Jos tanssitte yksin kotona....
niin millaiseen musiikkiin ja miten kuvailisitte tanssintaanne?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tämä ei ole vain naisten juttu, miehet ilmaisevat myös itseään vapaan tanssimisen kautta. Uskon että vapaa tanssinta ilmentää Jotain ihmisestä, se tulee sisältä. Siinä liikutaan siten miltä tuntuu, ei sääntöjä, ja kun ei muita ihmisiä, se on puhdasta katseilta ja vaikuttamiselta.
Mä oon toi Moracchiolin musiikin tahdissa tanssiva ja jonkinlaisessa sokerihumalassa vain tulee tanssittua. Mieli on silloin mielikuvituksen varassa täysin.
Tämäkin menee googlaukseen tai youtubetukseen. Hyvin sanottu, mielikuvituksen varassa, niinpä. Ja aistimusten ja energian. Okei keksin jatkoa, mielikuvituksen varassa. :D :D
Saattaapi myös olla noita energisuutta ja aistikasta :)
Tuo Leo on youtubaaja joka tekee metal covereita toisten biiseistä. On hänellä muutamia omiakin kappaleita.
Oon edelleen sama jolle kommentoit.
Harrastanu shufflailua pidemmä aikaa. Ei sitä uutta tyyliä vaan vanhaa.
En tanssi koskaan. En julkisesti enkä yksin kotona. En vaan ymmärrä miksi tekisin niin, se on minulle täysin merkityksetöntä.
Mieheni kanssa heilumme usein aivan hillittömästi kun tulee kunnon disko jööttiä /bassoa kunnolla🎸
Ns tanssimme muistuttaa suoraan Åke Lindmanin disko koulusta= kaameeta kateltavaa
Mutta hauskaa on 🕺🏽🕺🏽
Meillä keski-ikäsillä on halvat huvit😁
Vierailija kirjoitti:
En tanssi koskaan. En julkisesti enkä yksin kotona. En vaan ymmärrä miksi tekisin niin, se on minulle täysin merkityksetöntä.
Liikuntaa + Oppii uusia juttuja + Eläytymistä rytmiin.
Hauskaa liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
On se tanssiminenkin rentouttavaa/mielekästä kunhan vaan vaihtaa vapaalle. Aivot narikkaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Harrastanu shufflailua pidemmä aikaa. Ei sitä uutta tyyliä vaan vanhaa.
Tuo ei ole tanssia, vaan kävelyä.
Semmosii pienii pomppuja ja/tai semmosta huitomista käsillä, ku kuuntelen reggaetonia. :)
Ian Coleenin remixit:
Tai Matt Pop: