Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö olla kiinnostunut puolison työasioista?

Vierailija
14.04.2021 |

En oikein jaksaisi kiinnostua aviomieheni työasioista. En ymmärrä hänen alasta paljoakaan joten suurin osa hänen työjutuista joita minulle puhuu menee ihan yli hilseen minulta. Ala ei myöskään kiinnosta minua ollenkaan. Sinänsä kyllä arvostan mieheni työtä ja työntekoa mutta en millään jaksaisi kuunnella kun hän puhuu työstään ja selittää työkuvioitaan. Hän on hyvin työorientoitunut ihminen ja puhuisi minulle joka ilta varmaan tunnin työkuulumisiaan. Itse en puhu hänelle omasta työstäni melkein koskaan mitään. Hän on loukkaantunut ja vihainen kun minua ei kiinnosta hänen työasiat. Kuulemma hän ja hänen työ ja ammatti on lähes sama asia ja jos en halua puhua hänen työasioista niin hänen mielestä se tarkoittaa että en ole kiinnostunut hänestä enkä hänen kuulumisistaan.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joidenkin työtä koskee myös vaitiolovelvollisuus.   Puolisokin voi puhua sivu suunsa.

Vierailija
62/68 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ja saako noita työasioita edes kertoa puolisolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat työasiat jo stressaa ja tulisin hulluksi, jos pitäisi vielä puolison työasiat käydä läpi. 

Vierailija
64/68 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on puoliso, jota kiinnostaa, mihin käytän lähes puolet hereilläoloajastani.

Miksi haluat kuormittaa puolisoasi jollain työasioilla? Ajatteletko ollaan sitä puolisoasi vaan pelkästään itseäsi? 

Vierailija
65/68 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis että kaverin jutut kiinnostaa

Vierailija
66/68 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luulis että kaverin jutut kiinnostaa

Paskin kaverihan se semmoinen on, joka olettaa, että lähtökohtaisesti kaikki hänen juttunsa kiinnostaa, mutta ei vastavuoroisesti ole itse kiinnostunut toisen asioista ja jutuista. Sille on olemassa sellainen jänskä sana kuin 'itsekeskeisyys'.

Vierailija
67/68 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/68 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina ollut kiva kuunnella miehen tarinoita töissä tapahtuneista asioista. Tosin hänen työnkuvaa on helppo ymmärtää.