Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatteko ensiviikolla ottaa kaljoitteluvapaan tai -saikun kun baarit suljetaan jo kello 18.00?

Vierailija
15.04.2021 |

Eihän töiden jälkeen mitenkään ehdi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen jo valmiiksi töistä tauolla gradun kirjoittamista varten. Ehdin siis mainiosti repäistä rapsakkaat päiväkännit vaikka keskiviikkona. :)

Vierailija
2/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii kun oon eläkkeellä.

Voin mennä heti aamusta ja istua niin kauan kun pää kestää🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä voin hilppaista baariin jo ysiksi joka aamu ja viettää päivän nauraen ja olutta siemaillen. Aurinkokin paistaa jo lupaavasti.

Vierailija
4/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska ei voisi vähempää kiinnostaa. Mun puolesta ravintolat saisivat olla vaikka ikuisesti kiinni.

Vierailija
5/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamusta votkaa raitilla.

Vierailija
6/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaan kellokorttiin palkallinen vapaa ja vedän pään täyteen.

Vierailija
7/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan takia lomautettuna joten on aikaa mennä terassille.

Vierailija
8/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska ei voisi vähempää kiinnostaa. Mun puolesta ravintolat saisivat olla vaikka ikuisesti kiinni.

Missä tällainen ihminen on töissä? Vissiin työtön luuseri, ei kukaan voi olla näin tyhmä

Vierailija
9/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi olla etätöissä baarissa? Tietokone vaan mukaan jos et millään ehdi  ennen klo 18. Ai niin, et ehdi tulla humalaan ennen klo 18 vaikka ehtisit baariin klo 17.

No jestas on ihmisillä ongelmat.  Jos sulla on joustava työaika niin aloitat klo 7 niin pääset aiemmin lopettaa.  

Itse meinasin toki juhlistaa tätä saavutusta afterworkilla joku päivä, no tuleekin kiire ehtiä ostamaan jotain ennen klo 18. Humalahakuinenhan en ole. 

Vierailija
10/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että sulla on jonkinasteinen alkoholiongelma, jos baarissa istuminen on tärkeämpää kuin työ. En voi kuvitellakaan että ottaisin sen takia saikkua, että pääsisin baariin. Sehän on luksusta, jota harrastetaan silloin tällöin, eikä elämän keskipiste.

Vierailija
11/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tällainen ihminen on töissä? Vissiin työtön luuseri, ei kukaan voi olla näin tyhmä

Kaikki eivät tykkää käydä ravintoloissa ja baareissa. Miksi se tekee ihmisestä tyhmän? 

Viinaa juomallahan sitä tyhmenee, kun aivosoluja kuolee koko ajan.

Vierailija
12/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina tilipv, mutta baariin ei ehri vasta kun 21.30, eli juon kotona, pitäköön baarit ovensa kiinni.

Vierailija
13/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät tykkää käydä ravintoloissa ja baareissa. Miksi se tekee ihmisestä tyhmän? 

Viinaa juomallahan sitä tyhmenee, kun aivosoluja kuolee koko ajan.

Ei kai siellä tarvitse käydäkkään, itsekkään en käy, mutta en silti ole niin idiootti että toivoisin lisää työttömyyttä Suomeen ja verotulojen menetystä, yritysten konkursseja yms.

Se kun vaikuttaa ihan jokaiseen suomalaiseen, myös siihen hölmöön työttömään, voi olla että tuki laskee..

Vierailija
14/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne on auki klo 23. Eipä tule käytyä kuitenkaan.

Vierailija
15/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet kiinni koko kevään. Ei kiinnosta. Parempi vain, mitä hankalampaa sillä 10% :lla on, joka juo 90% viinoista.

Olen pitkään miettinyt, että kansantalous, juoppojen naapurit ja läheiset pelkästään hyötyisivät, jos viinaan lisättäisiin jokin nopeasti tappava ainesosa.

Vierailija
16/19 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin missä muussa maassa tahansa, voisi ottaa lomapäivän ja mennä viettämään tämän kunniaksi päivän baariin/raflaan kavereiden kanssa, tarinointia ja hauskanpitoa koko päivä, vähän ku olis lomalla. Etsikää yle.fi sivuilta video kun lontoolaiset nuoret ovat pubissa pitkästä aikaaeli siihen tyyliin.

Mutta...jos menen Suomessa pubiin päivällä, ei siellä oli kuin ammattilaiset örinäakat ja ukot vetämässä perseet, joten jääköön. Odottelen, että pääsen after workeille ilman että kelloa tarttee vahtia.

Vierailija
17/19 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli ottaa lomapäivä, mä en saikuta jollen ole sairas, sen jälkeen elämä jatkuu normaalisti.

Vierailija
18/19 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat olleet kiinni koko kevään. Ei kiinnosta. Parempi vain, mitä hankalampaa sillä 10% :lla on, joka juo 90% viinoista.

Olen pitkään miettinyt, että kansantalous, juoppojen naapurit ja läheiset pelkästään hyötyisivät, jos viinaan lisättäisiin jokin nopeasti tappava ainesosa.

Olisi kiva, jos lähellä olevaan pitkäaikaisasunnottomien asuntolaan leviäisi korona ja muutama nisti ja räkäjuoppo menisi. Heistä ei enää kansalaiseksi ole, ovat menoeriä vaan.