Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma.

Vierailija
14.04.2021 |

Pienet silmät, iso nenä ja kapeat huulet :( nainen siis..

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti saat seksiseuraa niin paljon kun haluat. Toista on elämä rumana miehenä. 46v ja neitsyt

En halua pelkkää seksiä, vaan rakkautta....

Voi noita hirveitä naisten ongelmia kun ei halua seksiseuraa kun sitä on saanut jo niin paljon kun sielu sietää ja rakkautta olisi tarjolla vain tavismiehiltä. Kauhea kohtalo..

Miten muka mies voi rakastaa rumaa naista? 

"Rumassakin" naisessa voi olla piirteitä jotka on oudosti kuumia. Ulkonäöllä ei ole muutenkaan merkitystä jos synkkaa hyvin.

Kuulostaa kivalta, mutta jokainen ruma tietää että on ulkokultaista paskanjauhantaa.

Onnellista elämää kuplassasi.

Vierailija
22/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ketä julkkista muistutat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ruma, mutta ihmiset joskus pitävät minua rumana. Kaikkea kummaa.

Vierailija
24/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti saat seksiseuraa niin paljon kun haluat. Toista on elämä rumana miehenä. 46v ja neitsyt

Olet väärässä...ei kukaan halua seksiä ruman naisen kanssa eikä saa myöskään keltään rakkautta...mistä sinä siitä mitään tiedät..

Totta kai ne haluaa. Jos tämä palsta on opettanut mulle mitään niin sen, että miehet haluavat seksiä kaikkien naisten kanssa paitsi läskien. Läskien kanssa ei halua kukaan mies seksiä.

Vierailija
25/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisten piirteiden luettelu ei anna oikeastaan minkäänlaista kuvaa ihmisen ulkonäöstä. Kauniilla naisella voi olla suuri nenä, pienet silmät ja vaikka iso leuka.

Vierailija
26/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah!!! Ihan kuin rumia naisjulkkiksia olisi olemassa. Ja tähän on turha tarjota vanhoja poliitikkomuijia. Kuka keksii nuoren naisjulkkiksen, joka olisi ruma?

Vierailija
27/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen on mielestäni vastenmielisen ruma, yhdentekeviä on paljon ja eri tavoin viehättäviäkin kohtalaisesti. Yhdentekevätkin voivat osoittautua kiinnostaviksi jos pääsee tutustumaan, ongelma onkin, etten itse lähesty yhdentekeviä, eivätkä naiset yleensä minua, olen siis heille yhdentekevä, tai jopa vastenmielinen.

Vierailija
28/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah!!! Ihan kuin rumia naisjulkkiksia olisi olemassa. Ja tähän on turha tarjota vanhoja poliitikkomuijia. Kuka keksii nuoren naisjulkkiksen, joka olisi ruma?

Anna lista nimiä niin annan sulle mielipiteeni.

M

Vierailija
29/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä.

Suomi on täynnä rumia naisia.

Siihen tottuu.

Vierailija
30/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki ja rankka treeni tekevät ihmeitä kenen tahansa naisen ulkonäölle. 

Vierailija
31/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumillekin yleensä löytyy toinen vastaava kumppaniksi.

Vierailija
32/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ruma. Minulla on siskoja 3 ja kaikki kauniita yksi ihan missi ainesta. Ja minä, sain kaikki jämä palat geenejä jaettaessa. Olen ihan eri maata kuin muut. Se kyllä syö välillä kun ei kuulu joukkoon ja on ruma eikä kukaan halua.

Samma här; olen porukan rumin ja sairain, tyhminkin varmaan. Mutta lohduttaudun sillä että milläs ne muut sitten erottuis jos minä en olis siellä pahnanpohjimmaisena ja onpahan iloa toisille kun vahingoniloisena nauravat epäonnelleni ja sairauksilleni. Ilman susirumia ei kukaan olis keskiverto ja ilman keskivertoja ei olis kauniitakaan. Kaikkia meitä tarvitaan jos ei muuhun niin verrokiksi. Elämä on kilpailua mutta kukaan ei oikeasti voita. Jokainen on kuollessaan luuseri.

Vierailija
33/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti rumilla näkee kauniita/komeita puolisoita eli kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
34/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä...ei kukaan halua seksiä ruman naisen kanssa eikä saa myöskään keltään rakkautta...mistä sinä siitä mitään tiedät..

Totta kai ne haluaa. Jos tämä palsta on opettanut mulle mitään niin sen, että miehet haluavat seksiä kaikkien naisten kanssa paitsi läskien. Läskien kanssa ei halua kukaan mies seksiä.

Läskien ja rumien. Pahinta on tietysti olla läski ja ruma. Joko olet ilmaa tai pilkan kohteena...

Vierailija
35/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoona ratkaisee.

Arkipäiväisen näköinen muuttuu viehättäväksi, jos on ystävällinen ja hymyilevä. Kuvankaunis ei viehätä, jos on ynseä ja totinen.

Ajauduin kerran juhliin, jossa tapasin päivänsankarin kaksi aikuista tytärtä. Kumpikin todella vaatimattoman näköisiä; pitkät, ohuet, maantienväriset hiukset, jakaus keskellä päätä. Kasvot värittömät, piirteet miesmäiset. Molemmat kyllä hoikkia, mutta huonoryhtisiä. Taitava stylisti olisi näistäkin neitokaisista loihtinut ihan mukiinmenevän näköisiä, mutta lannistuneelle olemukselle ja huonolle ryhdille voi vain itse tehdä jotain. Jos haluaa. Siitähän kaikki on kiinni.

Kuulin myöhemmin, että näillä molemmilla neitokaisilla on kumppanit. Että kyllä hekin sitten joitakin viehättivät ja hyvä niin.

Vierailija
36/42 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. hallitustädit Sannaa lukuun-ottamatta. Sanna on ok. 2/5 tai jopa 3/5

Vierailija
37/42 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti rumilla näkee kauniita/komeita puolisoita eli kauneus on katsojan silmissä.

No ei todellakaan monesti. Niin harvoin, että aina herää kysymys mitä siinä mahtaa olla taustalla. Yleensä rahaa.

Vierailija
38/42 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin kuitenkin.

Vierailija
39/42 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma mies ja mulla on pienet Munat, naiset inhoavat minua, ei ole koskaan ollut tyttöystävää. Naiset arvostaa vain isomuna miehiä, pitää olla isot Munat ja kova panomies että naiset arvostaa. Naisilla on vaisto nähdä munan koko housujen läpi. Naiset kohtelee minua kuin koira paskaa kun mun Munat ovat pienet 

Vierailija
40/42 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rumaspiika kirjoitti:

oon niin ruma etten kehtaa sanoa.

Lapsetkin kysyy oletko mies vai nainen.

Huoh

En usko.

T. Nainen

Mikset usko? En ole sama, mutta aika monta kertaa elämäni aikana olen minä myös tuon kysymyksen kuullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi