Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallanko pyytää tänään tuttua jätkää treffeille?

Vierailija
15.04.2021 |

Eli tunnetaan entuudestaan ja puhuttiin muutama viikko sitten, että olis kiva nähdä. Jätkä ei ole itse ehdottanut näkemistä. Oon vaan aina saanut nenilleni, jos oon ehdottanut jollekin jätkälle oma-alotteisesti näkemistä. Kannattaako mun nyt yrittää? Pelkään, et alkaa nolottaa hirveesti, et oon ollut oma-aloitteinen vaikka aikuisia tässä molemmat ollaan... Äh...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että et uskalla.

Vierailija
2/6 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu ihan siitä että oletatko jätkän olevan vielä huomennakin tuttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän riippuu ihan siitä että oletatko jätkän olevan vielä huomennakin tuttu?

No kai me loppuelämän ajan tuttuja ollaan, kun vuosia sitten ollaan jo tavattu.

Vierailija
4/6 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vähän samanlaisessa tilanteessa. En kyllä ole tuntenut miestä kauaa vaan kerran tavattiin ja sen jälkeen hän halusi olla ystäviä, pyysin hänen ilmoittaa jos mielensä muuttuù ja laittoi viestiä että hänen "tunteensa voivat muuttua", enkä sen jälkeen ole viestitellyt hänelle, kun ei kuitenkaan pyytänyt mua ulos tms. ja mietin että laittaisinko viestiä. Mutta sinä ainakaan et voi hävitä mitään. Itse mietin että kannattaako mun viestitellä tällä herralle, kun jos pitää mua vaan sellaisena "paremman puutteessa" seurana ja odottelee vain että teen aloitteen hänen suuntaan taas.

Vierailija
5/6 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella ap hän ei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
6/6 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalla!