Imurifetissi
Moikka! Olen 33v terve mies. Etsisin mukavaa naista Oulun alueelta tyydyttämään minua pölynimurilla aina sillointällöin. Sinun ei tarvitsisi muuta tehdä kuin pidellä imurinletkua kädessäsi. Imuri hoitais loppuhommat. Tässä olis helppo homma esim opiskelijalle saada hieman sponssia. Jos löytyis mukava ja luotettava kumppani tähän, niin voitais alkaa tehdä videoita kyseisestä aiheesta. Niille olis kova kysyntä maailmalla, imurifetissipiireissä. Jos kiinostaa, niin ota rohkeasti yhteyttä: vacuumingfetish@meiliboxi.fi
Kommentit (3)
Meille tulee joskus näitä imuripotilaita, kun eivät kehtaa mennä julkiselle sektorille.
En tunne lakiasioita, mutta pahoinpitelysyytteen välttämiseksi suosittelen, että imurin letkun pitelijä pyytää jo etukäteen uhrilta todistajien allekirjoittaman paperin, missä letkun pitelijä vapautetaan kaikesta vastuusta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä imuri sulla on, mutta ei mun kulli kyllä seisokissa minkään imurin letkuun mahdu.
Meillä imurimiehillä on ihan eri imurit, tälle on ihan oma imurikategoriansakin ja valmistajat. Ja DIY toimii myös.
Laita levossa imurin letkuun ja imu päälle. Tässä on vaaransa toki, eli asiaan on syytä perehtyä ensin.
En tiedä mikä imuri sulla on, mutta ei mun kulli kyllä seisokissa minkään imurin letkuun mahdu.