Suomi on täynnä "aikuisia" koulukiusaajia
Ei tarvitse ihmetellä mistä koulukiusaaja lapset on saaneet oppinsa. Kyllähän se tulee ihan äidin ja isän esimerkistä. Aivan älytöntä hommaa, huudellaan lampaiksi ihmisiä, räkytetään hallitusta, pääministeriä jne. Parhaansa ja itse parhaaksi näkemänsä kaikki tehnee, niin pakkoko se on vihaa lietsoa? Pitäisi haukkujien työpaikalle mennä ja syynätä oikein porukalla, että miten täydellinen tämä herra/rouva itse on.
Kommentit (5)
Jos joku on niin luuseri että suostuu kiusatuksi niin saa kyllä ansionsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on niin luuseri että suostuu kiusatuksi niin saa kyllä ansionsa mukaan.
Tässä hyvä esimerkki kiusaajasta.
Niin, Suomessa kiltti ihminen on nössö, ja kiusaaja on karismaattinen ja älykäs ihminen. Johan Iltalehdessäkin oli äskettäin juttua, jossa ylistettiin psykopaatteja ja heidän kykyään toimia työelämässä hektisissä tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä ja kirkas.
Eli kiusatessasi vastaat seurauksista, valitettavasti oikeuslaitos ei salli tätä oman käden oikeutta.
Minulle se kyllä sopisi.
Lisäksi vielä, kerran kiusaaja, aina kiusaaja.
Koulukiusaajista tulee automaatisesti työpaikkakiusaajia, ellei joku vihellä yksilötasolla peliä poikki.