Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naiset-radio

Vierailija
14.04.2021 |

Kanava on ollut pystyssä kohta neljä kuukautta. Mitäs tykkäätte, oletteko kuunnelleet. Tykkäsin ennen radio Aallosta ja varsinkin aamun Dynastiasta. Välillä olen tätä naisten kanavaa yrittänyt kuunnella, mutta kun ei vaan oikein lähde...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös antanut kanavalle mahdollisuuden. Ei se ihan pelitä. Aleksandrovan vuorot tökkii aika paljon ja radio menee kiinni. Kanava elää jotain ihan eri naiselämää kuin minä.

Vierailija
2/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös antanut kanavalle mahdollisuuden. Ei se ihan pelitä. Aleksandrovan vuorot tökkii aika paljon ja radio menee kiinni. Kanava elää jotain ihan eri naiselämää kuin minä.

Joo, sama juttu. Mun elämään kuuluu kyllä myös miehiä, ihan tasa-arvoisina ihmisinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama juttu. Mun elämään kuuluu kyllä myös miehiä, ihan tasa-arvoisina ihmisinä. 

Sama, haluan kuulla myös miesääntä. En edelleenkään ymmärrä kanavan ideaa.

Vierailija
4/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, haluan kuulla myös miesääntä. En edelleenkään ymmärrä kanavan ideaa.

No kun naisen pitäisi saada olla ihan sama kuin mies, mutta sitten kuitenkin pitää olla ne omat jutut joihin miehiä ei oteta. Miesten taas pitää avata mieskerhojen ovet naisille, muuten se on syrjintää.

Vierailija
5/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuunnellut, enkä periaatteesta kuuntelekaan. Todella oksettava juttu kaiken kaikkiaan.

En tajua tuota Alexandrovaa vai mikä onkaan... Hän pojan äitin tekee tuollaista. Itse en ikinä näyttäis tuollaista mallia.

Vierailija
6/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen kuunnellut, että huomannut Alexandrovan ääneen muuttuneen vähemmän kähiseväksi. Ilmeisesti ei tarvitse niin hirveästi esittää, kun eihän miehet tätä kuuntele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi