Jos tanssitte yksin kotona....
niin millaiseen musiikkiin ja miten kuvailisitte tanssintaanne?
Kommentit (29)
Täytyy tsekata tuo Femme like you, en ole aiemmin kuullutkaan.
Yleensä jotain poppia jotai syntikkamusaa.
-Blondie
-Depeche Mode
-Suede
-Bloodhound Gang
Yms
Tanssityyli on jotain transsista heiluttaa ja itsensä koskettelua.
Mies 32v
Vierailija kirjoitti:
Sellaista mörkömusaa
Tanssitko sitä silleen aggressiivisesti, mikä voi olla myös vapauttavaa? Mooshaat ja niin poispäin?
Leo Moracchiolin musiikin tahdissa joraisin peilin edessä tai jotakin vastaavanlaista.
Tätä ei ole ollenkaan noloo myöntää, sillä anonyymisyys. Peilissä niin esitän olevani rokkari. Ei ole ainoastaan teinityttöjen harrastus.
Dance. Keski-ikäisen, keskipituisen naisen keskivartaloheilumista, jalkojen askellus ja eksoottisia käsiliikkeitä välillä. Kuulokkeet korvilla ja kuvittelee laihtuvansa, ehkä joskus laihtuukin.
Pulp, ABBA, Primal Scream, Depeche...
Eli tämä ei ole vain naisten juttu, miehet ilmaisevat myös itseään vapaan tanssimisen kautta. Uskon että vapaa tanssinta ilmentää Jotain ihmisestä, se tulee sisältä. Siinä liikutaan siten miltä tuntuu, ei sääntöjä, ja kun ei muita ihmisiä, se on puhdasta katseilta ja vaikuttamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Lattareita tai rokkia!
hiphopabsia hevin tahdissa.jep olen vanha
Tällä hetkellä aamun ensimmäinen tanssi on Northern Soulia, ei tosin kovin rajuilla liikkeillä (olen vanha), lounasaikaan Dancehallia että istumisesta jäykkä alaselkä ja pkarat saavat kyytiä ja töiden jälkeen on ollut Punkia, jonka voi sitten ottaa hiukan irtonaisemmin. Haen kappaleet Youtubesta, eikä samaa kahta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli tämä ei ole vain naisten juttu, miehet ilmaisevat myös itseään vapaan tanssimisen kautta. Uskon että vapaa tanssinta ilmentää Jotain ihmisestä, se tulee sisältä. Siinä liikutaan siten miltä tuntuu, ei sääntöjä, ja kun ei muita ihmisiä, se on puhdasta katseilta ja vaikuttamiselta.
Mä oon toi Moracchiolin musiikin tahdissa tanssiva ja jonkinlaisessa sokerihumalassa vain tulee tanssittua. Mieli on silloin mielikuvituksen varassa täysin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä aamun ensimmäinen tanssi on Northern Soulia, ei tosin kovin rajuilla liikkeillä (olen vanha), lounasaikaan Dancehallia että istumisesta jäykkä alaselkä ja pkarat saavat kyytiä ja töiden jälkeen on ollut Punkia, jonka voi sitten ottaa hiukan irtonaisemmin. Haen kappaleet Youtubesta, eikä samaa kahta kertaa.
Täytyy googlata Northern Soul, millaista onkaan. Tanssiminen kyllä irroittaa aika kivasti paikkoja, tulee koko kropalle liikettä. Mulla kanssa Youtube käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lattareita tai rokkia!
hiphopabsia hevin tahdissa.jep olen vanha
Energia on iätöntä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon toi Moracchiolin musiikin tahdissa tanssiva ja jonkinlaisessa sokerihumalassa vain tulee tanssittua. Mieli on silloin mielikuvituksen varassa täysin.
Tämäkin menee googlaukseen tai youtubetukseen. Hyvin sanottu, mielikuvituksen varassa, niinpä. Ja aistimusten ja energian. Okei keksin jatkoa, mielikuvituksen varassa. :D :D
Tunteen mukaan, draivilla
Femme like you
Footloose
Lara Fabian
Marc Anthony