Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä keksii asioita ja suuttuu niistä

Vierailija
14.04.2021 |

Ollaan tunnettu yli 10vuotta. Aiemmin ei ole tämmöistä ollut mutta nyt tämän vuoden aikana tämä alkoi.
Ensin ystävä oli keksinyt että hänen mies pettää minun kanssa häntä. Ihan täysin omituinen juttu mutta oli siitä useita viikkoja vihainen, oli levitellyt tosille kavereilleenkin tätä juttua. No saatiin ajan kanssa sovittua kun jokapäivä sanoin hänelle että näin ei todellakan ole tapahtunut eikä tulisi tapahtumaan ikinä. Tuskin uskoo vieläkään minua täysin. Ja tätä epäili koska juttelin hänen miehelleen kun kävin kylässä. Heillä tuore suhde. Ja koska olin instagramissa tykännyt tämän miehen kuvasta ja hän minun kuvasta. (Tykkään kaikkien kuvista ketä seuraan)
Tässä tapauksessa oli kaikkea muutakin outoa mutta ajattelin kaiken olevan ohi ja että unohdetaan tämä vaikka olin loukkaantunut että tavallaan ilman syytä alkaa syyttämään minua tuollaisesta varsinkin kun tuntee minut.

Nyt viikonloppuna näin ystävää taas ja kaikki oli normaalisti. Meillä oli kivaa jne.
Samana iltana hän ei enää vastaillut viesteihin, ei vastaile vieläkään kun jotenkin lyhyesti ja tylsästi.
Samalla tavalla alkoi viimeksikin se riita ja alkoi huutamaan siitä pettämisestä kun sanoin että voidaanko nähdä ja voitko kertoa mikä on.
Nyt en ole edes kysynyt mitään. Olen miettinyt pääni puhki olenko tehnyt jotain väärää mutta en ole. Kauhulla odotan mitä olen hänen mielestään nyt tehnyt.

Jos olisit minun tilanteessa niin katkaisisitko välit pitkä aikaiseen ystävään jos alkaisi kokoajan olemaan tällaista. Itse olen miettinyt koska on raskasta kokoajan olla varpaillaan että mitä olen tehnyt ja mitä kaikkea ystävä minusta muille levittää mikä ei todellakaan ole totta vaan hänen päässään keksittyä.

Ainiin tässä välissä oli myös riita kun juttelin hänen eksän kanssaan lapsista. Minulla on lapsi ja tämän ystävän eksällä myös. Oltiin yhdessä viettämässä aikaa ja juteltiin. Ystävä yhtäkkiä repi minut sivulle ja sanoi hiljaa vihaisesti että "minun eksän annat olla rauhassa, se on minulle tärkeä enkä halua että viet sitä"
Olin tässäkin ihan suu auki että mitä tapahtuu? Olin loppupäivän hiljainen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borderline? Skitsofrenia?

Vierailija
2/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista päävikaisen jatkuvaa draamailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi taitaa olla varma että miehensä pettää häntä, mutta ilmeisesti sinä olet vain väärä kohde haukuille. Mitenhän ystävälläsi menee suhteessa, voisiko siinä olla henkistä väkivaltaa ja ystävä on "sekoamassa". Jos ei ole aiemmin ollut mitään tällaista, yrittäisin vielä auttaa ystävää josko hän pääsisi yli epäilyistään.

Vierailija
4/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi sitä että ystävä levittelisi minusta perättömiä juttuja ympäriinsä. Pyysikö edes anteeksi?

Heivaa mäkeen ja hanki parempaa seuraa.

Vierailija
5/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ystävän mies kommentoinut tuota mitenkään? Mietin vaan, että onko hän levitellyt jotain asioita, jotka eivät pidä paikkansa ystäväsi kiusaksi..?

Vierailija
6/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ystävän mies kommentoinut tuota mitenkään? Mietin vaan, että onko hän levitellyt jotain asioita, jotka eivät pidä paikkansa ystäväsi kiusaksi..?

Tosin siinä vaiheessa varmasti ystävä olisi sanonut, että miehensä sanoi näin...

Vierailija
7/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kutsut tuota ystäväksi? Sehän on melkein yhtä harhaista kuin tuon mielikuvitus.

Vierailija
8/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin varmaan vielä kerran asiasta ihan suoraan, että olet huolissaan, ja kysyt onko hänellä kaikki ok. Jos se jatkuu vielä, niin sitten ehdottomasti välit poikki koska tuollaista ei tarvitse jatkaa. 

Vierailija
9/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He näkevät aika harvoin uuden miehen kanssa koska ystävä ei itse kerkeä/jaksa. En usko että mitään väkivaltaa olisi.

Pyysi anteeksi kun sanoin että haluaisin kuulla anteeksi pyynnön. Mutta sekin oli sitten näin 'anteeks, pakko kai minun on uskoo kun ei mitään todisteikaan ole' että ei tullut kovin sydämestä ainakaan.

Ehkä odotan vielä että kertooko itse jossain vaiheessa mistä nyt on suuttunut. Se jälkeen laitan välit poikki jos on taas keksinyt jotain pahaa. Ja niinhän varmaan onkin.

Ap

Vierailija
10/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä perinpohjin kysyä ja selvittää miksi käyttäytyy noin. Voihan siellä mieskin kehua sinua pantavan näköiseksi ja olipas sulla kivat tissit ja vihjaillut jotain siihen suuntaan, että teillä olisi jotain meneillään... Mistä näistä tietää. Kyllä mt-ongelmatkin ilmenee vainoharhana ja siihenkin hän tarvitsee ammattiapua.

Vierailija
11/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli yhtä ihmeissään kuin minä.

Kutsun ystäväksi koska ollaan tunnettu kauan, ollaan oltu aina paljon tekemisissä ja ennen ei ole tällaista ollut. Kysyin tänään että millainen päivä oli niin ystävä ei vastannut ollenkaan.

Yleensä soittaa ja kertoo kuulumiset tai laittaa viestillä kaiken.

Ap

Vierailija
12/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, taidat olla itse tuo ystäväsi.

Vierailija
13/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma... o.O

Tuo eksän tärkeys ja "vieminen" oli kyllä kaiken huippu. Miten edes voisi viedä jotain, mikä ei ole hänen. On tainnut korona-aika sekouttaa pään...

Minä jättäisin omiin oloihinsa. Jos ehdottelee tapaamisia, niin keksisin joja kerta verukkeita. Enkä lopulta edes vastaisi.

Vierailija
14/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystäväsi nimi Tina?

Vierailija
15/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kymmenen vuoden aikana ei koskaan aiemmin ollut mitään tuollaista, niin sanoisin että jonkinlaista mielenterveyshäiriötä pukkaa. Voisin yrittää vielä jutella/kysellä onko ystävällä kaikki hyvin, ja sanoisin suoraan että olen huolissani sun mielenterveydestä kun kuvittelet ihan hulluja. Tämä siis jos olette läheisiä olleet ja välität hänestä. Jos olette olleet enemmän kaveri- kuin ystävätasolla, niin sitten antaisin olla. Koska jos ette niin kauhean läheisiä ole olleet, niin ei hän sinulle sitten avautuisi kuitenkaan vaikka kyselisit. Avun tarjoaminen saattaisi siinä tapauksessa vaan kasvattaa hänen epäluulojaan.

Vierailija
16/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt vuosi 1998 ja asut Messeniuksen kadulla? Mitä helvettiä tää nyt taas on?

Vierailija
17/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juma... o.O

Tuo eksän tärkeys ja "vieminen" oli kyllä kaiken huippu. Miten edes voisi viedä jotain, mikä ei ole hänen. On tainnut korona-aika sekouttaa pään...

Minä jättäisin omiin oloihinsa. Jos ehdottelee tapaamisia, niin keksisin joja kerta verukkeita. Enkä lopulta edes vastaisi.

No okei, ehkä kerran voisin laittaa viestin, että "et selvästikään luota minuun ja olet lisäksi levitellyt minusta valheita selkäni takana, joten luottamus on kyllä näinkin päin mennyttä. Ehkä meidän ei enää kannata olla yhteyksissä"

Vierailija
18/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut, että tummansininen 1996 mallin C-mersu on ollut usein parkissa lähistöllä?

Vierailija
19/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on harhainen, oisko mielen sairautta nyt. Minkä ikäisiä olette?

Kuvitteleehan ne muistisairaatkin vaikka mitä mutta ei sen takia välejä katkaista kun toinen sairastuu.

Vierailija
20/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävä olisi normaali oma itsensä niin ei hän minulle suuttuisi jos mies olisi huono ja kehuisi minua. Vaan miehelle.

Mutta en edes usko että kyse on sellaisesta.

En ymmärrä yhtään tätä tilannetta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän