Kokemuksia yh äideistä
Kommentit (27)
Se lähtee, joka hakee seksiä. Yh tai ei.
Lähtee, mutta saattaa helposti jäädä asumaan luoksesi. Suosittelen "ensitreffejä" hotelliin.
Jos löydän sopivan, mukavan ja kohteliaan miehen niin lähden mielelläni enkä todellakaan pihtaa.
Olin ennen pidättyväinen siveyden sipuli mutta varhainen leskeys ja kiireinen lapsiperhearki 24/7 on opettanut - jos joskus saa vapaaillan, hellin itseäni kaikin tavoin ja jos on etäinenkään mahdollisuus päästä panolle niin en nirsoile.
.
Vierailija kirjoitti:
Lähtee, mutta saattaa helposti jäädä asumaan luoksesi. Suosittelen "ensitreffejä" hotelliin.
Mulla yritti mies, päästin kämpilleni vasta toisella tapaamisella.
jäi epäselväksi annoitko toosaa sille sitten ? käytikö kumia kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Ei Yh-äippien kanssa tarvitse käyttää kumia ja aina olen saanut laskea siemenet sisään.
Baarista minua ei edes löydä. Ne harvat joita olen pannut niin haluisi kaikki ilman kumia tosiaan, mitä hittoa miehet?!
Vierailija kirjoitti:
Baarista minua ei edes löydä. Ne harvat joita olen pannut niin haluisi kaikki ilman kumia tosiaan, mitä hittoa miehet?!
YH on yleensä niin väljiä, että kumin kanssa ei tunnu miltään ja miksi käyttäisi kortsua kun antavat ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YH on yleensä niin väljiä, että kumin kanssa ei tunnu miltään ja miksi käyttäisi kortsua kun antavat ilmankin.
No höpö höpö. Meehän kotiis kasvamaan.
Ja vaikka olisikin näin, niin ihmettelen kyllä kovin miesten vastuuttomuutta koska pahimmillaan tulisin siitä raskaaksi tai vähintäänkin minulta voisi saada jonkun taudin (etenkin jos luulette tietävänne että yksinhuoltajat “antaa helposti”). No, miehet on pääosin lapsellisia ja typeriä. Siksi ei niitä jaksa sänkyynkään ottaa, ellei joku todellinen helmi iske kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka olisikin näin, niin ihmettelen kyllä kovin miesten vastuuttomuutta koska pahimmillaan tulisin siitä raskaaksi tai vähintäänkin minulta voisi saada jonkun taudin (etenkin jos luulette tietävänne että yksinhuoltajat “antaa helposti”). No, miehet on pääosin lapsellisia ja typeriä. Siksi ei niitä jaksa sänkyynkään ottaa, ellei joku todellinen helmi iske kohdalle.
Panen vain terveistä, en sinua koska sinulla on tauti. Jos nainen antaa siementää sisään, se on hänen oma asiansa, eikä seuraukset kuulu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panen vain terveistä, en sinua koska sinulla on tauti. Jos nainen antaa siementää sisään, se on hänen oma asiansa, eikä seuraukset kuulu mulle.
Ja sen näet arvatenkin kyrpäsi päällä kenellä on tauti ja kenellä ei. Vai kenties ennustuspallosta katsomalla. Hienoa, jatka samaan malliin 👍
Mulla oli vakipanona 2 lapsen Yh. Nähtiin ja pantiin viikonloppuisin. Yh oli mua 10 vuotta vanhempi. Noin puolisen vuotta sitä jatkui. Sitten tajusin, että tuhlaan elämääni.
Kaikki miehet ovat porsaita. Niin se vaan on. Siis, melkein kaikki..
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vakipanona 2 lapsen Yh. Nähtiin ja pantiin viikonloppuisin. Yh oli mua 10 vuotta vanhempi. Noin puolisen vuotta sitä jatkui. Sitten tajusin, että tuhlaan elämääni.
Noin vuodattaa tuntojaan rukkaset saanut, YH:n kanssa naimisissa ollut mies puolen vuoden harkinta-ajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos löydän sopivan, mukavan ja kohteliaan miehen niin lähden mielelläni enkä todellakaan pihtaa.
Olin ennen pidättyväinen siveyden sipuli mutta varhainen leskeys ja kiireinen lapsiperhearki 24/7 on opettanut - jos joskus saa vapaaillan, hellin itseäni kaikin tavoin ja jos on etäinenkään mahdollisuus päästä panolle niin en nirsoile.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yh on väljempi, kuin säännöllisesti seksiä harrastava suhteessa olija?
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat minua, jonka kämppään yritettiin, niin olen antanut hänelle tosaa pian 23 vuotta. Olemme naimisissa ja aikuisen pojan vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yh on väljempi, kuin säännöllisesti seksiä harrastava suhteessa olija?
Eihän YH muuten YH olisi. Olisi suhteessa, jos ei olisi liikaa välystä.
"Keitä aamulla lapsille kaurapuurot ja pue ne ennen kuin lähdet. Kyllä ne sitte osaa ite kävellä tarhaan."
Lähtee, mutta saattaa viedä rahat samalla.