Tori ostaja haluaa ostaa niin, että kuljetusyritys noutaa. Yritetäänkö mua nyt huijata?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kalliimman mopon myyntiin. Sain kolme englanninkielistä samanlaista tarjousta; ensin tuli tiedustelu, mikä olikaan hinta (vaikka se luki ilmoituksessa) ja sitten tuli viesti että ”ostan tuotteen ja kuljetusfirma tulee sen noutamaan, lähetä tietosi”. Ilmoitin että tuote on jo myyty.
Onko kellään tietoa, miten tuollaiset kuljetusfirmahuijaukset käytännössä sitten toimivat?
Varmaankin valehtelevat tehneensä tilisiirron, jonka todistavat kuvalla (joka ei kuitenkaan pidä paikkaansa). Ja sitten "kolmas" osapuoli hakee ostajan puolesta tuotteen. Ja myyjälle käteen jää vaan prepaid-numero, joka pian ei ole enää toiminnassa?Mä en ymmärrä näitä. Kun sanoo, että tavara luovutetaan vasta kun maksu näkyy tilillä niin ongelmia ei ole.
En haluan vängätä ulko-ovellani minkään 'kuljetusfirman' kanssa, että maksu ei näy vielä.
Ei niiden kanssa tarvitse vängätä. Kun niille sanoo ettei ole mitään kuljetettavaa, niin ne lähtee pois.
Minä en myy ikinä Torissa mitään ennenkuin rahat näkyy tililläni tai on käteiskauppa, eli saan rahat näppiini.
Muuten on sana kuka tavaran noutaa, vaikka se kuljetusfirma.
Miten te muut sitten toimitte? Olen luullut, että kaikki myyjät haluaa rahat tililleen ennenkuin luopuu tavarasta.
En haluan vängätä ulko-ovellani minkään 'kuljetusfirman' kanssa, että maksu ei näy vielä.