Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona on kaikkia pikkuvikoja joita avomies ei viitsi korjata. Kestää aina kuukausia

ärsyyntynyt vaimo
15.04.2021 |

Verhojen tangon toinen pää on vain yhdellä ruuvilla kiinni, toinen odottaa laittamista kohta 6 kk. Sitten mies lupasi jo aikoja sitten että laittaa kaikki johdot telkkarin takana piiloon, mutta ei ole saanut aikaiseksi. Autotallin sivuovi aukeaa vain vähän rajummin vetämällä, ei ole viitsinyt laittaa kuntoon. Olisi monta muutakin esimerkkiä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuuden tai ei, niin tottahan tämä on. Mun vaimo ei osaa vaihtaa edes sulaketta, joten kaikki pienetkin korjaukset jää mun vastuulle. Ja sikäli kuin olen kavereilta kysynyt, niin heillä sama juttu. Ja sinkkunaisten osalta yleensä se on isä joka käy nämä pukjukorjaukset hoitamassa.

Vierailija
22/23 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi näitä milleniaaleja naisia ketjussa, ketkä joutuvat itse remppaamaan ja korjaamaan taloaan. Kyllä se on miesten työtä.. Minun ikäpolvessa miehillä vielä pysyi vasara kädessä. Nykyisin ilmeisesti ei.

N54

Ainakin meidän suvussa vasaraa käyttivät niin naiset ja miehet, talkoissa talot rakennettiin yhdessä ja kaikki kynnelle kykenevät tekivät kaikkea, mitä tarvittiin. Korvapuusteja ja kyljyksiä paistoivat myös isäni ja setäni.

N57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon aikakautena tee itse äläkä syyllistä miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän