Uskaliain paikka jossa olette kakanneet?
Kommentit (72)
No ei nyt hirveän uskalias, mutta erikoisin kuitenkin, koska ei ollut vessa.
Olin tullut Lappiin yöjunalla ja halusin mennä aamulenkille, mutta en ollut käynyt aamukakalla. Lenkillä sitten alkoi hirveä paine. Siis ihan hirveä. Yritin kävellä ja sinnitellä, mutta se oli täysin mahdotonta ja oli pakko kyykistyä metsätien varteen. Onneksi oli sammalta vieressä. Itse asiassa erittäin miellyttävä toimitus oli.
Erään elokuvan lavasteissa keskellä Helsinkiä.
Vuosia sitten Helsingin keskustassa kuvattiin erästä elokuvaa, jota varten oli pystytetty lavasteita. Lavasteet olivat paikallaan muutaman päivän, mutta illalla/yöllä ei kuvattu, joten niitä lavasteita piti sitten vartioida. Olin iltavuorossa ja yhtä-äkkiä iski ihan järjetön hätä, eikä ollut mahdollista käydä vessassa. Tein sitten tarpeeni muovipussiin lavasteseinien välissä. Muovipussin laitoin lähellä olevaan roskikseen.
Uimarannalla paskansin veteen. Biksujen alaosa vaan poies ja annoin palaa. Pökäleet kellui kauemmas ulapalle eikä kukaan huomannu.
Inhottavaa mutta hätä ei siinä tilanteessa lukenut lakia.
Marjametsässä, jossa pari hirveä oli kävelymatkan päässä. Vähän pelotti, mutta pakko oli suoli tyhjentää ja pyyhkiä peräpää nenäliinalla.
Kertausharjoituksissa tarkkailulinjassa ollessani, kun maaliryhmäsissit saattoivat tulla tarkkailulinjan ohi minä hetkenä hyvänsä, jolloin olisin paljastunut. Paskoin polulle ja peittelin jätösansani pienillä metsäroskilla siinä toivossa, että joku sisseistä astuisin siihen.
Ihan oikeessa Porvoossa jouduin pudottamaan mahtavan spiraalin jalankulkusillan alle.
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla paskansin veteen. Biksujen alaosa vaan poies ja annoin palaa. Pökäleet kellui kauemmas ulapalle eikä kukaan huomannu.
Inhottavaa mutta hätä ei siinä tilanteessa lukenut lakia.
Olin tulos kertomaan saman paikan. Onneksi Suomessa ei ole kovin kirjasta vettä. Taisi olla Kallvikin uimaranta.
Hautausmaalla mutta en hautojen lähellä vaan pusikossa hautausmaan laitamilla.
Sademetsässä kesken trekkauksen. Vatsa sekaisin paikallisesta ruuasta ja muutenkin kipeä. Siinä keskellä sademetsää puskassa rukoilin ettei vaan mikään käärme tai hämähäkki käy kimppuun. Muutama söpö apina tuijotteli puun oksalta toimitusta ihmeissään.
metsässä, lenkkipolulla, erään tehtaan raunioilla... nämä kaikki kun vatsa on mennyt sekaisin yllättäen.
Epäilen, että ketju on poliisin juoni sarjakakkaajan jäljille pääsemiseksi. Erityispsykologi on jo profiloinut sarjakakkaajan ja nyt on lisää verkkoja vesillä. Katsokaapa vaan, kyllä Oulun poliisi tämän vielä selvittää. Epäilijät.
Vierailija kirjoitti:
Sademetsässä kesken trekkauksen. Vatsa sekaisin paikallisesta ruuasta ja muutenkin kipeä. Siinä keskellä sademetsää puskassa rukoilin ettei vaan mikään käärme tai hämähäkki käy kimppuun. Muutama söpö apina tuijotteli puun oksalta toimitusta ihmeissään.
Mua kuumottaisi, että joku otus kiipeäisi peppuun ja munisi sinne tms. Sitten olisinkin jo Iltapäivälehtien otsikoissa "Jannikan pyllystä paljatui karmiva yllätys. Sademetsäkakka kostautui. KUVAT."
Kakkasin kolmen valtakunnan rajan tuntumassa palsaan. Ei ollut muuta näkösuojaa. Terveiset tutuille.
Työpaikan vessa 😀