mitä voi tehdä jos on luuseri
Kommentit (25)
Pitäiisi saada jotenkin suomelle jalka maailmanmarkkinoiden oven väliiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiisi saada jotenkin suomelle jalka maailmanmarkkinoiden oven väliiin.
ei kiinnosta
Voi yrittää itsesäälin piirinmestaruuskisoihin tai jopa SM-kisoihi, mutta valietettavasti koronan takia ne on peruttu
Vierailija kirjoitti:
Voi yrittää itsesäälin piirinmestaruuskisoihin tai jopa SM-kisoihi, mutta valietettavasti koronan takia ne on peruttu
en voittaisi koska olen paska luuseri
Katso europarlamentaarikko/ent. ministeri Mauri Pekkarista! Se on vuosikymmeniä käyttänyt korokepohjakenkiä ja tupeeta ja hyvin on mennyt. Ei jäänyt rypemään itsesäälissä kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Katso europarlamentaarikko/ent. ministeri Mauri Pekkarista! Se on vuosikymmeniä käyttänyt korokepohjakenkiä ja tupeeta ja hyvin on mennyt. Ei jäänyt rypemään itsesäälissä kuten sinä.
mistä tiedät miten hyvin sillä on mennyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä tiedät miten hyvin sillä on mennyt
Pitkä ura politiikassa, pitkä avioliitto, lapsia, lapsenlapsia, hieno omakotitalo jne.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
165 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
165 cm
Olisitko mieluummin 155 cm vai 265 cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
165 cm
265 cm tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
165 cm
265 cm tietenkin
Kai tiedostat että perimmäinen ongelmasi ei ole pituus vaan epäonnistumisesi joillakin elämän osa-alueilla? Pituus on vain syntipukki jonka niskoille kumoat epäonnistumisen tunteesi ja se on keino vapauttaa itsesi vastuusta. Olet vielä sen verran nuori että voit muuttaa elämän suunnan parempaan, mutta se vaatii aktiivista otetta ja taistelutahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
165 cm
265 cm tietenkin
Kai tiedostat että perimmäinen ongelmasi ei ole pituus vaan epäonnistumisesi joillakin elämän osa-alueilla? Pituus on vain syntipukki jonka niskoille kumoat epäonnistumisen tunteesi ja se on keino vapauttaa itsesi vastuusta. Olet vielä sen verran nuori että voit muuttaa elämän suunnan parempaan, mutta se vaatii aktiivista otetta ja taistelutahtoa.
niin, se onkin vain yksi ongelmani. olen kaikilla elämäni osa alueilla luuseri. sitäpaitsi pituuttani ei voi muuttaa vaikka elämäni olisi missä suunnassa hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
oletko neitsyt
olen
Voi olla varoittavana esimerkkeinä.
Viisas vanhus kirjoitti:
Voi olla varoittavana esimerkkeinä.
mistä pitää varoittaa? en ole omasta toiminnastani johtuen tässä tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
165 cm
No niin. Otan tapauksesi käsittelyyn. Olen lukenut aloituksiasi tästä aiheesta.
Ratkaisusi on se, että alat tienata paljon rahaa. Sinä saat omanarvontuntoa ja merkitystä. Ole yhteydessä ammatinvalintaohjaukseen TEtissä. Ala laatia suunnitelmaa siellä.
Se on totta että sinulla on 165 cm miehenä paljon vaikeutta löytää kumppani, hyvin paljon vaikeutta. MUTTA. 1) Kun saat työtä ja rahaa, sellaista arvostetaan, ja sinulle tulee positiivisempi mieli ja itsevarmuuttaKIN, kaikki vaikuttaa kaikkeen ja niillä speksein sinulla on mahdollisuuksia paremmin löytää kumppani.
2) Urheile. Haluatko olla lyhyt ja plösö. Aivan. Joten urheile ja saat itseäsi kuosiin, se tuo sinulle komeutta ellei sinulla jo ole hyvännäköisyyttä piirteissäsi. LISÄKSI hikiurheileminen (ei siis maisemakäveleminen) nostaa sinulla testotasoa ja tuo positiivista energiaa ja mielihyvähormoneja.
Toivon että älysi on tikissä. Jos on, niin ymmärrät ja sisäistät lukemasi. Ota lennossa ineen. Työ, urheileminen, sitten kumppanitielle.
Tsemppiä mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
165 cm
No niin. Otan tapauksesi käsittelyyn. Olen lukenut aloituksiasi tästä aiheesta.
Ratkaisusi on se, että alat tienata paljon rahaa. Sinä saat omanarvontuntoa ja merkitystä. Ole yhteydessä ammatinvalintaohjaukseen TEtissä. Ala laatia suunnitelmaa siellä.
Se on totta että sinulla on 165 cm miehenä paljon vaikeutta löytää kumppani, hyvin paljon vaikeutta. MUTTA. 1) Kun saat työtä ja rahaa, sellaista arvostetaan, ja sinulle tulee positiivisempi mieli ja itsevarmuuttaKIN, kaikki vaikuttaa kaikkeen ja niillä speksein sinulla on mahdollisuuksia paremmin löytää kumppani.
2) Urheile. Haluatko olla lyhyt ja plösö. Aivan. Joten urheile ja saat itseäsi kuosiin, se tuo sinulle komeutta ellei sinulla jo ole hyvännäköisyyttä piirteissäsi. LISÄKSI hikiurheileminen (ei siis maisemakäveleminen) nostaa sinulla testotasoa ja tuo positiivista energiaa ja mielihyvähormoneja.
Toivon että älysi on tikissä. Jos on, niin ymmärrät ja sisäistät lukemasi. Ota lennossa ineen. Työ, urheileminen, sitten kumppanitielle.
Tsemppiä mies!
sen työn pitäisi olla vähintään amerikkalainen hollywoodnäyttelijä tms ylikirurgipoliitikko jotta luuseri saisi arvostusta. enkä ole lihava. pituuteni tärvelee ulkonäköni kaikesta huolimatta, olin sitten miten komea tahansa muilla tavoin.
olen paska