Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaluja psykoterapiasta?

Vierailija
13.04.2021 |

Millaisia työkaluja olet saanut terapiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta pysyä kaukana av-palstalta jos aikomuksenani selvittää miten mielenterveyttä hoidetaan.

Vierailija
2/3 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaluja saa esim. Puuilosta ja Motormarketista. Terapiasta voi saada uusia ajattelu- ja toimintamalleja.

Sorry, oli pakko olla näsäviisas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen käynyt terapiassa ahdistuksen takia, ja siellä on tähän mennessä pohdittu sitä, mikä ja miten ahdistuskohtaus alkaa ja miten siitä saa napattua kiinni ennen kuin se ehtii kunnolla päälle. Lisäksi olen harjoitellut rentoutustekniikoita ja opetellut havaitsemaan sen, miten aiemmin torjuin ahdistusta ocd:lle tyypillisellä tavalla eli hakemalla lähipiirin ihmisiltä vakuutteluja, että asia ei ole niin kuin pelkään.

Olen ollut terapiassa vasta pari kuukautta, joten tämä on vasta alkua. On siitä silti minusta jo nyt apua, koska perheenjäsenet ei voi loputtomiin toimia mun likasankona ja terapeutteina, ei heillä ole siihen ammattitaitoa eikä jaksamista. Ammattilainen on saanut tuohon vuosien koulutuksen ja omaa vuosien työkokemuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi