Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaliain paikka jossa olette kakanneet?

Vierailija
13.04.2021 |

Jos on ollut ihan pakko.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vessa 😀

Vierailija
2/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt hirveän uskalias, mutta erikoisin kuitenkin, koska ei ollut vessa.

Olin tullut Lappiin yöjunalla ja halusin mennä aamulenkille, mutta en ollut käynyt aamukakalla. Lenkillä sitten alkoi hirveä paine. Siis ihan hirveä. Yritin kävellä ja sinnitellä, mutta se oli täysin mahdotonta ja oli pakko kyykistyä metsätien varteen. Onneksi oli sammalta vieressä. Itse asiassa erittäin miellyttävä toimitus oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näsinneulan näköalatasanteella. Tein käsikakan ja heitin sen alas.

Vierailija
4/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään elokuvan lavasteissa keskellä Helsinkiä.

Vuosia sitten Helsingin keskustassa kuvattiin erästä elokuvaa, jota varten oli pystytetty lavasteita. Lavasteet olivat paikallaan muutaman päivän, mutta illalla/yöllä ei kuvattu, joten niitä lavasteita piti sitten vartioida. Olin iltavuorossa ja yhtä-äkkiä iski ihan järjetön hätä, eikä ollut mahdollista käydä vessassa. Tein sitten tarpeeni muovipussiin lavasteseinien välissä. Muovipussin laitoin lähellä olevaan roskikseen.

Vierailija
5/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla paskansin veteen. Biksujen alaosa vaan poies ja annoin palaa.  Pökäleet kellui kauemmas ulapalle eikä kukaan huomannu.

Inhottavaa mutta hätä ei siinä tilanteessa lukenut lakia.

Vierailija
6/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjametsässä, jossa pari hirveä oli kävelymatkan päässä. Vähän pelotti, mutta pakko oli suoli tyhjentää ja pyyhkiä peräpää nenäliinalla.

Vierailija
7/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertausharjoituksissa tarkkailulinjassa ollessani, kun maaliryhmäsissit saattoivat tulla tarkkailulinjan ohi minä hetkenä hyvänsä, jolloin olisin paljastunut. Paskoin polulle ja peittelin jätösansani pienillä metsäroskilla siinä toivossa, että joku sisseistä astuisin siihen.

Vierailija
8/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeessa Porvoossa jouduin pudottamaan mahtavan spiraalin jalankulkusillan alle.

Vierailija
9/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun uimahalliin.

Vierailija
10/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimarannalla paskansin veteen. Biksujen alaosa vaan poies ja annoin palaa.  Pökäleet kellui kauemmas ulapalle eikä kukaan huomannu.

Inhottavaa mutta hätä ei siinä tilanteessa lukenut lakia.

Olin tulos kertomaan saman paikan. Onneksi Suomessa ei ole kovin kirjasta vettä. Taisi olla Kallvikin uimaranta.

Vierailija
11/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut.

Vierailija
12/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalla mutta en hautojen lähellä vaan pusikossa hautausmaan laitamilla.

Vierailija
13/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin kunkun linnassa.

Vierailija
14/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sademetsässä kesken trekkauksen. Vatsa sekaisin paikallisesta ruuasta ja muutenkin kipeä. Siinä keskellä sademetsää puskassa rukoilin ettei vaan mikään käärme tai hämähäkki käy kimppuun. Muutama söpö apina tuijotteli puun oksalta toimitusta ihmeissään.

Vierailija
15/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsässä, lenkkipolulla, erään tehtaan raunioilla...  nämä kaikki kun vatsa on mennyt sekaisin yllättäen.

Vierailija
16/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että ketju on poliisin juoni sarjakakkaajan jäljille pääsemiseksi. Erityispsykologi on jo profiloinut sarjakakkaajan ja nyt on lisää verkkoja vesillä. Katsokaapa vaan, kyllä Oulun poliisi tämän vielä selvittää. Epäilijät.

Vierailija
17/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sademetsässä kesken trekkauksen. Vatsa sekaisin paikallisesta ruuasta ja muutenkin kipeä. Siinä keskellä sademetsää puskassa rukoilin ettei vaan mikään käärme tai hämähäkki käy kimppuun. Muutama söpö apina tuijotteli puun oksalta toimitusta ihmeissään.

Mua kuumottaisi, että joku otus kiipeäisi peppuun ja munisi sinne tms. Sitten olisinkin jo Iltapäivälehtien otsikoissa "Jannikan pyllystä paljatui karmiva yllätys. Sademetsäkakka kostautui. KUVAT."

Vierailija
18/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin terassi :))

Vierailija
19/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkasin kolmen valtakunnan rajan tuntumassa palsaan. Ei ollut muuta näkösuojaa. Terveiset tutuille.

Vierailija
20/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhih, kakka, hassu sana, mä niin tasan kuolen nauruun ihan just