Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutan salaa ystävältäni

Vierailija
15.04.2021 |

Joo, lapsellista tiedän. Meillä painoeroa on lähes 30kg ja yllätys yllätys minä olen se painavampi. Hän on ihannepainossaan. Kuulen kuitenkin usein miten hänellä kauhea maha tai on taas niin paljon lihonut (ei yhtään). Hänellä on oikeasti todella hyvän mallinen vartalo ja sopusuhtainen.
Annas olla jos mainitsen että olen alkanut vähän katsomaan mitä suuhuni laitan tai sanon että olen lisännyt liikuntaa, niin se on kuin taikaiskusta niin hän on sit myös laihiksella. Syö tyyliin salaatinlehden päivässä ja vetää 20km juoksulenkkejä (kärjistetysti)
Sit alkaa tulla näitä viestejä et nyt hän sai pudotettua jo 1,5kg ja vielä pitäis 10kg pudottaa ymym, eli hän tekee tästä kilpailutilanteen.
Jos sanon että mä sorruin ja kattelen uudestaan kun motivaatiota riittää niin hän tekee samoin.
Nyt kuntoilen ja syön terveellisesti häneltä salaa ihan vaan siks koska en jaksa hänen onnistumisiaan ja hehekutustaan siitä vaan haluan nyt keskittyä vain omaan onnistumiseeni ja toivottavasti kesällä olis paino pudonnut jo sen verran että sen huomaa ilman kertomista. Ymmärtääkö kukaan miksi teen näin, vai olenko vaan kakaramainen 45 vuotias?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teet :)

Tee juuri niin kuin sinusta tuntuu hyvälle. Älä turhaan anna toisen ihmisen luoda paineita tai kilpailutilannetta asiasta. Eihän se kaverillesi kuulu milloin olet laihiksella ja milloin et.

Vierailija
2/11 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä usein naisten sosiaalista käyttäytymistä täällä, mutta mielestäni teet oikein.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ymmärrän. Normaalivartaloisella pitäisi olla häpyä pitää suunsa kiinni omista kehon "vioistaan" itseään painavampien kanssa. Muutenkin laihduttamisen markkinointi, vaikka olisi lihavampikin on epäkiitollista puuhaa. Ihmiset voi suhtautua siihen äärimmäisen monella lannistavalla ja negatiivisella tavalla. Tsemppiä laihdutukseen.

Vierailija
4/11 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teet ihan oikein, turhaa mennä kertomaan. Ei tuo kaveri varmaan tajua kuinka lannistavaa hänen käytöksensä on. Hänellä varmaan on aika huono itsetunto, kuulostaa ainakin, jos pitää itsetuntoa pönkittää kilpailemalla itseään isomman kaverin kanssa. 

Vierailija
5/11 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein samoin. Sitten kun painon putoamisen jo huomasi, sai kuulla kuinka rumaksi tekee, kun laihduttaa liikaa.

Vierailija
6/11 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut kaikilta salaa 1,5 vuotta. Kukaan ei ole huomannut mitään eroa

Vierailija
7/11 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksti kuulostaa siltä että olisi kopioitu pro-ana foorumilta

Vierailija
8/11 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teksti kuulostaa siltä että olisi kopioitu pro-ana foorumilta

En tiedä mikä on pro-ana enkä jaksa googlettaakaan.

Ap

Vierailija
9/11 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laihdutan salaa kaikilta, edes puoliso ei ole huomannut mun käytöksessä mitään outoa, tai jos onkin ei ole sanonut mitään. Nyt 2kk takana ja paino pudonnut 7kg, vielä ois 15kg ylimääräistä jäljellä.

Oma syyni on pitkälti se etten jaksa kuunnella muiden ohjeita ja vinkkejä laihdutukseen enkä kommentteja siitä mitä syön. Ja mielestäni toisten ihmisten ruokavaliot on ehkä maailman tylsin puheenaihe joten en halua ikävystyttää muita.

Vierailija
10/11 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin laihdutan salaa kaikilta, edes puoliso ei ole huomannut mun käytöksessä mitään outoa, tai jos onkin ei ole sanonut mitään. Nyt 2kk takana ja paino pudonnut 7kg, vielä ois 15kg ylimääräistä jäljellä.

Oma syyni on pitkälti se etten jaksa kuunnella muiden ohjeita ja vinkkejä laihdutukseen enkä kommentteja siitä mitä syön. Ja mielestäni toisten ihmisten ruokavaliot on ehkä maailman tylsin puheenaihe joten en halua ikävystyttää muita.

Siis sun mies ei ole huomannut että olet laihtunut eikä mitään ruokavaliomuutosta?

Vierailija
11/11 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sun mies ei ole huomannut että olet laihtunut eikä mitään ruokavaliomuutosta?

Eipä juuri, ruokavaliomuutos on ollut aika pieni, lisäsin kasviksia, pienensin annoskokoja ja luovuin välipaloista. Syön edelleen samaa ruokaa kuin muukin perhe mutta lautasella on enemmän kasvislisukkeita ja vähemmän muuta.

Hidas laihtuminen on sellaista ettei ne jotka näkevät sinua jatkuvasti oikein huomaa eroa, koska muutos ei ole kovin dramaattinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi