Pelottaa uimahalliin lähtö
Tekisi mieli lähteä aikuisten uimakouluun, kun rajoitukset hellittävät, mutta olen ollut vuoden sairauslomalla, jonka aikana olen myös lihonut tolkuttomasti. Pelottaa lähteä sinne muitten katseitten alle.
Kommentit (6)
Uimahalleissa ja aikuistenuimakouluissa käy niin monen näköisiäjakokoisia ihmisiäettei kenenkään tarvitse itseään hävetä. Sekaan vaan ja nauti uusista kokemuksista!
Uimahallissa usein muitakin lihavia. Paljon pyöreämpää porukkaa uimahallissa käy kuin esim. kuntosalilla. Sinne vaan. Ei normaalit ihmiset arvostele toisia ulkonäön perusteella. Sulla voi olla vaan sellanen tunne, nyt vaan menet sinne rohkeasti!
Eih älä uimahalliin lähde. Ehdotan lukemaan uimahallikokemus ketjua täällä. Siellä käy todella saastaisia niin fyysisesti kuin mielenterveydellisesti ihmisiä.
Olen vannonut itselleni ettei minä tai perheeni käy noissa saastaisissia bakteeri, virus,pervo pesäkkeissä enää ollenkaan.
Etsi hyvä ihminen joku muu kuntoilumuoto.
Kuka muka tahtoo olla vedessä missä sadat vieraat ihmiset uittavat persvakojaan päivittäin? Rupea vaikka zumbaamaan ennemmin.
Minäkin olen haaveillut aikuisten uimakoulusta, mutta en ole uskaltanut ilmoittautua, kun en tiedä, minkälaista porukkaa siellä on. Joku joskus sanoi, että aikuisten alkeisuimakoulut ovat vain kehitysvammaisille? Pelkään, että lapseni joutuu vaaraan rannalla tai vesillä, enkä pysty uimataidottomana pelastamaan häntä!
Mitä haittaa, siinähän kattelevat jos ei oo muuta tekemistä! Ja kyllä ne kilot siitä tippuu vähitellen kun opit uimaan😊