Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin 14v tytön ostavan salaattia , olen itse 47v

Vierailija
13.04.2021 |

Eikö tuo saakelin tyttö ymmärrä että hän pysyy hyvännäköisenä vaikka söisi mitä kebabbia tai vastaavaa. Saatana idiootti tuhlaamassa hyvää metabolismiansa terveyteensä kun sitten kun hän on minun ikäinen hän ei pysty syömään edes yhtäkään annosta kebabbia kuukaudessa.

Idiootti!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö paparit?

Vierailija
2/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun katsoo nykynuoria...jotenkin surullista kun Jenna, 21 kertoo iltapäivälehdissä laihtuneensa useita kymmeniä kiloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun opettelee jo lapsena/nuorena syömään terveellisesti, se ei ole vanhanakaan vaikeaa.

Ilmeisesti hänelle ei riitä, että pysyy seuraavat 5-10 vuotta hyvän näköisenä, vaan hän haluaa olla hyvän näköinen vielä sinunkin iässäsi.

Vierailija
4/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että hän oli 14v?

Minä olin 28v, kun minua vielä luultiin 14-vuotiaaksi. Eli kannatti syödä 14-vuotiaana terveellisesti.

Vierailija
5/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tytöllä on kani lemmikkieläimenä. Jos siis ihan jotain kasvista osti eikä jotain valmista salaattisotkua.

Vierailija
6/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun opettelee jo lapsena/nuorena syömään terveellisesti, se ei ole vanhanakaan vaikeaa.

Ilmeisesti hänelle ei riitä, että pysyy seuraavat 5-10 vuotta hyvän näköisenä, vaan hän haluaa olla hyvän näköinen vielä sinunkin iässäsi.

Miksi naisille ulkonäkö on kaikki kaikessa? eikö teillä ole muuta tarjottavaa?

Vierailija
7/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos nuo milleniumit on niin tyhmiä kun kärsivät happivajeesta koska salaatinsyönti.

Vierailija
8/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisille ulkonäkö on kaikki kaikessa? eikö teillä ole muuta tarjottavaa?

Sinäpä sen sanoi. Mitä tarjottavaa naisella muka on kuin...

Vierailija
9/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon fiksumpia on ne 47 vuotiaat jotka ovat koko ikänsä syöneet tavallisten ihmisten normaalia ruokaa.

Vierailija
10/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että salaatin ostamiseen tai syömiseen on ikäraja.

Vierailija
11/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaatilla ei pysy hyvännäköisenä eikä terveenä, sen ravintoarvo on nolla.  Kyllä ihminen ravintoa tarvitsee.

Vierailija
12/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka syö vapaaehtoisesti kebabia?

Vierailija
13/13 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa 40-50-vuotias voi syödä satunnaisesti kebabia tms. Mutta vain satunnaisesti. Erityisesti niin voivat tehdä ne, jotka ovat nuoresta saakka syöneet tasapainoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi