Monetko pestävät liivinsuojat kannattaa varata?
Esikoisen imetys aikana käytin vain kertakäyttöisiä liivinsuojia mutta nyt olen hankkinut 9 paria pestäviä puuvillaisia suojia ja haluan käyttää vain kestosuojia. Lisäksi mulla on 2 paria rinnanlämmittimiä joita kuulemma voi käyttää alussa yhdessä puuvillaisten kanssa antamassa lisäsuojaa. Itse en ehdi tekemään suojia. Monetko olette hankkineet ja minkä merkkinen suoja on ollut paras?
Kommentit (4)
pestä ja ne märät paidat ja rintsikatkin pesee siinä samalla. Heruminen helpottaa kuitenkin muutamassa kuukaudessa viimeistään, ja alkuvaiheessa mikään liivinsuojus ei kuitenkaan riitä.
Mulla 4 paria (Ainu) ja riittää mainiosti.Pesen pyykkiä yleensä päivittäin, joskus joka toinen päivä.
Pieniin vuotoihin käy pelkkä fleecekaitale, joka on pari kertaa taiteltu. Itse käytin niitä, varsinkin kun alun jälkeen alkoi tasaantua tämä maidontuotanto.
Fleeceen voi myös ommella palasen froteeta tai flanellia kiinni, jos haluaa enemmään imua. Eikä ole kovin kallista. -Minun luksusversiossani oli lähimpänä ihoa palanen kuivaliinakangasta (jota jäi jäljelle kestovaippaompeluksista).
Pitkästä kaitaleesta taiteltu sopeutui rinnan muotohin paremmin kuin pyöreäksi ommeltu, jossa häiritsivät paksut reunat.
10 paria päivässä kastui, joka päivä käsin tai koneessa pyykkäsin. Eli noin 20 paria oli käytössä. Itsellä flanelista itseommeltuja käytin, joten kaupallisista en tiedä.