Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä kaikki rintamaitoon liittyvä on ällöttävää

Vierailija
14.04.2021 |

Oon varmaan vaan hormonihuuruissa kun tää ärsyttää ja sattuu niin paljon, mutta.. mun miestä inhottaa imettäminen ja ihan vaan rintamaidon ajatteleminen. Omasta mielestäni toi mielipide tuntuu ihan uskomattoman lapselliselta ja jotenkin henkilökohtaisesti loukkaavalta, että olen ällöttävä, kun ruokin meidän lasta. Mun pitäisi siis omassa kodissani jotenkin ylisiveliäästi piilotella sitä faktaa, että lapsemme pääasiallinen ruoka on maito joka tulee mun tissistä. Jos imetän tai pumppaan, pitää mennä toisaalle, jotta miestä ei ällötä.

Kun ollaa keskusteltu asiasta, mies on sanonut, että hänen mielestään rintaruokinta on "ihan ok kai" kunhan hänen ei tarvitse nähdä tai kuulla mitään asiaan liittyvää. Rintamaito on hänen mielestään ruumiineritettä siinä missä pissa tai uloste, eikä hän halua kuulla mitään kakkajuttujakaan. Siis mitä ihmettä.

Kertokaa nyt mulle, oonko vaan hormonihöyryissäni loukkaantunut turhasta? Näen miehen näkemyksen lapsellisena ja ärsyttävänä, en ymmärrä tota lainkaan. Illalla mainitsin, että nännit on kipeät, ja mies taas kerran keskeytti inhoava ilme kasvoillaan ja sanoi, ettei halua kuulla "sellaisia juttuja". Sanoin, että nää "tällaiset jutut" on valitettavasti nyt vauva-aikana meidän elämää, ja täysin luonnollisia asioita. Mies ei ole samaa mieltä, eritejutut on eritejuttuja ja ne ällöttää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun meille tuli lapsia niin imetys ja rintamaito oli seksikkäintä maailmassa. Isi kävi jopa välillä itsekin ottamassa maistiaisia. ;)

Miehellä voi olla traumoja jos esim. kotona on piiloteltu alastomuutta tai kaikkea siihen liittyvää. Olet mielestäni tässä oikeassa, mutta kannattaa yrittää keskustella miehen kanssa rakentavasti asiasta. Jos häntä yököttää nähdä imetystapahtuma niin voihan aluksi näkösuojana käyttää harsoa tmv. kuten puolisoni teki julkisilla paikoilla imettäessään.

Hetkinen. Siis isi käy imemässä tissimaitoa ja kuitenkin puolisosi (oletus, nainen) imetti julkisella paikoilla? Eikö häntä häirinnyt tuo isin tissillä käynti?

Ahaa, aivan, sinä olet siis itse se isi. Pitkät piuhat tänään...

Vierailija
22/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai SUN pitää mennä muualle vauvan kanssa ettei miestä ällötä?

Se mies voi itse mennä muualle, sinä syötät teidän lapsen missä se on mukavinta tehdä. Jos mies ei kestä sitä, voi mennä itse toiseen huoneeseen ja laittaa oven kiinni.

Onko sulle ikinä edes juolahtanut mieleen tuollainen vaihtoehto? Povaan että teille tulee ero muutaman vuoden kuluttua, koska tuo ei takuulla ole ainoa valuvika miehessä.

Kaikkia sitä leipä elättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIes on lapsellinen, ja varmasti ärsyttäväkin. Onnea tulevaan, lapsen kanssa eritteitä riittää. Toivottavasti hoitaa osansa.

P.S. Siveä ja häveliäs, ei siveliäs

No tätäpä olen miettinyt itsekin. Kyllähän toi hoitaa, vaipanvaihdoin kanssa on nyreillyt mutta tehnyt kuitenkin. Sen mies kokee sellaisena pakollisena pahana, mutta yrittää välttää kaiken mahdollisen "ällöttävän" parhaan kykynsä mukaan..

Kiitti kommenteista, ihana tietää etten ole ihan sekopää näiden mun ajatusten kanssa. En tajua, miten tää on mulle niin iso turn off, mutta koko mies tuntuu mielipiteineen ihan teinipojalta. 

ap

En ole hän, joa kiitit mutta ei minusa ole yllättävää, että olet kokenut olevasi sekopää ajatustesi kanssa. - Kyllä minullakin ajatustoiminta saattaisi "hieman" nyrjähtää jos huomaisin eläväni parisuhteessa, jossa kumppanin ajatusten juoksu alkaisi ikävästi muistuttaa keskenkasvuisen teinin ajattelemattomilta aivopieruilta samalla kun pitäisi huomioida "rintaruokintaikäinen"  oma lapsi, jonka 2. vanhempi olsi tuo samainen aivopieruja päästelevä, jota ennen lapsen syntymää saattoi pitää luotettavana kumppanina, ainakin niin luotettavana, että oli valmis ja halukas saamaan lapsen hänen kanssaan, joka ei ole ihan pieni asia, vaan kaikkea muuta 

Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
24/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä juoko hän "lehmän pissaa" ja miksi sitä pitäisi ennemmin antaa lapselle kun oman äidin "eritteitä"...

Vierailija
25/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan jaksaa järkyttyä siitä faktasta että rinnat ovat vauvan ruokkimista varten, eikä suunniteltu vain miesten seksileluiksi.

Vierailija
26/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vaan jaksaa järkyttyä siitä faktasta että rinnat ovat vauvan ruokkimista varten, eikä suunniteltu vain miesten seksileluiksi.

Siis kuinka monesta miehestä tässä puhutaan?

Minä kuvittelin, että aloittajalla on vain yksi mies.

Vierailija
27/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan lainaamasi kommentoijan viitanneen miehiin ns. yleisesti, sen sijaan että olisi tarkoittanut aloittajan elävän polyamorisessa suhteessa useamman miehen kanssa. Voin toki olla väärässäkin.

Vierailija
28/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan lainaamasi kommentoijan viitanneen miehiin ns. yleisesti, sen sijaan että olisi tarkoittanut aloittajan elävän polyamorisessa suhteessa useamman miehen kanssa. Voin toki olla väärässäkin.

Tätä juuri tarkoitin. Olen nimittäin itse törmännyt useampaan kaverin puolisoon ja julkisilla paikoilla (vaikka olen imettänyt huomaamattomasti harson alla ja jossain sivummalla) miespuolisiin henkilöihin jotka ovat käskeneet menemään muualle "meijereiden" kanssa kun heitä inhottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän