Autotalli rahoiksi
Minulla on taloni yhteydessä paljon varastotilaa (n. 50 m2) vajaakäytöllä. Säilytän siellä peräkärryä, puutarhakalusteita ja kaikennäköistä "romua". Varastoa en halua varastona/tallina vuokrata, koska siellä on siis myös omaa tavaraa. Sen sijaan voisin säilyttää siellä erilaisia vuokravälineitä.
Kysymys kuuluu siis: Mistä parasta tuottoa? Tilan kannalta rajoittaa ehkä ovien koko (korkeus 250 cm, leveys 200 cm), muuten tila on avointa (n. 6m x 8m). Olisiko esim. pieni Poksi-asuntovaunu hyvä sijoituksena? Hyvän saisi ehkä 10000 eurolla ja viikkovuokra sesonkina voisi olla 300 €/vko. Tuleeko kenellekään mieleen tuottoisampia vaihtoehtoja?
Työni on sellaista, että ihan päivittäin en voi vuokraamassa olla, mutta ainakin viikoittain.
Kommentit (5)
Kannabiskasvattamo. Hyvä tuotto ja suhteellisen pieni riski, jos et itse levitä tietoa pitkin kyliä.
Vierailija kirjoitti:
Paljun vuokraus + kuljetus. 150 € vähintään per kerta.
Jos ei omaa käyttöä niin kannattaa unohtaa. alkaa olla menneen talven lumia
Jostain hikisestä autotallista 150€ viikko, 600€ kk, Hohhoijaa ja dream on. Satanen /kk on se mistä itse suostuin maksamaan pienestä tallista kun sellaiselle oli tarve ja vuokralainen ja vuokranantaja olivat molemmat tyytyväisiä.
Paljun vuokraus + kuljetus. 150 € vähintään per kerta.