Onko prinssi Harry joutunut narsistin uhriksi?
Kokemuksesta tiedän, että narsistin koukusta on vaikea päästä pois.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ihana että saavat vapaana kulkea t paidoissa ja lötköhousissa missä haluaa nii kuin mekin. Eivät ole hoviin miiäkään tilivelvollisia elämästään. Tämä elämä on lyhyt pätkä.
Eivät ole hoviin tilivelvollisia, ei tosiaan varmaan hovi heidän elämäänsä sen enempää puutu, mutta he ovat tainneet vähän puuttua hovin elämään. Elämä on lyhyt matka, kannattaako se käyttää kaunojen rakentamiseen?
Ei Harry ole eksynyt lapsi. Tuon ikäiselle miehelle tossutus ja hovin ahdistus riitti. Olisi varmasti riittänyt monelle muulle miehelle. Nyt hänen perheellä on on ihana vapaus niinkuin meillä kaikilla.
Kun pienenä menetin oikean äidin tuntui se silloin vieläkin pahalta. Isä oli uuden naisystävänsä kanssa pettänyt äiti eläessä josta kerrottiin minulle ollessani 13 vuotias. Tämän kanssa meni vihille. Koska olin heistä riippuvainen en voinut katkeruuttani näyttää kenellekään. Naisella oli poika joka oli vanhempi minusta. Tämä sai kaiken huomion, ja minä kasvoin katkerana varjossa. Peitteli pahan oloni niin kauan kunnes pääsin pois omiileni heistä. Annoin aikuisena heille kaikille täyslaidallisen kantamastani pahasta olosta. Nyt ymmärrän hyvin mistä ehkä Harrystakin tuntuu.
Hassu ketju, aiheena "onko Harry joutunut narsistin uhriksi", laitoin kommenttia vastaukseksi jollekin että vapaudesta nauttiva ei ehkä anna tuollaisia haastatteluja ja toivottavasti oppivat nauttimaan, niin ei muuta kuin poistoon! Oliko liian rajua tekstiä jonkun mielestä?
Uskoisin, että appiukko ja vaimon siskopuoli ovat nyt tässä tapauksessa narsisteja, joiden uhriksi ja kieroilun kohteeksi koko hovi on joutunut. Myös Harry ja vaimonsa.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti on ensi hurmaava. Seuraavaksi se vie kaiken.
Sittenhän Suomi on täynnä narsisteja. Kaikkien erojan kaikki osapuolet.
Miehenä minun on suojeltava ja kunnioittaa valitsemaani vaimoa ja lapsiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei halua hautajaisiin, koska pitäisi laittaa sukkahousut etiketin mukaan.
Ja hautajaisissa on aika epäkunnioittavaa hieroa mahaansa kaksin käsin. Lisäksi on sen verran viileää, ettei voi leuhottaa takki auki mahaansa esitellen. Paree siis jäädä kotiin. Eiköhän se jotain taas keksi sen tilalle, ettei nyt päässyt viemään koko huomiota kunnioitetun herttuan viimeisellä matkalla.
Ehkäpä ne antoi sen haastattelun sittenkin ihan aiheesta Oprahille..
Ääliö kirjoitti:
Joo näin . Haukkuu miehensä sukulaiset .
Harryhan oli siinä myös. Harry vaikuttaa kyllä aika itsepäiseltä ja ärhäkältä, tuskin on tossuna mitenkään. Itse halusi. Virhe se haastattelu oli silti. Oliko niin epätoivoinen, kun isänsä ei vastaa puheluihin.
Vierailija kirjoitti:
Hassu ketju, aiheena "onko Harry joutunut narsistin uhriksi", laitoin kommenttia vastaukseksi jollekin että vapaudesta nauttiva ei ehkä anna tuollaisia haastatteluja ja toivottavasti oppivat nauttimaan, niin ei muuta kuin poistoon! Oliko liian rajua tekstiä jonkun mielestä?
Totuus sattuu Meksu faniin ja viestit poistuu. Harry itkee rahan vähyydestä o-show’ssa ja fani vannoo rahojen olevan sijoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Kun pienenä menetin oikean äidin tuntui se silloin vieläkin pahalta. Isä oli uuden naisystävänsä kanssa pettänyt äiti eläessä josta kerrottiin minulle ollessani 13 vuotias. Tämän kanssa meni vihille. Koska olin heistä riippuvainen en voinut katkeruuttani näyttää kenellekään. Naisella oli poika joka oli vanhempi minusta. Tämä sai kaiken huomion, ja minä kasvoin katkerana varjossa. Peitteli pahan oloni niin kauan kunnes pääsin pois omiileni heistä. Annoin aikuisena heille kaikille täyslaidallisen kantamastani pahasta olosta. Nyt ymmärrän hyvin mistä ehkä Harrystakin tuntuu.
Liikuttava kertomus. Olisiko tossutus vielä perheen kanssa pitänyt jatkua tässä kansan rahoittamassa höpö teatterissa.
En kunnioita kuollutta isääni joka petti äitiäni niin että sen tuli kaikki tietämään, myös minun kaverit.
Mitä jos Harry tai kuninkaallinen perhe, Charles, on alkanut epäilemään, onko Harry sittenkin Dianan rakastajan poika? Ja mitäs jos julkisuuteen tullut mies on todellakin Charlesin ja Camillan poika? Samaa näköä kyllä löytyy. Saman mallinen kaljukin ja nenä, kuin Williamilla. Uskottava tarina. Ottoisovanhempansa olivat oikeasti töissä kuninkaan palveluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Saa nähdä koska tajuaa.
Sinähän kovan pistit
Hölmöltä se ainakin ulkopuolisen silmään vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olihan Harrylla se huumeongelmakin. Äiditön poika on helppo kohde narsistille. Ja jos H on vielä vähän tyhmähkö niin ei edes tajua missä mennään.
Minkä ikäinen olet kun tällaista häpeät kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Olihan Harrylla se huumeongelmakin. Äiditön poika on helppo kohde narsistille. Ja jos H on vielä vähän tyhmähkö niin ei edes tajua missä mennään.
Hyvä että siä et ole tyhmähkö 😂
Ihana että saavat vapaana kulkea t paidoissa ja lötköhousissa missä haluaa nii kuin mekin. Eivät ole hoviin miiäkään tilivelvollisia elämästään. Tämä elämä on lyhyt pätkä.