Oletko valmis ottamaan mikrosirun itseesi koronan nimissä? Kohta sellainen on täällä
Pandemia, mikä ihana tekosyy saada ihmiset siruttamaan itsensä.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000007916568.html?utm_medium=social&ut…
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saataisiin nyt ensin edes kissat ja koirat sirutettua. Ihmisten yksityisyyden suojan loukkaamista pelkäävistä siruvouhottajista olen sitä mieltä, että he yliarvioivat oman kiinnostavuutensa. Ketään ei kiinnosta keskivertomiehen tai -naisen elämä.
Ennen toista maailmansotaa tavallinen perheenäiti meni ostamaan ruokaa lapsilleen kauppaan, ja sellainen Adolf-niminen tyyppi oli kiinnostunut hänestä ja monesta muustakin ihan taviksesta perheen äidistä ja isästä pahassa mielessä. Lue loput historian kirjasta.
Lue sinäkin vähän sitä historiaa. Adolfin teot oli pientä verrattuna monen muuhun, esim uskonto.
Siis tämä todella tulee olemaan todellisuutta. Kiinassa on jo käytössä valvonta-/pisteytysjärjestelmä.
Kyllä suomalaistakin voisi kismittää kun sairaalassa paikka menee paremmilla pisteillä varustetulle, jos on itse tullut kommentoitua ilkeästi vaikka netissä tai ostettua olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se mun elämää haittaisi?
Ei haittaisi, että eliitti ja hallitus voisi käytännössä kontrolloida koko elämääsi? Mitä teet, kenen kanssa, minne menet jne. Sen mukaan sitten ottaa pois oikeuksia. Tuolla sirulla ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa, vaan kontrollin ja valvonnan.
No, hui. Käyn töissä ja lopun ajan häärin tässä kotona. Kumman ne estäisi?
Historiasta löytyy useita esimerkkejä, että molemmat estetty ja viety syyttömiä ihmisiä leireille.
Päähän laitetut sirut muuttaa persoonaa tarkoittaa on esim.kuuntelulaitteet tai muuta.Meditaatiossa uskonnoissa siirretään ajatuksia toisten päähän.Tyhjennetään mieli.Luetaan toisen ajatuksia telepatiaa ja automaattikirjoitusta ne on okkulttismia.Manipulointia.Ihmiseen syötetään budhahindukabbalassa ajatuksia tai sanoja että tämä on nyt Jumalan käsky ! Että voidaan huijata rahat tavarat ja mm.kuljettamaan huumeita heille.Mikrofoonit ihmisille keitettynä on aika yleistä mm.piilokamera vitseissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se mun elämää haittaisi?
Ei haittaisi, että eliitti ja hallitus voisi käytännössä kontrolloida koko elämääsi? Mitä teet, kenen kanssa, minne menet jne. Sen mukaan sitten ottaa pois oikeuksia. Tuolla sirulla ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa, vaan kontrollin ja valvonnan.
No, hui. Käyn töissä ja lopun ajan häärin tässä kotona. Kumman ne estäisi?
Historiasta löytyy useita esimerkkejä, että molemmat estetty ja viety syyttömiä ihmisiä leireille.
Siihen ei tarvita minkäänlaisia siruja.
Jos käytät kännykkää, olet tavoitettavissa ja seurattavissa joka paikassa joka tapauksessa.
Tämä sirujuttu on kyllä outo.
Onko jokaisessa rokotteessa yksi siru? Onko kiinalaisessa ja jenkkirokotteessa samanlainen siru? Mitä se siru varsinaisesti tekee? Niin paljon kysymyksiä ja niin vähän vastauksia.
Minulla ei ole mitään salattavaa, koska olen hallituksen ystävä. Minua voi vakoilla milloin vain!
Rosvot huijaa aina kirjoitti:
Päähän laitetut sirut muuttaa persoonaa tarkoittaa on esim.kuuntelulaitteet tai muuta.Meditaatiossa uskonnoissa siirretään ajatuksia toisten päähän.Tyhjennetään mieli.Luetaan toisen ajatuksia telepatiaa ja automaattikirjoitusta ne on okkulttismia.Manipulointia.Ihmiseen syötetään budhahindukabbalassa ajatuksia tai sanoja että tämä on nyt Jumalan käsky ! Että voidaan huijata rahat tavarat ja mm.kuljettamaan huumeita heille.Mikrofoonit ihmisille keitettynä on aika yleistä mm.piilokamera vitseissä.
Piilotettuna. Piilokamera jutuissa on mukana mikrofonit ja piilotettu kamera. Vakoilusta ihmisen ihoon tai vaatteisiin kiinnitetään mikrofonit tai piilolaseihin piilokamera. Silmälaseihin jne.Kamera kuvaa reaaliajassa.teollisuus vakoilu sotilasvakoilu jne.Einstein keksii näitä miten käytän ihmisiä hyväksi juttuja ja saan rahat.Rahan himo vai ahneus taustalle Roope ankan setelit.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään salattavaa, koska olen hallituksen ystävä. Minua voi vakoilla milloin vain!
Onneksi olkoon. Elät stasiunelmien aikakautta.
Ostoskeskukseen ei kannata edes mennä sillä siellä kaikki kuvataan ja nauhotetaan. Myös kun käytät pankkikorttiasi olet suorassa yhteydessä koko maapallon rahavirtaan,valvontakameroihin ja pankki tietää missä olet mitä ostat mistä ostat myös viranomaiset tietää ja sitten ne kortti varkaat päälle.
Käteistä ei voi niin pahasti paikallistaa paitsi kaupan kameroista . Turun Kakolan vankila on nykyään hotelli ja kahvila jos joku konna haluaa muistella entistä vankilaa. ✝️❤️
Vierailija kirjoitti:
Saataisiin nyt ensin edes kissat ja koirat sirutettua. Ihmisten yksityisyyden suojan loukkaamista pelkäävistä siruvouhottajista olen sitä mieltä, että he yliarvioivat oman kiinnostavuutensa. Ketään ei kiinnosta keskivertomiehen tai -naisen elämä.
Näillä psykoosiin taipuvaisilla on narsistinen persoona. Luulevat, että ovat maailman keskipiste.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ei haittaa vakoilu. Tulee turvallinen olo!
Valitsen mielummin Ouran älysormuksen.
Vierailija kirjoitti:
Valitsen mielummin Ouran älysormuksen.
Mitä ominaisuuksia siinä on?
Perustuslain suomia oikeuksia ei väitteillä oteta pois. Hallitus rikkoo nürenbergin rikostuomioistuimen 10 kohdan kieltoa. Lääketieteelliset toimet vaativat aina yksilön suostumuksen ja koskee niin maskeja, testejä kuin rokotuksia. Ne jotka rikkovat, pääsevät varmasti vastuuseen. Esimiehen laitonta käskyä toimeenpannessa, on itse rikosoikeudellisessa vastuussa. Virkamiehenä siis miettisin tarkoin tekojani!!!
En ottaisi. Eipä silti, en usko tuollaiseen hölynpölyyn hetkeäkään.
Mitenkähän tuommoinen siru kontrolloi sitä, mitä teen, kenen kanssa ja minne menen? Saako sähköiskun, jos kävelee väärään suuntaan tai puhuu väärälle ihmiselle?
Tervetuloa siru muhun vaan. Samanlailla kun toivottavasti FBI:lla on kiva katsella mun koirakuvia Facebookissa, kun kuulemma vakoilevat.