Nauroitko nunnuka-sketseille?
Minusta ne olivat vain outoja ja epäesteettisiä.
Kommentit (82)
En, en ole koskaan tajunnut tuota huumoria. Oli melko ärsyttävää kun puolet kavereista hoki näitä.
Nauroin. Mieltään ei kannata pahoittaa sillä enimmät vitsit tehdään meistä valkolaisista.
Vierailija kirjoitti:
Huumori loppui TV:stä PPPn & Aaken, Ihmebantun, Tabun, Akin & Turon jne jälkeen.
Putoukset yms ovat silkkaa paskaa!
Oletko kenties Etelä-Pohjanmaalta? Siellä on tuollainen yksinkertainen huumorintaju. Eivät ymmärrä sarkasmia eivätkä mustaahuumoria. Kaiken pitää olla jotain valmiiksi pureskeltua ”suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen meni jonnekkin” tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin aikanaan. Enkä ajatellut että saamelaiset olisivat sellaisia oikeasti. Jo lapsena osasin erottaa tarinan ja todellisuuden.
Jap, todellisuudessa Suomi on ainut euroopan maa joka ei tunnusta alkuperäisväestön oikeuksia. Mailmastamme lähes kaikki muut mutta ei Suomi, lista ykkönen.
Ihan en ymmärtänyt vitsiä, mutta nauroin silti.
En nauranut, lapsi olin. Voisiko joku avata, mikä noissa oli hauskaa.
Sen jälkeen ei ole hyvää huumoria enää tehtykään.
Nauroin, toivat minulle saamelaiset hyvässä ja positiivisessa mielessä esille.
Sellaisina rentoina ja hyväntuulisina ihmisinä.
Totuus olikin sitten muuta.
Vierailija kirjoitti:
Huumori loppui TV:stä PPPn & Aaken, Ihmebantun, Tabun, Akin & Turon jne jälkeen.
Soitinmenot oli myös hyvä. Kyllä parhaat sketsiohjelmat tehtiin 80-ja 90-luvuilla.
Naurettiin silloisen lappilaisen kundikaverin kanssa. Ei hänen kaveripiirissä pahoitettu mieliä käsittääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihde oli jo silloin tehty kaikkein yksinkertaisimmalle kansanosalle. Hyvä puoli oli että nämä ei niin väljyy paljastivat itsensä toisille ohjelmien hokemia toistelemalla.
Ja sinä ah ulilaudan älykkäin neropatti kulutat aamusi vauvapalstalla, yksinkertaisimman kansanosan parissa eikö niin?;)
Totta kai tyhmän paskan ystävä kirjoittaa kuluneimpia kliseitä kuten "Ah" jotain.
Ei kaikki saamelaiset ole juoppoja mutta kaikki juopot ovat saamelaisia.
Osalle nauroin. Muutamissa oli hauskoja oivalluksia, mutta toisaalta suuri osa niistä on tylsiä ja jopa noloja.
Ja kyllä, minä saatan nauraa ihmisille rotuun tai alkuperään katsomatta. Lumihiutalemaisille loukkaantujille varsinkin nauran säälitellen.
Nauroin kyllä Kallialan romaniaksentille, ja sille nauroi kyllä moni romanikin. Ei se ollut mitenkään pahantahtoista.
Juopot nunnukat ehkä astetta mauttomampi.
Herra 47 tuli mua vastaan kerran Malmilla. Luulin oikeasti, että oli Petelius, jota filmattiin jostain salaa. Mutta ei, se oli ihan oikeasti samannäköinen, samanlaisissa vaatteissa. Setämies.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ja nauran vieläkin niitä katsellessa. Eikös näistä joku ole nyt pahoittanut mielensä.
PPP pahoitti, ei kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Olin lapsi ja äiti ja isä oli alkoholisteja, eikä mikään juopottelusketsi kyllä tuntunut yhtään hauskalta. Meidän elämä oli oikeasti yhtä helv. nunnukanunnukaa enkä ymmärtänyt enkä ymmärrä vieläkään mikä siinä oli vitsikästä.
Oletko laphilaisperheestä?
Oli huonoja, mutta en osannut pitää rasistisina. Vain huonoina.
En ole koskaan nauranut Suomalaiselle "komiikalle". on vielä paljon opittavaa.