylipainoinen.
sitten pitäisi vain tietää, miksi ihmessä etsisin itselleni oikean kokoisia ja mallisia sukkahousuja, kun pärjään varsin hyvin ilmankin. Eikä koko ja malli vaikuta siihen, että materiaali tuntuu ikävältä iholla eikä esimerkiksi hengitä kengässä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitäisi löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitten pitäisi vain tietää, miksi ihmessä etsisin itselleni oikean kokoisia ja mallisia sukkahousuja, kun pärjään varsin hyvin ilmankin. Eikä koko ja malli vaikuta siihen, että materiaali tuntuu ikävältä iholla eikä esimerkiksi hengitä kengässä yhtään.
Joo, ei ole pakko käyttää, en sitä sanonut:)
Käytän farkkuja tai shortseja, helteellä ei sukkiksia edes tarvi.
En ja en. Sukkahousut on epämukavat
En ole. Normaalipainoinen, mutta inhottaa kun ne kiertyy ja kutittaa ja on heti jossain reikä mikä sattuu.