Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näistä välineistä olet(te) käyttäneet seksileikeissä?

Vierailija
14.04.2021 |

- Suupallo
- Kaulapanta
- Suurengas (tai joku muu pikä pitää suun auki)
- Silmälaput tai -side
- Huppu

Oletko mies vai nainen ja kumpi on joutunut noita käyttämään? Millaisissa leikeissä noita käytätte tai olette käyttäneet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy nuo kaikki, jonka lisäksi ns. pää harness sekä miehelleni että minulle. Miehelle sellainen missä on pieni suuhun tuleva dildo että vähän saa makua, miltä kulli tuntuu pakotettuna suussa ja yläpuolella kunnon dildo, jolla voi minua tyydyttää tai jolla minä voin ratsastaa. Minun versiossani on suuhun tuleva pumpattava dildo, jonka saa pumpattua "liiankin isoksi".

Käytämme noita kaikkia leikeissämme ja suhde kyllä on niin että minulle nuo laitetaan 95% kerroista. Oma suosikkiyhdistelmäni on:

- Spandex huppu jossa suureikä (siitä näkee juuri ja juuri läpi),

- Tämän päälle kaulapanta tiukalle, jolloin tätä ei saa mitenkään pois ilman että kädet ovat vapaana (pelkät silmälaput saa hangattua tyynyyn tai patjaan niin että irtoavat)

- Suupallo tai tuo mainittu pää-harness

Tämän lisäksi tietty olen tai ja myös mieheni on pukeutunut seksikkäästi. Mukana myös vibraavia leluja ja sidontatarvikkeita.

Vierailija
2/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia käyttänyt tyttöystäviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on nuo kaikki olemassa ja odottamassa että joku käyttäisi minuun. Itse välillä "fiilistelen" Kaulapannalla ja suupallolla peilin edessä. On myös paljon muita välineitä ja tilailen ehkä joka toisen kuukauden palkastani aina jonkun kivan jutun. Eli todellinen sub tyttö odottelee masteriaan. Ei siis mitään yhden yön masteria vaan sitä oikeaa ja lopullista.

En pystyisi elämään loppuelämääni pelkässä vaniljaseksisuhteessa.

- Subtyttönen 1999-

Vierailija
4/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minulla on nuo kaikki olemassa ja odottamassa että joku käyttäisi minuun. Itse välillä "fiilistelen" Kaulapannalla ja suupallolla peilin edessä. On myös paljon muita välineitä ja tilailen ehkä joka toisen kuukauden palkastani aina jonkun kivan jutun. Eli todellinen sub tyttö odottelee masteriaan. Ei siis mitään yhden yön masteria vaan sitä oikeaa ja lopullista.

- Subtyttönen 1999-

Siinähän odottelet. Toivottavasti aika ei käy pitkäksi. Subeja on paljon ja domeja vähän. Voin kyllä tulla tukistamaan sinua kunnolla ja sen jälkeen pieksämään peppusi, selkäsi, rintasi, vatsasi, reitse, pohkeesi, ja jalkapohjasi vaaleanpunaiseksi ja kirveleviksi, mutta minun on valitettavasti poistuttava sen jälkeen, saunavuoro on klo 20:00 ja vaimo suuttuu jos myöhästyn.

Vierailija
5/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja meiltä löytyy punainen pallo, rengas ja silmälaput. Meillä noita ei käytä muut kuin minä. Rengas ei ole mieluinen, koska sen käyttö päättyy aina niin kuin mihin se kait on tarkoitettukin, eli miehen loppuhuipennus tapahtuu renkaan läpi ja saatan jäädä muuten ilman.

Vierailija
6/15 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja ei ole mitään näistä, mutta mielelläni tahtoisin kokeilla. Mies vaan ei ole lämmennyt millekkään "lelu" hankinta idealle. Ehkäpä vaan tilaan ja katsotaan miten reagoi, jos odotan häntä sängyssä alastomana silmät peitettynä. Ja en "joutuisi" noita käyttämään vaan haluaisin ainakin kokeilla. Kiihottava ajatus tuo suupallo, mutta kun en tiedä miltä se oikeasti tuntuu ja varsinkin jos sitä pitää pidemmän aikaa.

Vierailija
7/15 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Subtyttönen 1999-

Siinähän odottelet. Toivottavasti aika ei käy pitkäksi. Subeja on paljon ja domeja vähän. Voin kyllä tulla tukistamaan sinua kunnolla ja sen jälkeen pieksämään peppusi, selkäsi, rintasi, vatsasi, reitse, pohkeesi, ja jalkapohjasi vaaleanpunaiseksi ja kirveleviksi, mutta minun on valitettavasti poistuttava sen jälkeen, saunavuoro on klo 20:00 ja vaimo suuttuu jos myöhästyn.

Hyvää domia on kieltämättä vaikea löytää, sinäkään et sellainen ole.

Vierailija
8/15 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista.

Vierailija
9/15 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen, noitakin on jotain.

Mutta paras pano keinu, jossa mut saa kahleisiin jos tarve

Joskus on mieheni joutunut kahleisiin laittaan etten karkaa liian aikaisin.

Vierailija
10/15 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Suupallo

Vain itsekseni, aika uusi hankinta. Jatkusta stressaamisesta johtuva bruksausongelma, koitan venyttää kireitä leukoja. Jännitän niitä hereillä ollessakin ja ovat niin kireät, että jos laitan pallon suuhun, niin en saa sitä ilman käsiä pois, ei siis tarvitse käyttää niitä remmejä ollenkaan...

Enkä pysty pitämään palloa kuin hetken... yritän saada aikaa pidemmäksi.

Harvakseltaan joitain kertoja harjoitellut, nyt niin, että pallo suuhun, lepuutus, pallo suuhun, lepuutus... ja ei tuota muuten jaksa tehdä (olen kokeillut), niin tarvitsen venyttelyyn viihdettä...

Ja säästääpähän tarvittaessa naapureiden korvia siinä yhteydessä... Jos olisi kumppani, niin olisi ihan sama kumman suussa olisi pallo. 

- Kaulapanta

Ostin tämän vähän niin kuin kaiken varalta, että jos joskus on tarve ja tilaisuus laittaa kumppanin kaulaan.

Kokeilin itselle, mutta tuntui ahdistavalta. En osannut odottaa sitä. Pitänee jossain vaiheessa kokeilla uudelleen vaikka samaan tyyliin kuin edellä.

- Suurengas (tai joku muu pikä pitää suun auki)

Ei vielä kokemuksia. 

- Silmälaput tai -side

Tavalliset nukkumiseen tarkoitetut laput on. Kerran suhteessa ollessani olivat päällä nukkumista varten, kun "tunnelma lämpeni" ja tuntuivat hyvältä, ikäänkuin keskittyi tavallista enemmän kokemaan kaikki tuntemukset. 

Voisi olla uudelleen, ihan sama ovatko minulla vai kumppanilla, mutta ehkä mieluummin kumppanilla. 

- Huppu

Tämäkin on tuore ostos ja sama tarina kuin kaulapannan kanssa. Ja kokeilin tätäkin itselleni ja tuntui ihan jo muutaman sekunnin aikana ahdistavalta. Pitänee kokeilla uudelleen jossain vaiheessa. 

Haluaisin hankkia vaikka mitä muutakin, ihan vain kaiken varalta

Olen niin erakko, että tiedän jo ostaessa, että eivät nuo lelut oikeasti pääse käytettäväksi kenenkään kanssa tai keneenkään, mutta tuntuu silti ihan hyvältä, että on.  

:D

Vierailija
11/15 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaput. Muu ei kiinnosta, mutta jos toista osa puolta kiinnostaisi, niin suostuisin käyttämään ja antaisin toisen käyttää...

Vierailija
12/15 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku valaista mikä on huppu? Muut oli helposti nimestä arvattavissa.

Kun tiedän mikä on huppu niin voin vastata omasta puolestani mitä meiltä löytyy.

Kiitos jo etukäteen avusta.

Vierailija
13/15 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaput tai mikä se molemmat silmät peittävä onkaan on käytetty. Suupallo ja kahleet odottavat vielä.

Aion vaimooni niitä käyttää sopivalla ajalla ja on jo näyttänyt vihreää valoa. Isompaa fetissiä meillä ei ole kummallakaan. Annan sitten piiskaa samalla tietysti, mutta kevyesti vaan kun ollaan kilttejä molemmat.

Vierailija
14/15 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku valaista mikä on huppu?

Tiedät kypärähupun tai hiihtomaskin? 

Vähän samaan suuntaan, mutta usein vielä peittävämpi. 

Voi olla kangashuppu spandexia/lycraa tms., kumia, nahkaa...

Voi olla läpinäkyvää materiaalia tai paksumpaa josta ei näe lävitse,

voi peittää kasvot ihan kokonaan tai peittää vain silmät tai suun...  

Esim.

https://www.kaalimato.com/catalog/Spandex+Open-Mouth+Hood_p_7931.html

https://antishop.fi/product-category/fetish-sm/naamiot-huput-maskit

Vaihtoehtoja esimerkiksi se, että huppu päässäsi olet anonyymimpi tai selkeämmin roolissa 

tai huppu päässäsi eristät omia aistejasi (näkö ja/tai kuulo), jolloin muihin aisteihin keskittyminen saattaa helpottua. 

Roolileikkeihin tarkoitettuja huppuja myös erilaisia. 

Vierailija
15/15 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kaulapanta,käsi ja nilkkakahleet,sekä reisikahleet.Sekä muutama ketju eri variaatioita varten.Suupallo pitäisi vielä hommata.Avovaimo lähinnä joutuu lukituksi.Itse myös silloin tällöin joudun pannoitettuna antamaan suuseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi