Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko aikuisten lasten parisuhde-elämä vanhemmille?

Vierailija
15.04.2021 |

Niin, kuuluuko aikuisten lasten suhde asiat vanhemmille?

Perusteluja myös.

Kuuluuko aikuisten lasten parisuhde-elämä vanhemmille?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kuulu.

Vierailija
2/8 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Mielipiteensä voi tietenkin kerran sanoa ja se on siinä. Ikinä ei kannata sanoa, mitäs mä sanoin. Jos tulee sellanen tilanne, niin ollaan tukena ja kuunnellaan huolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin senverran typerä, että menin äidille möläyttämään viestitteleväni erään nettityypin kanssa. En tiedä mikä idea sekin oli, kai se oli tuntuvinaan niin lupaavalta kun olin ollut vuosia yksin ja viimeinkin törmäsin sellaiseen jonka kanssa juttu luisti. Äitimuorihan se suurinpiirtein avioliittoa alkoi odottamaan kun kuvitteli, että nämä jutut toimii edelleen niinkuin omassa nuoruudessaan ja kun jonkun tapaa niin se on sitten siinä. Myöhemmin halusi kuulla hänen nimensä, sitten jo nähdä kuvan. Kerroin ja näytin kaikki. Sitten äitee jo isipapallekin kertoi asiasta. Sitten kun se juttu useiden vaikeuksien jälkeen lopahti, niin olihan se noloa kun kotiväellä oli jo niin suuret odotukset. Todellakin kannattaa pitää omana tietonaan.

Vierailija
4/8 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se kuulu, mutta itselläni on lämpimät välit elossa olevaan vanhempaani ja on vähän välillä ärsyttänyt miksi hän ei ihan täysin hyväksy valintaani elää parisuhdetta ilman yhteenmuuttoa. 

Toisaalta hänellä kyllä on ihan hyvät välit kumppaniini joten se nyt riittää :)

Vierailija
5/8 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lasten seksielämä kuuluu vanhempien tietää.

Vierailija
6/8 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei, mutta joskus saattaa kuuluakin. Jos lapsi on parisuhteensa vuoksi jatkuvassa avuntarpeessa. Suvussamme yhden perheen tytär juoksee usein vanhemmillee turvaan kun mies on humalassa ja väkivaltainen. 

Vierailija
7/8 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Vain siinä tapauksessa jos oma lapsi olisi selvästi parisuhteessaan altavastaajana jonkun hyväksikäyttäjän tms. kynsissä niin yrittäisin puuttua.

Vierailija
8/8 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Kerran olen omalle lapselle varovasti sanonut ettei toisen kanssa voi väkisin olla jos ei suhteesta mitään tule, oli erottu ja menty yhteen ja näin oman lapseni kärsivän. Ei kyllä tykännyt kun sanoin vaikka koitin asian muotoilla varovasti ja kumpaakaan heistä syyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän