Lue keskustelun säännöt.
Kuuluuko maniaan pakkomielteinen tekeminen, siis ylitouhuaminen?
13.04.2021 |
Sellainen kova tarve tehdä jotain, niin että menee överiksi? Yritän tajuta yhtä ihmistä, siksi kysyn. Meni siis liiallisuuksiin touhu ja tuli isot vahingot, vaikka tarkoitus ei varmasti ollut tehdä vahinkoa.
Kommentit (2)
"Tutkimuksessa ilmeni, että itsetuhoinen käyttäytyminen on erittäin yleistä kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavilla potilailla. Indeksijakson aikana 20 prosenttia potilaista yritti itsemurhaa ja itsemurha-ajatuksia esiintyi 61 prosentilla."
Wikipedia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä kuuluu. Maaninen pörrää ylikierroksilla.