Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentagonin salaiseksi luokiteltu UFO-video tuli julkisuuteen

Vierailija
14.04.2021 |

https://tekniikanmaailma.fi/pentagon-vahvistaa-tiedustelupalvelusta-vuo… Aika vaikea ainakaan säähavaintopalloksi sanoa noita.

Kommentit (2242)

Vierailija
2041/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaiset kansiot tv sarja kuulemma perustuu tositapahtumiin, mutta se esitettiin fiktiona?

No mistä tiedät, että maapallon kartta edes on maapallon kartta?

Sulle on vaan sanottu niin

Vierailija
2042/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko seuraava totta, mutta luin:

Avaruusaluksia on paljon eri tyyppisiä.

Yhteydet avaruudessa oleviin ufoihin.

On siis todistajia, jotka sanovat, että jotkut avaruusalukset, jotka lentävät, ovat mielen voiman ohjaamia. Tämän ovat vahvistaneet myös jotkut astronautit. Tämä on tieto venäläisiltä kosmonauteilta, jotka avaruudessa ollessaan näkivät jonkin avaruudessa lentävän olennon. Tietenkin näillä kosmonauteilla on paljon tietoa, mutta he ovat allekirjoittaneet hallituksen kanssa sopimuksen, jonka mukaan he eivät levitä tätä tietoa. Mitä tahansa he näkevätkin avaruudessa, he lupaavat olla paljastamatta sitä. Mutta aika ajoin tietoja vuotaa ulos. Ja jotkut, jotka ovat jo jääneet eläkkeelle, antavat nämä tiedot. He ovat itse asiassa nähneet, nähneet jonkin elävän olennon liikkuvan avaruudessa, lentävän avaruudessa. Ja jotkut ovat nähneet joidenkin tällaisten elävien olentojen jopa lentävän heidän avaruusalukseensa. Ne olivat sisällä, kävelivät ympäriinsä ja lensivät sitten pois. Tietenkin kaikki astronautit olivat järkyttyneitä, eivätkä he voineet tehdä mitään. Ja näitä kiekkomaisia aluksia on erilaisia. Yksi näiden alusten ominaisuuksista on myös se, että ne voivat kadota, kadota nopeasti näkyvistä. Ne voivat ilmaantua ja kadota yhtäkkiä. Ja jotkut sanovat, että heillä on kyky matkustaa ajassa, he voivat lentää ulottuvuudesta toiseen. Sanotaan, että on olemassa sellaisia aluksia, jotka voivat lentää avaruudesta ja ajasta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ylemmässä tom delonge puhuu siitä miten ajatus ohjaa niitä. 5Min eteepäi. 

Vierailija
2044/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muukalaisrotuja on monia ja ne kaikki näyttävät erilaisilta. Jotkut voivat ottaa ihmismuodon, mutta ne eivät voi pysyä siinä muodossa kovin pitkään.

Jotkut avaruusolennot ovat ystävällisiä ihmisiä kohtaan, toiset taas vihamielisiä ihmiskuntaa kohtaan.  Nykyään on enimmäkseen ihmisten vastaisia yhteyksiä. Eri muukalaisrodut joskus taistelevat toisiaan vastaan  ja jotkut haluavat ottaa planeettamme haltuunsa - ne taistelevat maapallon herruudesta. 

Vierailija
2045/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko se totta, mutta ymmärtääkseni implantit ja seurantalaitteet, jotka he haluavat asentaa ihmisiin, ovat jo käytössä monissa paikoissa. Sen tarkoituksena on siis kontrolloida ihmiskuntaa. Eliitti haluaa kontrolloida ihmiskuntaa, mutta sen takana on silti joku. Aliens. Osa eliitistä ei ole edes ihmisiä. Siitä on jo puhuttu Salaisissa kansioissa. Itse asiassa sen takana ovat avaruusolennot. Onko se totta?

Vierailija
2046/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä, että ainakin Venäjällä ja Kiinalla on omat UAP tutkimukset meneillään ja omat UFO tapaukset kautta historian myös, mutta mikään valtio ei uskalla puhua mitään. Pienistä valtioista mä ymmärrän sen, koska me kaikki vastataan asioista suuremmille valtioille. Mutta näistä isoimmista mä en tajua ketkä eivät ole esimerkiks USAN lonkeroitten alla, että miksi he eivät itse tuo julki mitään vaikka tietoa on? Siinä täytyy olla joku yhtenäinen iso sopimus tai jtn. 

Vierailija
2047/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännä, että ainakin Venäjällä ja Kiinalla on omat UAP tutkimukset meneillään ja omat UFO tapaukset kautta historian myös, mutta mikään valtio ei uskalla puhua mitään. Pienistä valtioista mä ymmärrän sen, koska me kaikki vastataan asioista suuremmille valtioille. Mutta näistä isoimmista mä en tajua ketkä eivät ole esimerkiks USAN lonkeroitten alla, että miksi he eivät itse tuo julki mitään vaikka tietoa on? Siinä täytyy olla joku yhtenäinen iso sopimus tai jtn. 

Sen takia, että joidenkin maiden hallitukset tekevät yhteistyötä alienien kanssa (jo vuosikymmeniä), saavat teknologiaa jne.

Vierailija
2048/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2049/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muukalaisrotuja on monia ja ne kaikki näyttävät erilaisilta. Jotkut voivat ottaa ihmismuodon, mutta ne eivät voi pysyä siinä muodossa kovin pitkään.

Jotkut avaruusolennot ovat ystävällisiä ihmisiä kohtaan, toiset taas vihamielisiä ihmiskuntaa kohtaan.  Nykyään on enimmäkseen ihmisten vastaisia yhteyksiä. Eri muukalaisrodut joskus taistelevat toisiaan vastaan  ja jotkut haluavat ottaa planeettamme haltuunsa - ne taistelevat maapallon herruudesta. 

Aivan. Yhden nimi on klingonit. Heillä on poimukas otsa, he ovat sotaisia ja heillä on oopperaa. Toinen on vulkaanit Vulcanus-planeetalta. Heillä on suipot korvat. Gamma-kvadrantissa asuu muuttuvaisia, jotka voivat ottaa ihmismuodon.

Vierailija
2050/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikä on ollut tällä planeetalla jo vuodesta 1954.olen tarjonnut teille sitä alien tecnologyä alusta saakka mutta te rakensitte tinderin ,facebookin glitterin yms..ainoa asia mitä jään kaipaa tältä planeetalta poistuessani keväällä 2023(oikea varaosa keksitään viimeinkin alukseeni)on Koskenkorvan viina 

Vierailija
2051/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan paras ketju

jos tiedätte mitä tarkoitan

Vierailija
2052/2242 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/dJ28M29k4MY?feature=share

Tämä on kiehtova video.

Mikä tää oikein on? Siis, jos ei trikki?

Vierailija
2054/2242 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä juttu, että nämä ufot tulee aina silloin julkisuuteen kun on muutenkin vaikeaa. Ihme juttu.

Vierailija
2055/2242 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko on säädetty laki, että voi vain ilmoittaa virastoon, että on alien? Hoituisi samalla sitten sen sukupuolenkin ilmoittamisen kanssa, niin ei tarvi kenkään kokoajan virastoasioilla rampata.

Vierailija
2056/2242 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuuden etsiminen menneisyydestä. Yleisesti ottaen avaruusolennot eli alienit voidaan määritellä olennoiksi, jotka asuvat planeettamme ulkopuolella. Tähän käsitteeseen kuuluvat sekä korkeampien planeettajärjestelmien olennot - puolijumalat - että alempien planeettojen asukkaat. Muukalaiset vaikuttivat vaihtelevassa määrin kaikkiin muinaisiin kulttuureihin, ja monet sivilisaatiot ovat jättäneet niistä suullisia ja kirjallisia kertomuksia. Muun muassa Amerikan aboriginaalit, Afrikan, Latinalaisen ja Etelä-Amerikan kansat säilyttävät sukupolvesta toiseen tarinoita kosketuksesta avaruusolentoihin. Kemetin (Egyptin) historia viittaa siihen, että pyramidit rakennettiin avaruusolentojen avulla. Nämä olennot jakoivat egyptiläisten kanssa tietämyksensä laserista ja muusta teknologiasta, ja tietämystä levitettiin valikoidulle ihmisryhmälle ja käytettiin tiettyihin tarkoituksiin. Todellisuudessa pyramideja ei rakennettu hautakammioiksi. Yksi niiden tehtävistä oli toimia eri ulottuvuuksien välisen viestinnän vahvistimena, jonka avulla avaruusolennot saattoivat kommunikoida muiden maailmojen veljiensä ja sisartensa kanssa

Avaruusolennot pyhissä kirjoituksissa? Kirjoituksissa mainitaan myös avaruusolennot, vaikkakin tämä tieto on piilotetussa, salatussa muodossa.

Raamatussa mainitaan, kuinka Hesekiel näki "pyörän", joka nosti hänet toiseen, ylempään pyörään (Hes. 1:16). On ehdotettu, että tämä yläpyörä olisi jokin lentokone. Johanneksen ilmestyskirjassa puhutaan eräästä kaupungista, joka ilmestyy taivaalle, kun maailma on lähestymässä siirtymävaihetta (Ilm. 21:2-27). Molemmat viittaukset näyttävät viittaavan ufoihin, niin sanottuihin emoaluksiin, joita kuvaamme jäljempänä. Kristitty pappi Barry Downing on kirjoittanut laajasti Raamatun ja ufo-ilmiön välisestä suhteesta.

(J. Favorsin teksti)

Tää oli aika mielenkiintonen, Mä oon itse tutkinut tätä ilmiötä about 5vuotta harrastuksena, ja nykyistä UAP keskustelua seurannut..  Mä oon kanssa alkanut ajattelemaan tota, että Raamattu saattaa olla oikeasti kirjoitettu tästä ilmiöstä, tai ainakin osittain. Sielä näkyy paljon viittauksia tähän ilmiöön, ja myös noita "laskeutui taivaista" juttuja. 

M.30

Thöh, no kannattaisi lukea se Raamattu, niin pääsisit päiväntasalle asioissa. Siellä ei ole paitsi kerrottu avaruuksista ja avaruuden henkivalloista, vaan myös annetaan käsky julistaa evankeliumi myös heille, avaruuden laumoille.

Vierailija
2057/2242 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuuden etsiminen menneisyydestä. Yleisesti ottaen avaruusolennot eli alienit voidaan määritellä olennoiksi, jotka asuvat planeettamme ulkopuolella. Tähän käsitteeseen kuuluvat sekä korkeampien planeettajärjestelmien olennot - puolijumalat - että alempien planeettojen asukkaat. Muukalaiset vaikuttivat vaihtelevassa määrin kaikkiin muinaisiin kulttuureihin, ja monet sivilisaatiot ovat jättäneet niistä suullisia ja kirjallisia kertomuksia. Muun muassa Amerikan aboriginaalit, Afrikan, Latinalaisen ja Etelä-Amerikan kansat säilyttävät sukupolvesta toiseen tarinoita kosketuksesta avaruusolentoihin. Kemetin (Egyptin) historia viittaa siihen, että pyramidit rakennettiin avaruusolentojen avulla. Nämä olennot jakoivat egyptiläisten kanssa tietämyksensä laserista ja muusta teknologiasta, ja tietämystä levitettiin valikoidulle ihmisryhmälle ja käytettiin tiettyihin tarkoituksiin. Todellisuudessa pyramideja ei rakennettu hautakammioiksi. Yksi niiden tehtävistä oli toimia eri ulottuvuuksien välisen viestinnän vahvistimena, jonka avulla avaruusolennot saattoivat kommunikoida muiden maailmojen veljiensä ja sisartensa kanssa

Avaruusolennot pyhissä kirjoituksissa? Kirjoituksissa mainitaan myös avaruusolennot, vaikkakin tämä tieto on piilotetussa, salatussa muodossa.

Raamatussa mainitaan, kuinka Hesekiel näki "pyörän", joka nosti hänet toiseen, ylempään pyörään (Hes. 1:16). On ehdotettu, että tämä yläpyörä olisi jokin lentokone. Johanneksen ilmestyskirjassa puhutaan eräästä kaupungista, joka ilmestyy taivaalle, kun maailma on lähestymässä siirtymävaihetta (Ilm. 21:2-27). Molemmat viittaukset näyttävät viittaavan ufoihin, niin sanottuihin emoaluksiin, joita kuvaamme jäljempänä. Kristitty pappi Barry Downing on kirjoittanut laajasti Raamatun ja ufo-ilmiön välisestä suhteesta.

(J. Favorsin teksti)

Tää oli aika mielenkiintonen, Mä oon itse tutkinut tätä ilmiötä about 5vuotta harrastuksena, ja nykyistä UAP keskustelua seurannut..  Mä oon kanssa alkanut ajattelemaan tota, että Raamattu saattaa olla oikeasti kirjoitettu tästä ilmiöstä, tai ainakin osittain. Sielä näkyy paljon viittauksia tähän ilmiöön, ja myös noita "laskeutui taivaista" juttuja. 

M.30

Jep. Hesekielin kuvausta näkemästään lentolaitteesta ja matkasta sen sisällä ei todellakaan voi sivuuttaa perinteisellä olankohautuksella ja yksinkertaistamisella. Niin seikkaperäinen ja ilmeisen kauhistunutkin se on.   Samoin se liekehtivä pilvi, jolta Mooses sai kymmenen käskyä, on hyvin mielenkiintoinen.  Ääni oli kuin pasuunoiden pauhu jne.

Vierailija
2058/2242 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on Netflix, katsokaa dokumenttisarja;

https://www.netflix.com/fi/title/81018709

Vaikka et alieneihin uskoisi ja vaikkapa siihen että tehneet omia juttujaan täällä jo kauan ennen ihmistä saati siitä tähän päivään.. tiedät sitten ainakin mitä kaikkea jännää aihepiiriin liittyen on ollut ja nytkin on tutkinnan alla. Ihan julkisesti.

Vierailija
2059/2242 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/dJ28M29k4MY?feature=share

Tämä on kiehtova video.

noinki jännä ilmiö ja silti lakkasi hetkohta kuvaamasta? 

Vierailija
2060/2242 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(J. Favorsin teksti)

M.30

Jep. Hesekielin kuvausta näkemästään lentolaitteesta ja matkasta sen sisällä ei todellakaan voi sivuuttaa perinteisellä olankohautuksella ja yksinkertaistamisella. Niin seikkaperäinen ja ilmeisen kauhistunutkin se on.   Samoin se liekehtivä pilvi, jolta Mooses sai kymmenen käskyä, on hyvin mielenkiintoinen.  Ääni oli kuin pasuunoiden pauhu jne.

Alapeukuttajan mielestä Hesekiel näki ainoastaan meteoriparven, Venus-planeetan tai japanilaisten kalastusalusten valoista tulevat heijastumat ilmakehässä? 

Vai tyytyykö alapeukuttaja vain siihen perinteiseen selitykseen, että kaikki on vain liiasta sihi-juomasta johtuvaa tajunnanvirtaa?