Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autotalli rahoiksi

Vierailija
13.04.2021 |

Minulla on taloni yhteydessä paljon varastotilaa (n. 50 m2) vajaakäytöllä. Säilytän siellä peräkärryä, puutarhakalusteita ja kaikennäköistä "romua". Varastoa en halua varastona/tallina vuokrata, koska siellä on siis myös omaa tavaraa. Sen sijaan voisin säilyttää siellä erilaisia vuokravälineitä.

Kysymys kuuluu siis: Mistä parasta tuottoa? Tilan kannalta rajoittaa ehkä ovien koko (korkeus 250 cm, leveys 200 cm), muuten tila on avointa (n. 6m x 8m). Olisiko esim. pieni Poksi-asuntovaunu hyvä sijoituksena? Hyvän saisi ehkä 10000 eurolla ja viikkovuokra sesonkina voisi olla 300 €/vko. Tuleeko kenellekään mieleen tuottoisampia vaihtoehtoja?

Työni on sellaista, että ihan päivittäin en voi vuokraamassa olla, mutta ainakin viikoittain.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljun vuokraus + kuljetus. 150 € vähintään per kerta.

Vierailija
2/5 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiskasvattamo. Hyvä tuotto ja suhteellisen pieni riski, jos et itse levitä tietoa pitkin kyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakapakka tai bordelli.

Vierailija
4/5 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljun vuokraus + kuljetus. 150 € vähintään per kerta.

Jos ei omaa käyttöä niin kannattaa unohtaa. alkaa olla menneen talven lumia

Vierailija
5/5 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain hikisestä autotallista 150€ viikko, 600€ kk, Hohhoijaa ja dream on. Satanen /kk on se mistä itse suostuin maksamaan pienestä tallista kun sellaiselle oli tarve ja vuokralainen ja vuokranantaja olivat molemmat tyytyväisiä.