Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myös Johnson&Johnsonista veritulppia. USA keskeyttää.

Vierailija
13.04.2021 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007916970.html

Näemmä molemmat virusvektorirokotteet aiheuttavat samaa. Lisäksi ne ovat heikkotehoisia verrattuna Rna-rokotteisiin.
Mielestäni Suomessa pitäisi lopettaa noiden huonompien rokotteiden anto myös vanhemmille ikäluokille.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥺

Vierailija
2/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski saada vakava korona vai riski saada veritulppa. Tämä pitää itse kunkin pohtia, kumman riskin ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi niitä pitää lopettaa, jos eivät ole haitallisempia kuin korona itsessään. Ilmoittaa vaan ihmisille mitä myrkkyä on piikittämässä ja saa ottaa omalla vastuullaan.

Vierailija
4/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riski saada vakava korona vai riski saada veritulppa. Tämä pitää itse kunkin pohtia, kumman riskin ottaa.

On olemassa kolmaskin vaihtoehto: rokote jossa ongelmaa ei ole.

Vierailija
5/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL:

"Kaikkiaan Johnson & Johnsonin rokotetta on Yhdysvalloissa ehtinyt saada hieman alle seitsemän miljoonaa ihmistä."

"Kaikki kuusi oireita saanutta ovat 18–48-vuotiaita naisia. Yksi heistä on kuollut ja yksi on kriittisessä tilassa sairaalassa."

Lisääkö esimerkiksi ehkäisypillereiden käyttö samanaikaisesti rokotteen kanssa riskiä saada veritulppa? Tuossa kaikki ovat naisia ja sen ikäisiä että saattaisivat käyttää e-pillereitä.

Vierailija
6/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, tuo uutisoitiin jo aikaisemmin.

Kaikilla rokotteilla on sivuvaikutuksia, myös Pfizerin rokotteesta on lista Fimean sivuilla ja verenvuoto siellä on mm. mainittu.

Vierailija
7/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tainu unohtua, että myös pfizerin ja modernan rokotteen saaneilla on ollut veritulppia. Toki niistä uutisoidaan jostain syystä vähemmän. Lähde EMAn selvitys Astrazenecan yhteydestä veritulppiin.

Vierailija
8/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa Astra Zeneca ulkomaille ainakin.  Austaralia on pyytänyt EU:sta sitä, kun siellä on suuri pula rokotteista, mutta toistaiseksi ei EU ole lähettänyt, kun täälläkin on pulaa rokotteista.

Johnson&Johnson on siitä hyvä, että yksi rokote riittää.

Suomeen on tilattu sitä myös, ja sitä on tulossa juuri nyt huhtikuun lopussa.

Alkaa olla Suomessa suojaa koronaa vastaan, mutta näille kermaperse suomalaisille ei kelpaa.

Vierailija
9/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on veritulpan astrasta saaneista yksi kuollut ja 2 ei siihen veritulppaan kuollut.

Vierailija
10/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkällä tähtäimellä kyllä, lyhyellä ei. 

Vierailija
11/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopunajan lääkemyrkkyä koronarokotteet. Tulossa sairauksia ja kuolemaa.

Vierailija
12/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaa Astra Zeneca ulkomaille ainakin.  Austaralia on pyytänyt EU:sta sitä, kun siellä on suuri pula rokotteista, mutta toistaiseksi ei EU ole lähettänyt, kun täälläkin on pulaa rokotteista.

Johnson&Johnson on siitä hyvä, että yksi rokote riittää.

Suomeen on tilattu sitä myös, ja sitä on tulossa juuri nyt huhtikuun lopussa.

Alkaa olla Suomessa suojaa koronaa vastaan, mutta näille kermaperse suomalaisille ei kelpaa.

Olen mielelläni elossa oleva kermaperse kuin kuollut ja kiltti.

Vierailija
13/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen saamista odotellessa ehtii koronan saada aika monta ihmistä. Näitä rokotteita kun ei ole missään ainakaan vielä liikaa.

14/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aivan korviani myöten näitä uutisia näistä rokotteista ja tiedän, että pitäisi vaan olla lukematta.

Itse siis olen saanut AZ:n rokotteen enkä jatkosta vielä tiedä (48 v nainen).

Hyvä, että avoimesti kerrotaan lehdistöä myöten asioista, mutta onhan tämä uutisointi jo ihan järkyttävää. Joka toinen uutinen kehottaa ottamaan ja joka toinen maalaa kauhukuvia. Ei ihme, että ihmiset sekaisin ja peloissaan.

Kieltämättä itse olen katkera, että sain AZ :n sillä viimeisellä viikolla, olisi pitänyt ymmärtää perua aika kun muut maat pistivät tauolle.

Ihmetyttää miksei Pfizerin kuolema ja tulppahommista kirjoiteta lehdissä laisinkaan? Niitä on yhtä paljon.

Olisi helppoa vaan jättää AZ ja J&J "roskiskamaksi", mutta ihmiset ei tunnu ymmärtävän, että niitä Pfizeriä ja Modernaa ei vain tule tarpeeksi paljon .... Kohta tarvitaan jo miljoona rokoteannosta 2-piikkeihin. Eli Suomalaisia ei kyllä rokoteta noilla kahdella valmisteella tämän vuoden puolella.

Vierailija
15/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo pitkään ollut tiedossa, että yksi RNA-rokotteiden riski ovat veritulpat. Normaalissa tilanteessa RNA:n pätkiä löytyy vain solujen sisältä. Jos RNA:ta lilluu solujen välisissä nesteissä, niin se on merkki kudosvauriosta ja siksi RNA:n pätkät indusoivat verenhyytymistä. Ehkä geneettisistä syistä joillakin ne rokotteen RNA-pätkät jäävät suurissa määrin solujen ulkopuolelle ja tässä lopputulos.

Vierailija
16/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on nyt tilattu Suomeen 2,4 annosta, ja koska yksi rokotuskerta riittää, siinä menee sitten suunnilleen kahden miljoonan työikäisen rokotteet kankkulan kaivoon. Harvinaisen huonoa tuuria, mutta en minä kyllä tuota myrkkyä itseeni huoli. Lopetin myös e-pillerit kymmenisen vuotta sitten veritulppariskin vuoksi.

Vierailija
17/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on nyt tilattu Suomeen 2,4 annosta, ja koska yksi rokotuskerta riittää, siinä menee sitten suunnilleen kahden miljoonan työikäisen rokotteet kankkulan kaivoon. Harvinaisen huonoa tuuria, mutta en minä kyllä tuota myrkkyä itseeni huoli. Lopetin myös e-pillerit kymmenisen vuotta sitten veritulppariskin vuoksi.

Siis 2,4 miljoonaa annosta :D

Vierailija
18/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai lopetit myös lentämisen? Se kun korottaa tulppariskiä kolminkertaiseksi.

Vierailija
19/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo pitkään ollut tiedossa, että yksi RNA-rokotteiden riski ovat veritulpat. Normaalissa tilanteessa RNA:n pätkiä löytyy vain solujen sisältä. Jos RNA:ta lilluu solujen välisissä nesteissä, niin se on merkki kudosvauriosta ja siksi RNA:n pätkät indusoivat verenhyytymistä. Ehkä geneettisistä syistä joillakin ne rokotteen RNA-pätkät jäävät suurissa määrin solujen ulkopuolelle ja tässä lopputulos.

Viruksetkin ovat RNA-pätkiä.

Vierailija
20/41 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai lopetit myös lentämisen? Se kun korottaa tulppariskiä kolminkertaiseksi.

En. Lopetin sen vasta viisi vuotta sitten. En myöskään tupakoi, enkä käytä alkoholia, enkä aja autoa. Laihduttaa kyllä pitäisi, olen lievästi ylipainoinen. Muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan