Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko ihastuneet koskaan muutoin kuin seksuaalisesti?

Vierailija
13.04.2021 |

Kuinka usein? Samaan vai eri sukupuoleen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kyllä ihastuminen on aina ollut erittäin seksuaalisesti virittynyttä. Myös sellaisissa tapauksissa, missä on alusta pitäen ollut selvää, että tässä ei ole järjen häivää enkä edes haluaisi seurustella tämän tyypin kanssa. Seksi on silti yleensä ollut mahtavaa.

Vierailija
22/26 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko seksuaalisella vain jotain yhdyntää? Vai onko vaikka halaaminen seksuaalista.

En ole tainnut ikinä haluta seksiä ihastusteni kanssa. Olin esimerkiksi joskus teini-ikäisenä tosi ihastunut johonkin poikaan, mutta minulle olisi riittänyt, että voin olla vain siinä hänen lähellä.

Haaveilin, että voisin silittää hänen hiuksia. Olisin halunnut kutistua niin pieneksi, että voisin istua hänen olkapäällä ja olla siten aina mukana minne sitten meneekin.

Ikävöin tuota poikaa vuosikausia kun ei enää nähty, mutta juuri mitään fyysistä en häneltä toivonut. Ja olin silloin jo n. 20 v jos iällä on merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitetaanko seksuaalisella vain jotain yhdyntää? Vai onko vaikka halaaminen seksuaalista.

En ole tainnut ikinä haluta seksiä ihastusteni kanssa. Olin esimerkiksi joskus teini-ikäisenä tosi ihastunut johonkin poikaan, mutta minulle olisi riittänyt, että voin olla vain siinä hänen lähellä.

Haaveilin, että voisin silittää hänen hiuksia. Olisin halunnut kutistua niin pieneksi, että voisin istua hänen olkapäällä ja olla siten aina mukana minne sitten meneekin.

Ikävöin tuota poikaa vuosikausia kun ei enää nähty, mutta juuri mitään fyysistä en häneltä toivonut. Ja olin silloin jo n. 20 v jos iällä on merkitystä.

En laske halaamista seksuaaliseksi. Halaathan sinä kavereitasikin ja vanhempia ja sukulaisia ja mummoa ja halaisit lapsiasikin.

Vierailija
24/26 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen nainen ja ihastun kuvatulla tavalla poikatyttö-tyylisiin naisiin. Seksiä en kumminkaan heidän kanssaan haluaisi harrastaa.

Mulla tää sama. Tyssäisi koko homma mun osalta siihen seksiin, sillä naisen alakerta on sen verran ällö etten vaan pystyisi koskemaan.

Onko sun omakin alakerta mielestäsi ällö?

En ole tuon kommentin kirjoittanut, mutta minä kyllä pidän omaakin pilluani todella oksettavana. Samaten oikeastaan koko naisen anatomiaa ja esimerkiksi kaveriporukassa menkoista puhuminen nostaa oksennuksen suuhun. En todellakaan olisi nainen jos saisin päättää. Miehenä olisin homo.

Vierailija
25/26 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Ihastuminen on väärä sana kavereista puhumiseen. Voin myös arvostaa tiettyjä ihmisten luonteenpiireitä ja jopa kunnioittaa esim. työelämässä jonkun ihmisen osaamista, mutta jos ihastun, siihen liittyy aina jollain tapaa seksuaalisuus myös niiden tavoittamattomien haavekuvien suhteen.

Miksi sitä sitten kutsutaan, jos toisen seurassa on aina äärimmäisen mukavaa ja ollaan todella samalla aaltopituudella, huumorintaju kohtaa,  odottaa aina näkemistä,  oikeastaan joka päivä, kun ei näe. Mutta seksuaalisia himoja ei häntä kohtaan ole. Lisäksi ihastun tällä tavoin aina vain naisiin ja olen heteronainen. 

Normaalia ystävyyttä? Minulla on tuollaisia tunteita kaikkia niitä kohtaan, jotka lasken ystävikseni. Ollut lapsesta saakka. 

Vierailija
26/26 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen nainen ja ihastun kuvatulla tavalla poikatyttö-tyylisiin naisiin. Seksiä en kumminkaan heidän kanssaan haluaisi harrastaa.

Mulla tää sama. Tyssäisi koko homma mun osalta siihen seksiin, sillä naisen alakerta on sen verran ällö etten vaan pystyisi koskemaan.

Itse asiassa miehenkin ympärileikkaamaton alakerta on ihan yhtä ällö. Ympärileikattu miehen vehje sen sijaan on siisti ja "kaunis" omalla tavallaan. Jos tuntee fyysistä halua toista kohtaan, niin ne alakerran detaljit ovat aika yhdentekeviä ja siis henkilö on siltäkin osin haluttava omana itsenään.

T. Naiseen rakastumisen yhden kerran kokenut nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä