Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset hoidossa, äiti kotona!

Vierailija
07.08.2008 |

Tiedän kyllä että loppuun kulutettu aihe, mutta sanon vaan sen että jos meillä ei olisi lapset olleet hoidossa kun olin työttömänä niin tätä työtä en olisi saanut. Olin vuoden työttömänä ja lähetin kymmeniä työhakemuksia enkä saanut yhtään kutsua haastatteluun. Kunnes laitoin avoimen CV:n nettiin johon laitoin että lasten hoito on jo järjestetty. Ei mennyt kuin muutama päivä siitä kun sain soiton ja kutsun haastatteluun ja sain paikan. Jos olisin tajunnut laittaa tuon muihinkiin hakemuksiin niin olisi varmaan ollut paremmat mahdollisuudet saada töitä jo aiemminkin.

Tiedän äitejä jotka ovat saaneet töitä, mutta ovat joutuneet kieltäytymään siitä koska hoitopaikkaa ei ole voitu järjestää tarpeeksi nopeaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olet kymmeniä hakemuksia rustannut niin silti et näihin ole saanut kulumaan montaakaan päivää. Itse olen ainakin saanut työttömänä töitä, vaikka 3 lasta kotona hoidettavana. Ei mitenkään mahdoton juttu. Ja hoito järjestyi tosi sukkelaan vaikka aina uhkaillaan, että ei mukamas onnistu. Itse ajattelin, että työnantajat pitäisivät minua laiskana äitinä, jos itse vain olisin kotona ja lapset hoidossa. Kumma että sait töitä laiskuudestasi huolimatta?

Vierailija
2/11 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitetaan työpaikka tai kurssipaikka niin syy kieltäytyä että lapsillasi ei ole hoitopaikkaa ei käy. Joudut siitä karenssiin. Olin itse vuoden työttömänä ja jouduin pariin otteeseen "kursseille" ja jos olisin kieltäytynyt olisin saanut karenssia. Ja päivähoitopaikkahan ei löydy yleensä kuukaudessa. Varsinkin isompien lasten kanssa on ihan ok että ovat ikäistensä seurassa muutenkin. Se että paikkoja ei riitä ei ole muuta kuin päättäjien vika, turha täällä meidän on toinen toisiamme sorsia siitä. Se paikka on oltava niin minkäs teet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Hoitopaikka on oltava ja saahan sitä käyttääkin.

Vierailija
4/11 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitatteko hakemuksessa, ovatko lapset hoidossa vai eivät? EI mulle tulis mieleenkään.

Vierailija
5/11 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuo asiat ovat järjestyksessä kun töitä haetaan. Ei niistä tarvitse työnantajalle erikseen "mainita". Tietenkin, jos´olet ollut niin tyhmä, että olet unohtanut lasten hoitopaikan niin ketä voi syyttää. Kyllä sen nyt tietää ettei täällä millään viikon varoitusajalla mitään hoitopaikkaa saa

Vierailija
6/11 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt työelämässä

Vierailija
7/11 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuoden kotiäitiyden ja työttömyysjakson jälkeen 2 viikossa kun aloin hakemaa. Hoitopaikka järjestyi viikossa. Lapset ovat tottakai olleet kotona silloin kun minäkin... Ei meillä mitään virikehoitoja harrasteta.

Vierailija
8/11 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä et sul on käyny hyvä onni. Jos oot vielä aamun hesaria lukenu nimenomaan espoon hoitopaikoista ni voisi avartaa vähän tilannetta. Aika harvinaista ainakin pääkaupunkiseudulla. Kiva ettet oo tarvinnu viriketoimintaa lapsillesi.

Vierailija
9/11 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkillisesti työllistyvän lapsille, tai muuten Espoo rikkoo lakia.

Vierailija
10/11 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams baby!!!! Get real

Vierailija
11/11 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kahdessa viikossa se paikka sitten voi olla missäpäin kuntaa tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi