IS: VAIN KORONAHOITAJAT saavat matkustaa Suomesta Kreikkaan lomamatkalle. Rokotepassin saa vain kahdesti rokotetut.
Tai sitten sairastamalla korona pois 6 kk:n sisällä ennen matkaa.
Muuten menee loma karanteenihotellissa ja vieläpä omaan piikkiin.
Joissakin maissa rokotojonoon kyllästyneet yrittävät saada koronan päästäkseen reissaamaan. Eräissä maissa saa suhteilla tai rahalla paperit.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin lähteä Kreikkaan all-inclusive-hotelliin ja viettää siellä uima-altaalla koko loman.
Kreikkaan voivat lähteä myös eläkeläiset - nythän rokotetaan jo kuusikymppisiä - sekä teinit ja lapset, joita ei rokoteta ollenkaan.
Juu, teinit ja lapset reissaa usein ilman vanhempiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin lähteä Kreikkaan all-inclusive-hotelliin ja viettää siellä uima-altaalla koko loman.
Kreikkaan voivat lähteä myös eläkeläiset - nythän rokotetaan jo kuusikymppisiä - sekä teinit ja lapset, joita ei rokoteta ollenkaan.
Juu, teinit ja lapset reissaa usein ilman vanhempiaan.
Sisareni lapset reissasivat aikoinaan paljonkin isovanhempiensa kanssa.
Minä taas teininä kävin useampaan otteeseen etelän hiekkarannoilla kaverin kanssa kaksistaan reissussa. Eikö sinulla teininä ollut ketään, joka olisi innostunut lähtemään kanssasi aurinkorannoille?
Vierailija kirjoitti:
Kreikka on avannut monille maille rajansa, Syomi kirkuvan punainen maa, joten vain tietty ryhmä nyt pääsee, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Rokotepassiin vaaditaan kaksi riittävän tuoretta koronarokotusta.
Ap, ei pidä paikkaansa. Kreikkaan pääsee esim. Terveystalon negatiivisella testitodistuksella, ei vaadi rokotusta. Kuinka jaksat suoltaa noita valheitasi?
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei pidä paikkaansa. Kreikkaan pääsee esim. Terveystalon negatiivisella testitodistuksella, ei vaadi rokotusta. Kuinka jaksat suoltaa noita valheitasi?
Kyse on karanteenista, toki pääsee. Rokotettu ei joudu enää karanteeniin, vihreät maat eivät tarvitse todistusta lainkaan. Nyt Suomesta rajataan näin.