Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita työttömiä/eläkeläisiä?

Vierailija
13.04.2021 |

Miten saatte aikanne kulumaan? Mitä teette päivien aikana? Minulla menee hermot, kun en osaa mitään käsitöitäkään tehdä ja on ihan liikaa aikaa. Ei tämä ainakaan paremmaksi muutu, kun lapset kasvaa ja lähtee omilleen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi lukuharrastuksen aloittaminen? Lukiessasi et ole milloinkaan yksin.

Käsitöiden tekemistä voi opetella esim käsityökeskuksissa. Netistä löytyvät.

Olen itse ollut jo niin kauan vailla kodin ulkopuolisia suhteita tai aktiviteetteja, että olen täysin tottunut tämän kaltaiseen elämään enkä sitä toisenlaiseksi muuttaisi. En ole itse käsillä tekevää tyyppia, mutta näin kevään kynnyksellä puutarha kaipaa pientä laittoa ja kesän edetessä tämä vain lisääntyy. Luen myös paljon itseäni kiinnostavista asioista. Olen suunnitellut joidenkin uusien harrastusten aloittamista. Näistä yhtenä voisin mainita pianon soiton opettelun aloittamisen.

Mukavaa kevättä sinulle.

Vierailija
2/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi lukuharrastuksen aloittaminen? Lukiessasi et ole milloinkaan yksin.

Käsitöiden tekemistä voi opetella esim käsityökeskuksissa. Netistä löytyvät.

Olen itse ollut jo niin kauan vailla kodin ulkopuolisia suhteita tai aktiviteetteja, että olen täysin tottunut tämän kaltaiseen elämään enkä sitä toisenlaiseksi muuttaisi. En ole itse käsillä tekevää tyyppia, mutta näin kevään kynnyksellä puutarha kaipaa pientä laittoa ja kesän edetessä tämä vain lisääntyy. Luen myös paljon itseäni kiinnostavista asioista. Olen suunnitellut joidenkin uusien harrastusten aloittamista. Näistä yhtenä voisin mainita pianon soiton opettelun aloittamisen.

Mukavaa kevättä sinulle.

Lisään vielä.

SPR:llä on ystävätoimintaa. Se voisi olla mukavaa ajanvietettä. Vapaaehtoistyötäkin voisi löytyä mm ruoka-avun yms avustustyön parissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän se menee vain oleillessa. Kuppaan netissä, katson sarjoja yms. ja välillä saatan käydä jopa kaupassa tai pyörälenkin heittämässä. Kaipa mussa on joku vika kun ei tunnu tylsältä.

Vierailija
5/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pärjätä sairauteni kanssa ja teen arkiaskareita. Kannattaa mennä työelämään jos ei halua olla työtön/eläkkeellä.

Vierailija
6/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän pärjätä sairauteni kanssa ja teen arkiaskareita. Kannattaa mennä työelämään jos ei halua olla työtön/eläkkeellä.

Mikset sitten itse mene työelämään, kun se mielestäsi on niin helppoa?

Vierailija
7/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet kiinnostunut?

Vierailija
9/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin nyt koronatalvena neulomisen, vaikka luulin, että en osaa, mutta olikin aika hienoa huomata sittenkin osaavansa neuloa yksinkertaisia juttuja, kaulahuivista ja piposta oli helppo aloittaa.

Joka päivä teen 1-2 tunnin kävelylenkin, joskus pidemmänkin.

Teen ruokaa joka päivä ja leivon aina viikonlopuksi jonkun marjapiirakan tai muun leivonnaisen.

Luen kirjoja, lainaan niitä kirjastosta. Lehdistä ja netistä etsin aina vinkkejä kirjoista, jotka voisivat minua kiinnostaa.

Opiskelen aina jollakin kansalaisopiston kurssilla, nyt etänä.

Suunnittelen tulevaa lomamatkaa ja lähiajan retkiä lähistölle.

Vierailija
10/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn metsässä kävelyllä. Maalaan ja piirrän. Treenaan laulamista ja opettelen uusia biisejä. Teen ruuat itse, kokeilen uusia reseptejä. Leivon leipäni itse ja välillä yritä opetella leipomaan jotain makeaakin. Pidän kodin siistinä ja tuunailen kirpparilta ostamia vaatteita. Katselen areenasta kaikkea mielenkiintoista. Luen ja nukun päikkäreitä. Suunnittelen pihalle jotain kivaa ja halpaa kesäksi. Kukkia lähinnä.

Vierailija
11/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaseläkkeellä olen. Parhaimpina päivinä silloin kun kroppa antaa myöden, niin ulkoilen. Muulloin tulee katseltua telkkaria ja luettua kirjoja tai sitten surffailen netissä.

Vierailija
12/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten itse mene työelämään, kun se mielestäsi on niin helppoa?

Vinkki: ”yritän pärjätä sairauteni kanssa”

En ole edellinen kirjoittaja.

Vierailija
13/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun pitkään, selailen nettiä, käyn kuntosalilla ja syön. Sitten alkaa väsyttää vähän, jolloin voi lepäillä lisää. Illalla televisiota, kirjoja ja tietokonepelejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi