Ikuisesti yksin ja yksinäinen?
Tänään lyö taas yksinäisyys vasten kasvoja. Vaikka tykkään olla yksinkin ja viihdyn itsekseni olen alkanut viime aikoina tuntea oloni yksinäiseksi, ulkopuoliseksi, erilaiseksi. Olen ollut sinkkuna muutaman vuoden ja toivoisin löytäväni kivan miehen. Oon deittaillut, mut ei mikään tunnu iskevän. Mulla on ystäviä, mut koen että kaikki puhuvat vain omista asioista eikä kukaan koskaan kysy, mitä mulle kuuluu. Kuuntelen kaiken maailman mies murheet ja hehkutukset kuinka on ihanaa. Ihan kuin mun niskaan voisi kaataa kaikki. En vaan jaksa, enkä tunne yhteyttä oikein keneenkään. Olen alkanut tuntea oloni yksinäiseksi, olen sitten itsekseni tai kavereiden kanssa. Ihan kuin ei löytyisi ketään joka ymmärtäisi, olisi kiinnostunut saatikka olisi ns samalla aaltopituudella. En tiedä, miten tästä eteenpäin..?
Kommentit (11)
Se on näin, aallonpituuksia ei vaan löydy, se on harvinaista. Luulen että sinulla vielä korostuu tuo homma, jos on ystäviä jotka hehkuttavat suhteitaan taikka jotka eivät vaan tule siihen aallolle, jossa sinuaKin ymmärrettäisiin.
Älä välitä, tällaista se on maailmassa. Ehkä huono vinkki, mutta sellaista se on. Sattumaa jos joskus törmää ihmiseen kenen kanssa on sielujen synkkaamista, platonista kemiaa.
Mistä Netflix-sarjoista pidät erityisesti?
Niin kai se on hyväksyttävä. Huomaan itsestäni juuri tuon että oma ikävä ja yksinäisyyden tunne korostuu noita hehkutuksia kuunnellessa. Tuntuu että itsellä ei ole oikein ketään.
Netflix on tullut tutuksi kyllä viime aikoina :D.. Tykkään katsoa jännäreitä, viime aikoina tosin enemmän kevyttä komediaa..
Voikohan vuodenaika vaikuttaa myös? Omalla kohdalla yksinäisyys alkoi painamaan mieltä kevään tultua. Tuli ihan kunnon ahdistus siitä olenko koko loppuelämän ilman kumppania.Talvella olin ok itseni kanssa ja kaikki hyvin. Muistan kuulleeni, että kevätkuukausina tehdään eniten itsemurhia.
N41
Nainen 39v kirjoitti:
Niin kai se on hyväksyttävä. Huomaan itsestäni juuri tuon että oma ikävä ja yksinäisyyden tunne korostuu noita hehkutuksia kuunnellessa. Tuntuu että itsellä ei ole oikein ketään.
Netflix on tullut tutuksi kyllä viime aikoina :D.. Tykkään katsoa jännäreitä, viime aikoina tosin enemmän kevyttä komediaa..
Netflixissä ei ole ollut mielenkiintoisia mysteerisarjoja useaan kuukauteen, mutta sinne on tullut tod hyviä komediasarjoja. Muutaman tuollaisen hillittömän indiesarjan kanssa on tullut fiilinki, kuin olisi etäisesti tms samoilla aallonpituuksilla sen tekijäporukan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voikohan vuodenaika vaikuttaa myös? Omalla kohdalla yksinäisyys alkoi painamaan mieltä kevään tultua. Tuli ihan kunnon ahdistus siitä olenko koko loppuelämän ilman kumppania.Talvella olin ok itseni kanssa ja kaikki hyvin. Muistan kuulleeni, että kevätkuukausina tehdään eniten itsemurhia.
N41
Kyllä sillä varmaan on oma vaikutuksensa. Itselle kevät ollut aina väsyttävämpää ja alakuloisempaa aikaa..
Netflixissä ei ole ollut mielenkiintoisia mysteerisarjoja useaan kuukauteen, mutta sinne on tullut tod hyviä komediasarjoja. Muutaman tuollaisen hillittömän indiesarjan kanssa on tullut fiilinki, kuin olisi etäisesti tms samoilla aallonpituuksilla sen tekijäporukan kanssa.
[/quote]
Totta, ei oo nyt oikein hyviä jännäreitä tms mitä kiinnostais alkaa katsomaan. Joo, ja jossain sarjoissa roolihahmot tulee niin tutuiksi että tuntuu kuin ois heidän kanssa samoilla leveleillä, ei hitto miten säälittävää :D
Unelmien virtuaalimies kirjoitti:
Alaks olee?
Joooo :D
Kyllä eläminen on mukavampaa kun on kumppani, kummallakin oikeasti hyvä olla. Sellainen tärkeä ihminen.
Vaikeaa tosiaan löytää sadomasokistista kumifettaria kumppaniksi joten joutuu varmaan olemaan yksin ikuisesti :(((
Mulla sama tilanne.
m41.